Обява

Свий
Няма добавени обяви.

4.0 при WJ мощност, модифициране, ремонти, газови

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 4.0 при WJ мощност, модифициране, ремонти, газови

    Здравейте!

    Нека в настоящата тема обменим инфо как тоя мотор да ни слуша, как да не го счупим, и как да вземем всяко конче от него.

    Принципно съм с доволен, или поне бях до преди два-три дни. Пътувах до Търново и установих нещо което ми направи впечатление миналата година пак в силните горещини(само дето тогава нямах грам опит с него и не обърнах внимание). Джипа не може да мръдне! За никакви 195 коня не може да се говори. Едвам изпреварвам тировете по магистралата. Разбира се това при наистина леко изкачване и климатик. Единствения проблем който съм видял и знам че имам в момента е че когато натисна педала до ламарината параметъра engine load никога не може да мине 52-53%...Все едно му давам половината газ. Иначе маханично е чисто нов на 30-40 000км. Драми няма, държи стабилни 85-92/3 градуса каквото и да го правиш Масло не гори грам.

    Как са вашите джипки в момента, и толкова си може или....????

    Какви методи за засилване сте срещали, и пробвали ли сте нещо?

  • #2
    От: 4.0 при WJ мощност, модифициране, ремонти, газови.

    Първоначално публикуван от IvanVG Преглед на мнение
    Единствения проблем който съм видял и знам че имам в момента е че когато натисна педала до ламарината параметъра engine load никога не може да мине 52-53%...Все едно му давам половината газ. Иначе маханично е чисто нов на 30-40 000км.
    2004г плюс 30-40К км = сменяван или ремонтиран мотор?
    Каква е вероятността някой да го е скопил(engine load 50%) да не се товари много докато се разработи?
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • #3
      От: 4.0 при WJ мощност, модифициране, ремонти, газови.

      Купих го счупен. 6 нови бутала, всички гарнитури, свещи, ангр.верига, какво ли не....Мотора се сглоби с притеснително малки хлабини, разбирай че компресията трябва да е много висока. Работи добре, не пуши, просто може би аз много очаквам, но не е нормално да не може да вдигне над 100км/ч по Витиня.

      Коментар


      • #4
        От: 4.0 при WJ мощност, модифициране, ремонти, газови.

        50% load на пълна газ звучи като сгънат маркуч някъде по въздушния тракт. Или умрял MAP.

        Коментар


        • #5
          От: 4.0 при WJ мощност, модифициране, ремонти, газови.

          Друго имам предвид. Като настъпиш газта до долу, дроселовата клапа до край ли се отваря?
          Отделно, ако се отваря, но компютъра ти отчита 52-3% (вероятно от потенциометър на нея), той управлява и запалване и впръскване в зависимост от това.
          Не съм им спец на тия, но там някъде ще е проблема.
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • #6
            От: 4.0 при WJ мощност, модифициране, ремонти, газови.

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            50% load на пълна газ звучи като сгънат маркуч някъде по въздушния тракт. Или умрял MAP.
            Тоя не е ли с "флоу"?Щот ша има разлика в много работи
            Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

            Коментар


            • #7
              От: 4.0 при WJ мощност, модифициране, ремонти, газови.

              2004 сигурно има и двете. Не разбирам от жип де. Кое показва на екрана е друг, по-сложен въпрос.

              Коментар


              • #8
                От: 4.0 при WJ мощност, модифициране, ремонти, газови.

                МАР е.
                Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                Коментар


                • #9
                  От: 4.0 при WJ мощност, модифициране, ремонти, газови.

                  Мап, датчик т-входящ въздух, ТПС. т-охл.агент, 4 л-сонди, и два дачика за обороти.

                  Коментар


                  • #10
                    От: 4.0 при WJ мощност, модифициране, ремонти, газови.

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    50% load на пълна газ звучи като сгънат маркуч някъде по въздушния тракт. Или умрял MAP.
                    Маркуч няма как да се сгъне на тази кола. Освен МАР може да е и TPS (датчик за положението на дроселовата клапа).

                    Няма ли записани грешки?
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #11
                      От: 4.0 при WJ мощност, модифициране, ремонти, газови.

                      Компютър разколебан, автомат умиращ, ламбда сонди странни, и още 200 неща в комбинация. Който иска да звъни да идва, при 38 градуса в гаража хич ми се не пише.....
                      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                      Коментар


                      • #12
                        От: 4.0 при WJ мощност, модифициране, ремонти, газови.

                        Май форума е за релакс. Имаше един пуснал тема за климатик че му не духа студено през зимата а в жегите никакъв го мяма.като не си поддържа темата я трийте.

                        Коментар


                        • #13
                          От: 4.0 при WJ мощност, модифициране, ремонти, газови.

                          Иване, извинявай, че ти крада темата, би ли споделил от къде набавяш части за този двигател, имам намерение да съживя един от моите и може би ще ми трябва глава и/или блок, гарнитурите ги има на много места ама за блок/глава не знам дали има чисто нови, че старите си имат детска болест и се пукат на едно също място повечето?

                          Успех в твоите борби, на мен ми прилича на нещо тривиално като комбинация от проблемни сензори и ошашкан комп.
                          Бъдете живи и здрави!

                          Коментар


                          • #14
                            От: 4.0 при WJ мощност, модифициране, ремонти, газови.

                            Като гледам имаш с какво да я четеш. Можеш ли да направиш един лог на данните от map, maf, tps, iat, температурата на антифриза и данните от ламбда сондите докато проблема е наличен?

                            Коментар


                            • #15
                              От: 4.0 при WJ мощност, модифициране, ремонти, газови.

                              Блок и глава имам за новия двигател(2001-2004). Мисля че и коляновия вал също ще намеря, както и още някой неща.

                              Т-датчиците са ми наред. Мапа също работи коректно, нито е засичан като грешка, нито като показания видяни от компа има драма. ТПС-а го смених, разлика никаква.
                              Това което някой в темата май се бъркат е показания на ТПС или колко съм настъпил педала, а аз говоря за нещо друго! Аз говоря за една графа която се вижда само с диагностика, тя представлява реалното натоварване на двигателя. С други думи моя мотор не иска да си увеличи горивото до максимум, и да си даде максимален аванс за максимална мощност. Колата ми е с 3 махнати катализатора, оригинално супер тъпо и огромно гърне, също с доста малък диаметър на крайната тръба на изп.система. Джипа работи много тихо, дори като го настъпя бучи тихо, няма и помен от дуднене на голям мотор.
                              Като цяло проблема ми е че като започне да не върви в жега и над 2000 об. според мен ще се счупи. Смукателния и изпускателния колектор на тоя мотор са мноооого тъпо направени. Изпускателя нагрява зверски смукателя, и след това резултата според мен е ясен. Кислород при температура на входящ въздух 45-55 и нагоре градуса няма.

                              Има ли някой от София с WJ 4.0 да го закача на диагностика и да ме повози малко за да видя и друг джип как се държи?

                              Два реда и за скоростите...каквото и да го правя тая машина върви постоянно и само под 2300-2500об. Натискам го до ламарината на 4-та сваля 3-та тръгва(аз държа до ламарината) Стига 3-та с 2500-2700об. най-много и си включва 4-та. Автоматика има проблем. Смених датчик и клапан за налягането и вече не записва повреди за ск.кутия. Обаче тя не работи като хората.

                              Гледах едно време в ю-тюб как се ускоряват джипки с тоя мотор. Масово положението е като при мен. Газ от място джипа сменя скорости на под 3000об. Един ги нареди до червеното и според клипа 0-100 за 8 сек. Аз не съм тръгнал да се състезавам, но според мен мъча колата, а просто не съм виждал друг същия да знам какво може. ЦРД-та съм карал много.
                              Последно редактирано от IvanVG; 01-07-17, 23:46.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X