Трябва да сваля изпускателните тръби на осмака (WG/WJ 4.7). По начало - доволно проста задачка, но ... отдясно превъртяха и двете контри на гайките. Аз съм си виновен, щото в мануала пише първо да се напръскат с нужната химия, да се изчака да подейства и чак тогава да се развиват, ама ... както и да е.
Понеже тия дни направо пращя от акъл, взех, че срязах единият болт с ъглошлайфа. И сега стана съвсем весело - понеже е срязан през средата, по никой начин не излиза от колектора.
Отрязаният болт е задният, да речем, че там има някакъв шанс да заваря нещо и на гайката и на останалото в нея парче болт и да го развия....
По-интересният въпрос е, какво да правя с предният болт? не мога да докопам гайката от никъде, нито с ключ, нито с ЦО-то, знаете къде е натикана.
Гайката на задния болт, който срязах, е поизгнила и на 15 превърта, а 14 не влиза. Предполагам, че и на предният ще е същата ситуацията, та дори и да отрежа някой ключ и да успея да го натикам, е съмнително дали ще свърши работа.
Молбата ми е някой, който вече го е играл тоя цирк, да подскаже как се решава проблема, че никак, ама никак не ми се ще да вадя мотора заради една гайка....
Ако темата вече е обсъждана и има смислено решение, тук или по чужди форуми, линк ще бъде достатъчен. По щатските форуми намерих само препоръка да се режат болтовете, но резултата вече го споделих...
Понеже тия дни направо пращя от акъл, взех, че срязах единият болт с ъглошлайфа. И сега стана съвсем весело - понеже е срязан през средата, по никой начин не излиза от колектора.
Отрязаният болт е задният, да речем, че там има някакъв шанс да заваря нещо и на гайката и на останалото в нея парче болт и да го развия....
По-интересният въпрос е, какво да правя с предният болт? не мога да докопам гайката от никъде, нито с ключ, нито с ЦО-то, знаете къде е натикана.
Гайката на задния болт, който срязах, е поизгнила и на 15 превърта, а 14 не влиза. Предполагам, че и на предният ще е същата ситуацията, та дори и да отрежа някой ключ и да успея да го натикам, е съмнително дали ще свърши работа.
Молбата ми е някой, който вече го е играл тоя цирк, да подскаже как се решава проблема, че никак, ама никак не ми се ще да вадя мотора заради една гайка....
Ако темата вече е обсъждана и има смислено решение, тук или по чужди форуми, линк ще бъде достатъчен. По щатските форуми намерих само препоръка да се режат болтовете, но резултата вече го споделих...
Коментар