Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автоматична скорстна кутия-ремонт или смяна

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Автоматична скорстна кутия-ремонт или смяна

    Първоначално публикуван от taran Преглед на мнение
    Ако не е платен акциза,се получава следното уравненеи:
    4500(цена)+6000(акциз)+3000(ремон СК)=???
    Цената за ремонта е примерна,но и 1000 лв,да е,пак не си струва,според мен,Щото за 10000-12000 има регистрирани и движещи се джипки.
    Поздрави.
    Акциза е около 5000 лева. Кутия на старо - ~1500. Пак не си струва - за тези пари си намираш V8 5.2 а там нещата са съвсем други от към вървене.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #17
      До: Автоматична скорстна кутия-ремонт или смяна

      A V8 5.2 кои години е за предпочитане?
      Пак ли по-старите до 96г. са по-добре от към електрониката или и след 96г. ?
      LZ5ZI qth HASKOVO
      Pajero II GLS 3000 V6

      Коментар


      • #18
        До: Автоматична скорстна кутия-ремонт или смяна

        Здравейте.

        Малко глупав въпрос, предполагам, но не може ли да се сложи ръчна скоростна кутия на това чудовище?
        LR Disco II,'99,TD5,,HDC,ETC,R380,T-Max 9500,Safari,General AT,Light bar, CDL, 3" lift procomp
        LR Disco II,'02,TD5,SLS,ACE,HDC,ETC,ZF4HP
        [IMG]http://ftp.domainbg.com/SG/mydisco2logo.jpg[/IMG]

        Коментар


        • #19
          До: Автоматична скорстна кутия-ремонт или смяна

          Първоначално публикуван от ivan4o Преглед на мнение
          A V8 5.2 кои години е за предпочитане?
          Пак ли по-старите до 96г. са по-добре от към електрониката или и след 96г. ?
          Преди 1996 компютъра управлява само двигателя, всичко останало като ел. стъкла, седалки огледала и тн. се управляват от релета. След 1996 компютъра отговаря за всичко, и това е предпоставка за възникване на фантомни неизправности които трудно се откриват и диагностицират. Освен това преди 1996 раздатката е 249 а след това 249OD. Звучи еднакво но не е, първата е истински фултайм с междуосев диф и виско свързано в паралел към него а втората има само виско. Затова първата честно разпределя фултайм въртящия момент 50/50 и при пробуксуване се самоблокира, докато втората е он деманд - нормално е 95% заден и само 5% преден мост, като при пробуксуване почва да прехвърля уж напред но обикновенно късно и недостатъчно.

          Първоначално публикуван от SG Преглед на мнение
          Здравейте.

          Малко глупав въпрос, предполагам, но не може ли да се сложи ръчна скоростна кутия на това чудовище?
          Въпросът е от какво ще вземеш донор? Защото на практика такъв вариант има този двигател (и дори по-големия 5.9) и ръчна скоростна кутия се срещат при Додж РАМ. Само че ти откъде ще намериш такъв за да вземеш всичко необходимо? Щото то са маховици, съединители и тн... Та отговора е - възможно е по принцип, но не в България. Иначе на 4.0 може да се сложи ръчна кутия от Вранглер/Чероки, то даже в първата година от производството са произвели малък брой такова с ръчни кутии и парттайм раздатки.
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #20
            От: До: Автоматична скорстна кутия-ремонт или смяна

            Да побързам да се вмакна и аз с тъп въпрос моя гранд е модел 95г. има едно копче ОД ОФФ намира се под това за подгрева на стаклата значи ли това че и аз сам с тая по кофтито раздатка и ако е така ако го вкл. значи ли че ше си бада само назадно демек муфата няма да се вкл. ?

            Коментар


            • #21
              От: Автоматична скорстна кутия-ремонт или смяна

              OD off бутона няма нищо общо с раздатката а е за управление Over Drive-a на автоматичната скоростна кутия. Този бутон е за забраняване на превключването на автомата в режим Over Drive, т.е. повишаващата предавка- "нещо, като пета". Този бутон се използва при продължително движение с по-ниска скорост в града, по-дълго изкачване на стръмни наклони, теглене на тежки каравани и т.н. При такива ситуации се предотвратява честото превключване от 4-та на Over Drive и обратно, което би довело до излишно натоварване и евентуално прегряване на автомата. При задействането му на таблото би трябвало някъде да светне и съответната контролна лампа OD off:

              Това е при Liberty. При тебе разположението е по-различно, но трябва да има такава лампа и там.
              Поздрави!
              Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
              First impression is not always true. Get inspired.
              Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
              Reading is sooo boring, unlike writing!

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X