Моля за мнения по следният проблем.Джипката ми 3.1 ВМ има слабо парно.При палене сутрин и минусови температури,загрява до около 60-70 градуса за 10-на минути,но до там.Вече два пъти ходих на дълги преходи ,по равното си поддържа тези градуси до 80 макс.,но в салона е хладно,при изкачване на проход например,вече вдига нормално 90 градуса и парното е шестица,излезна ли на равното пак няма парно.Антифриза си е на нормалното ниво,не е като да липсва работен обем,мисля си,че термостата незатваря напълно и държи големия кръг непрекъснато отворен.Дайте акъл,да го сменям или ?
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Проблем с парно на WJ
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Проблем с парно на WJ
 
 Не знам от какво е.
 Мойте впечетления също са че при скорост около 100 3.1тд държи 80-90градуса.
 Обаче тази температура е предостатъчна за да духа топло.
 Нещо по парното трябва да е.
 Задръстен радиатор, запушено кранче, брокирала клапа.
 Честно не знам с клапа ли е или с кранче.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Проблем с парно на WJ
 
 Ще попитам тук за да не отварям нова тема....
 Днес забелязах, че за две седмици съм изгубил половин литър антифриз (преди 2 сед. ми светна че няма и сипах 1/2..днес пак светна). Бяха ми казали, че за 3.1тд е лошо като почнел да "горял" антифриз, но ми бяха казали че тогава започвал и да надува маркучите (ставал твърд), но сега след 1 час каране го погледнах и беше мек. Някой знае ли защо ми пада нивото и дали с това е свързано и слабото парно?Grand Cherokee WJ 3.1
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Проблем с парно на WJ
 
 Имаш два варианта за слабо парно: 1- необезвоздушено правилно система и имаш въздушна възглавница, която се разкарва при високите обороти на ДВГ/ движение по магистрала......Първоначално публикуван от ivdibi Преглед на мнениеЩе попитам тук за да не отварям нова тема....
 Днес забелязах, че за две седмици съм изгубил половин литър антифриз (преди 2 сед. ми светна че няма и сипах 1/2..днес пак светна). Бяха ми казали, че за 3.1тд е лошо като почнел да "горял" антифриз, но ми бяха казали че тогава започвал и да надува маркучите (ставал твърд), но сега след 1 час каране го погледнах и беше мек. Някой знае ли защо ми пада нивото и дали с това е свързано и слабото парно?
 2- губиш антифриз от някъде, и се появява т1Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
 Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Проблем с парно на WJ
 
 В почивните дни си направих профилактика на джипката.Та значи парното беше слабо от термостата,едната точкова заварка се беше скъсала и си висеше на постоянно полуотворен.Замяна с нов към 50 лв е и парното е на шест.
 Беше ми изгорял и предният ляв габарит,егати борбата беше да разбера от къде се сменя.Адски тъпо е направено,разглобяваш три болта по окачването и после юнашки натискаш със широка отверка на извадиш и три ябълковидни фиксатора и вадиш целия фар,американска работа За колегите които са решили да си вземат резервни къси и дълги да знаят,че са някакъв американски стандарт B3H със собствен цокъл.
							
						TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p. За колегите които са решили да си вземат резервни къси и дълги да знаят,че са някакъв американски стандарт B3H със собствен цокъл.
							
						TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
 Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
 Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p. 
 Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба 
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.


 и 120 да е пак ще го сменя,въпросът е,от тва ли е,че не съм автомонтьор,да не е от друго
и 120 да е пак ще го сменя,въпросът е,от тва ли е,че не съм автомонтьор,да не е от друго
 по магистрала си пътувам с якето вътре, само ако го понастъпя малко повече започва да загрява.
 по магистрала си пътувам с якето вътре, само ако го понастъпя малко повече започва да загрява.
							
						
Коментар