Здравейте!
Нека в настоящата тема обменим инфо как тоя мотор да ни слуша, как да не го счупим, и как да вземем всяко конче от него.
Принципно съм с доволен, или поне бях до преди два-три дни. Пътувах до Търново и установих нещо което ми направи впечатление миналата година пак в силните горещини(само дето тогава нямах грам опит с него и не обърнах внимание). Джипа не може да мръдне! За никакви 195 коня не може да се говори. Едвам изпреварвам тировете по магистралата. Разбира се това при наистина леко изкачване и климатик. Единствения проблем който съм видял и знам че имам в момента е че когато натисна педала до ламарината параметъра engine load никога не може да мине 52-53%...Все едно му давам половината газ. Иначе маханично е чисто нов на 30-40 000км. Драми няма, държи стабилни 85-92/3 градуса каквото и да го правиш Масло не гори грам.
Как са вашите джипки в момента, и толкова си може или....????
Какви методи за засилване сте срещали, и пробвали ли сте нещо?
Нека в настоящата тема обменим инфо как тоя мотор да ни слуша, как да не го счупим, и как да вземем всяко конче от него.
Принципно съм с доволен, или поне бях до преди два-три дни. Пътувах до Търново и установих нещо което ми направи впечатление миналата година пак в силните горещини(само дето тогава нямах грам опит с него и не обърнах внимание). Джипа не може да мръдне! За никакви 195 коня не може да се говори. Едвам изпреварвам тировете по магистралата. Разбира се това при наистина леко изкачване и климатик. Единствения проблем който съм видял и знам че имам в момента е че когато натисна педала до ламарината параметъра engine load никога не може да мине 52-53%...Все едно му давам половината газ. Иначе маханично е чисто нов на 30-40 000км. Драми няма, държи стабилни 85-92/3 градуса каквото и да го правиш Масло не гори грам.
Как са вашите джипки в момента, и толкова си може или....????
Какви методи за засилване сте срещали, и пробвали ли сте нещо?
Коментар