Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep WK 4.7 или 3.7?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Jeep WK 4.7 или 3.7?

    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
    Фирмата която е проектирала окачването на Гранд Чероки 2005-2010 се казва BILSTEIN

    И едни за офроуд с дегресивен валвинг.
    Я, колко яко. Тук направо се възгордях :-) Значи и аз съм с този digressive valving!
    Направо съм направил "скок във времето" с моята "каруца"
    Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive II *
    2" lift (Bilstein 5100 & IronRocks springs), General Grabber AT3 31"

    Коментар


    • #17
      От: Jeep WK 4.7 или 3.7?

      Като се заговорихте толкова за HEMI, та HEMI започнах да се замислям. Хайде тогава да задам няколко конкретни въпроса:

      • Бихте ли ми казали дали този двг. е пригоден за газифициране и доколко издържа на гЪз?
      • При евентуална покупка какво да се гледа?
      • Доколкото разбрах, при по-слабо натоварване, двигателят гаси някои от цилиндрите си, което допринася разходът да се доближава на този на 4.7... На какъв принцип става това? При газова уредба, това важи ли?
      • Всеки съвет, който би допринесъл да не се набутам зверски при евентуална покупка е добре дошъл.


      Благодаря предварително.

      Коментар


      • #18
        От: Jeep WK 4.7 или 3.7?

        s_s1 кара на газ, сигурно по-ще ги знае тия работи. Гледам, масово ги карат на газ и твърдят, че ако е грамотно "вързана към OBD-то" уредбата, всички шукаритети (изключване на цилиндри и т.н.) се запазват. Във форума на собствениците на американски коли се оплакват от потънали легла на клапани, каквото и да значи това (естествено, след много км на газ).
        При покупка гледай да не вие задният диференциал.
        "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

        Коментар


        • #19
          От: Jeep WK 4.7 или 3.7?

          Мерси много за мнението.
          Загледах един екземпляр на учудващо ниска цена, която се доближава до ценовия диапазон, който мога да си позволя.
          След кратък разговор, собсвеникът каза -"това е служебната кола на един от нашите шефове, кара се от 6 г. на газ, свети check engine-a, и никой не може да разбере защо, има някакъв шум при движение, като от лагер".... знам че с трици маймуни не се ловят, ама не знам дали не си заслужава да му направя едно кръгче на въпросното камионче.

          Аз като знам как стария ми WJ виеше на умряло отпред, но не се предаваше, съм склонен да вярвам, че дори и с въпросното виене /ако се окаже нещо различно от лагер главина/ ще изкара доста километри.
          Последно редактирано от jamaika; 08-06-18, 13:27.

          Коментар


          • #20
            От: Jeep WK 4.7 или 3.7?

            Първоначално публикуван от jamaika Преглед на мнение
            Мерси много за мнението.
            Загледах един екземпляр на учудващо ниска цена, която се доближава до ценивия диапазон, който мога да си позволя.
            След кратък разговор, собсвеникът каза -"това е служебната кола на един от нашите шефове, кара се от 6 г. на газ, свети check engine-a, и никой не може да разбере защо, има някакъв шум при движение, като от лагер".... знам че с трици маймуни не се ловят, ама не знам дали не си заслужава да му направя едно кръгче на въпросното камионче.

            Аз като знам как стария ми WJ виеше на умряло отпред, но не се предаваше, съм склонен да вярвам, че дори и с въпросното виене /ако се окаже нещо различно от лагер главина/ ще изкара доста километри.
            "Хеми" обикновено чупи заден диференциал, щото двигателят му идва прекалено силен. Не е същото като при WJ - той си се движи предимно на задно и 4х4 му е "on-demand". За WK което е перманентно 48 % предно и 52 % задно с прехвърляне до 100 % при разлика в оборотите, някъде попаднах на оплакване, че ако свалиш преден кардан, колата изобщо не искала да върви. Така, че ако нещо се строши по преден или заден диференциал, които винаги са натоварени от двигателя... Но така или иначе - най-интересното му нещо е двигателят, почти всичко друго вече го има по моргите, така че, аз бих го взел.
            "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

            Коментар


            • #21
              От: Jeep WK 4.7 или 3.7?

              Ясно. Еми освен да чакам s_s1 да каже за газта как стоят нещата...

              А реално какъв разход градско бих могъл да очаквам от този двигател? Предполагам, че ще се движи от порядъка на 23-25 л/100?

              Коментар


              • #22
                От: Jeep WK 4.7 или 3.7?

                Първоначално публикуван от jamaika Преглед на мнение
                А реално какъв разход градско бих могъл да очаквам от този двигател? Предполагам, че ще се движи от порядъка на 23-25 л/100?
                Да. MDS-системата, дето изключва 4 цилиндъра НЕ работи на празен ход и в режим тръгнѝ-спри-тръгни-спри. Действието ѝ се усеща при извънградско (11 л. / 100 км.) и магистрала (14-16 / 100 със 180-200 км/ч )
                "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                Коментар


                • #23
                  От: Jeep WK 4.7 или 3.7?

                  Това не отговаря на въпроса ми градско колко разход да очаквам... 30/100, 40/100?

                  Коментар


                  • #24
                    От: Jeep WK 4.7 или 3.7?

                    Първоначално публикуван от jamaika Преглед на мнение
                    Това не отговаря на въпроса ми градско колко разход да очаквам... 30/100, 40/100?
                    23-25 ама за бензин имам наблюдения.
                    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                    Коментар


                    • #25
                      От: Jeep WK 4.7 или 3.7?

                      И за 4,7 и за 5,7 имам наблюдения само за дълъг път. 17-20/100 газ. До 23 с платформа.
                      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                      Коментар


                      • #26
                        От: Jeep WK 4.7 или 3.7?

                        Добре де, сега се разчетох какво сте писали преди години за HEMI...
                        Tрябвало да се ползва само 5w 20 масло, трябвало да се сменя на 5к км, системата изключваща цилиндри трябвало да се спре, системата мереща вискозитета на маслото светкала преждевременно, тракал самия двигател.... след всичко прочетено оставам с впечатлението, че е някакъв доста капризен, изискващ доста високи ongoing разходи. Аз ли бъркам, или има действително нещо такова?

                        Коментар


                        • #27
                          От: Jeep WK 4.7 или 3.7?

                          Никакви разходи по двигателя ме се изискват, ако се стопанисва грамотно - да му се слага масло 5w20 и да се сменя на 8000 км - 5000 км е за маниаци, обслужващи колата по "график Б" с щатско минерално масло. 5w20 не е по-скъпо от марковите 5w30, 5w40 и т.н. Системата за спиране на цилиндри аз не съм я изключвал, според мен си върши работата. Всички филтри са по-евтини от за 4,7. Стават и руски Хеми е много тих двигател. "Тракащият" на студено клапан, за който съм писал, просто цъка като часовник. Като загрее звукът изчезва.
                          "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                          Коментар


                          • #28
                            От: Jeep WK 4.7 или 3.7?

                            Първоначално публикуван от jamaika Преглед на мнение
                            Като се заговорихте толкова за HEMI, та HEMI започнах да се замислям. Хайде тогава да задам няколко конкретни въпроса:

                            • Бихте ли ми казали дали този двг. е пригоден за газифициране и доколко издържа на гЪз?
                            • При евентуална покупка какво да се гледа?
                            • Доколкото разбрах, при по-слабо натоварване, двигателят гаси някои от цилиндрите си, което допринася разходът да се доближава на този на 4.7... На какъв принцип става това? При газова уредба, това важи ли?
                            • Всеки съвет, който би допринесъл да не се набутам зверски при евентуална покупка е добре дошъл.


                            Благодаря предварително.
                            1. Много сполучлив за газифициране ДВГ. Масово в БГ вече се внасят газифицирани. Единственото без газ, което се сещам е на Гагич-а. Разходът на газ много зависи от крака - извън града 12-17/100, в града 23-30/100, особено на къси разстояния. Среден при мен - около 18/100. При мен има една друга особеност - газта ми е т. нар. "течна фаза" и всеки 10-ти цикъл е на бензин, така, че понагаря малко и бензинец.
                            2. Ритмично работещ и безшумен ДВГ и плавно превключващ автомат, другото се прави.
                            3. MDS-a се включва при скорост 25 мили/час (40 км) и ДВГ-то почва да работи на 4 цилиндъра като компютъра си ги върти на някаква схема. При кикдаун има около 40 милисекунди забавяне (по данни от форумите) преди да включи другите 4 цилиндъра. При мен на газ MDS-а работи, проверено е!
                            4. Виж, 10+ годишна кола си е малко или много на късмет.
                            Jeep Grand Cherokee WK2 6,4 SRT

                            Коментар


                            • #29
                              От: Jeep WK 4.7 или 3.7?

                              Първоначално публикуван от jamaika Преглед на мнение
                              Мда, поразгледах, поразчетох се... днес ходих да карам едно Ларедо... явно ще е 4.7... Проблемът е, че ги няма много-много по обявите, или са на космически за мен цени. А от масовия 3.0 CRD ме е страх, след нещата които прочетох и проучих...
                              аз освен за едни изпускателни колектори други проблеми за дизела ненамерих да има

                              Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X