Здравейте , интересува ме някой ползвал ли е окачване на Trail master и какви са отзивите за него - здравина , евентуални проблеми , возия и т.н ? Мой приятел се двоуми дали да си купи такъв 3 инчов за JK Unlimited Rubicon , но в американските форуми отзивите не са много добри . Доколкото разбрах има разлика между американски и европейски трайл мастер , щатския е made in china , а немския е с TUV и би трябвало да е по читав . Ако някой е ползвал , дори и на друг модел Wrangler моля да сподели какво му е мнението .
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Lift kit за Wrangler JK на Trail Master - мнения
Свий
X
-
От: Lift kit за Wrangler JK на Trail Master - мнения
Ползвам вече трета година този кит на TJ си. От Германия си дойде с TUV. “Дойдох” от аналогичен Rancho, пак 3 инча, но разликата в полза на трейлмастър е осезателна. Много по-стабилен по завоите, малко по-твърд от ранчото и колата леко се вдигна с него, с гуми 33х12,5х15 с ранчото леко опираха горе на подкалника при дупка или издатина при навит докрай волан, с трейлмастъра това го няма. Опитът ми извън пътя е лек оффроуд 6-7 пъти в годината, да си търся място за снимане, но обикновено са такива места, че с нормална кола не се стига до там. Доста по-стегнат е джипът по тия трасета. Биалетките в комплекта на Трейла могат да се отключват и регулират, и досега са здрави, защото оригиналните ми бяха консуматив с тия гуми. Топил съм колата в доста реки до праговете, но следи от ръжда по окачването няма, освен гредите, които идват за сваляне на раздатката. Те също си идват в кита и си ми се струва, че са издънката на тоя комплект. Иначе всичко пасва добре “он болт”, както казват руснаците. За три години досега нищо не се е разскърцало или разхлопало, това са към 5000 км на година, една част от тях по черно, пясък, кал или вода. Това, което ми направи впечатление, като сравнявах стария си комплект на ранчо с трейлмастъра, че на треймастъра и пружините и амовете бяха доста по -дебели от ранчовите. И да-американския с немския нямат нищо общо, немският си е правен в Немция, американският-в Китай, където се правят всички американски марки. Това, разбира се, не значи, че задължително са лоши. Но пък са по-евтини. На мен Трейлмастърът ми излезе 3 бона с монтажа, Ранчото беше към 400$, общо взето и тук важи приказката, че получаваш това, за което плащаш.
Коментар
-
От: Lift kit за Wrangler JK на Trail Master - мнения
Първоначално публикуван от phill Преглед на мнениеЗдравейте , интересува ме някой ползвал ли е окачване на Trail master и какви са отзивите за него - здравина , евентуални проблеми , ...
Даже и немците не са това, което бяха ...Последно редактирано от Чавдар (V93); 18-12-17, 11:01.Ние не сме неутрални!
Коментар
-
От: Lift kit за Wrangler JK на Trail Master - мнения
Благодаря за отговорите . Колата ще се ползва за лов и то в планински терен , което не е съвсем хард , но със сигурност не е и разходка в гората . Човекът е от Пловдив и сигурно там ще му монтират окачването .
Коментар
-
От: Lift kit за Wrangler JK на Trail Master - мнения
Три инча лифт за 1000лв получаваш точно това което плащаш.
Четири меки пружини да се люлее и четири универсални амортисьора да друса.
За 3" на JK окачването почва от 4000лв и от заводското окачване остават някакви 20-30 процента.
С 1000лв само ще развалите колата.
После ще обеснявате по форумите че е перфектна и това че пътното и поведение като на пиян морков, е нормано, щото нали висока и с големи гуми.
Е да , ама не е нормално. JK на 3" може да има по-добро пътно поведение от колкото е в заводски вид.Последно редактирано от kinex; 21-12-17, 17:06.
Коментар
-
От: Lift kit за Wrangler JK на Trail Master - мнения
Първоначално публикуван от 4wheel Преглед на мнениеТи какво би препоръчал като кит?
Коментар
-
-
От: Lift kit за Wrangler JK на Trail Master - мнения
Ако взема двуинчов, защото за мен това е оптималният лифт, който ме устройва, дали ще мога да търкалям 33 инча 15 цолови на 12,5 без да опират никъде на TJ-a? Че в момента, както казах съм на 3” по-принуда.
Коментар
-
От: Lift kit за Wrangler JK на Trail Master - мнения
Да вдигна малко темата-значи, хубу го похвалих това окачване и наистина 3 год. проблеми с него не съм имал до днес, когато след една по-джелатска разходка с джипката над Златоград, заден десен ам се измъкна от горния си тампон.Утре ще кача снимки.Сега ще си посипя главата с пепел и ще си променя мнението -не вземайте за вранглери трейлмастър, просто няма да му издържат, явно е направен за тойоти и нисани.Самият аз сега ще търся по-добър вариант за джипа си!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар