Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна на 231 с 242 на ZJ'97

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Смяна на 231 с 242 на ZJ'97

    При 150 не загрява ли?
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #17
      До: Смяна на 231 с 242 на ZJ'97

      При 150 се чувства чудесно. Има още деления до 4000 оборота (където започва червеното), по мои сметки това са 190.
      Има един проблем със загряване, но това е друга тема...

      Коментар


      • #18
        До: Смяна на 231 с 242 на ZJ'97

        Хубаво. Ще кажеш като се затопли времето дали пак така ще прави. Дано твоя е щастливо изключение от правилото.
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #19
          До: Смяна на 231 с 242 на ZJ'97

          Аха, казваш, че дизелът на Jeep прегрява. Всяка кола си върви със своята репутация. Нека следващата ми бъде... SAAB?

          Коментар


          • #20
            До: Смяна на 231 с 242 на ZJ'97

            Абе как да ти кажа... Тук се шири това мнение. Същия този дизел в други автомобили се държи добре. Обаче на Джиповете прегрява... Май само Фронтераджиите и те не са доволни от него, всички други го харесват. Твърди се обаче че е допусната грешка при проектирането и проблема не е в радиаторите а в недостатъчен дебит на водната помпа... Не знам, дано нямаш проблеми и много да те радва колата.
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #21
              До: Смяна на 231 с 242 на ZJ'97

              Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
              проблема не е в радиаторите а в недостатъчен дебит на водната помпа...
              Тук има нещо интересно. Склонността към греене я хванах при работа на място и изобщо, при ниски обороти. При форсиране на двигателя стрелката пада "като оборотомер" (С) моя майстор. Според него проблемът може да се дължи на газова възглавница = гарнитура за смяна. Ще видим по-нататък.
              Благодаря за мненията и пожеланията!

              Коментар


              • #22
                До: Смяна на 231 с 242 на ZJ'97

                Късмет и дано е нещо незначително.
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #23
                  До: Смяна на 231 с 242 на ZJ'97

                  понеже тема "малък проблем с волана при 4х4" е заключена ако може ще питам тук.От там разбирам ,че при парт тайм раздатка е възможно да включваш и изключваш 4х4 при скорост до 90км в час и това не поврежда раздатката(ако съм разбрал правилно).Това включване и изключване трябва ли да бъде съпроводено с някакво друго действие(напр. отнемане на газта или нещо друго) или просто дърпаш лоста?

                  Коментар


                  • #24
                    До: Смяна на 231 с 242 на ZJ'97

                    При всички случаи съкращаваш живота на раздатката ако го правиш на суха настилка, и дори на мокра също. Съмнявам се че ще караш с толкова на заледено така че прави си сметката. При ръчна кутия оперираш като със скорости - съединители тн. При автоматик извеждаш на неутрална.
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Смяна на 231 с 242 на ZJ'97

                      Първоначално публикуван от gravidis Преглед на мнение
                      От там разбирам ,че при парт тайм раздатка е възможно да включваш и изключваш 4х4 при скорост до 90км в час и това не поврежда раздатката(ако съм разбрал правилно).Това включване и изключване трябва ли да бъде съпроводено с някакво друго действие(напр. отнемане на газта или нещо друго) или просто дърпаш лоста?
                      Питал съм "знаещите", но съм получавал противоречиви отговори. Някои казват, че това става на място, но тогава то изобщо си губи смисъла... Аз лично натискам съединителя, запазвам оборотите на двигателя, и след като превключа, пак плавно отпускам съединителя.
                      Един от въпросите, на които получавам противоречиви сведения е например, може ли да се кара на задна на 4x4 low?

                      Коментар


                      • #26
                        До: Смяна на 231 с 242 на ZJ'97

                        Това ясно е написано в инструкцията за експлоатация. Специално за автоматика е абсолютно задължително да си на неутрална. Просто не можеш да втъкнеш лоста на раздатката без стържене. А за бавните и движението назад - защо изобщо трябва да питаш? Караш си и не ти пука.
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Смяна на 231 с 242 на ZJ'97

                          Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                          Това ясно е написано в инструкцията за експлоатация.
                          За съжаление, не съм намерил грамотна инструкция за експлоатация, всичките са за някакво разглобяване/сглобяване. За изронването на някакви зъби при заден ме светна един от собствениците на потенциална покупка. Повярвах му, защото съм карал един служебен джип, който на заден просто изключва 4х4.
                          Абе, изобщо мнимите "знаещи" много могат да ти размътят мозъка...

                          Коментар


                          • #28
                            До: Смяна на 231 с 242 на ZJ'97

                            Първоначално публикуван от Welcome Преглед на мнение
                            За съжаление, не съм намерил грамотна инструкция за експлоатация, всичките са за някакво разглобяване/сглобяване. За изронването на някакви зъби при заден ме светна един от собствениците на потенциална покупка. Повярвах му, защото съм карал един служебен джип, който на заден просто изключва 4х4.
                            Абе, изобщо мнимите "знаещи" много могат да ти размътят мозъка...
                            Това за изронените зъби има някаква основа - нали се сещаш защо при вариантите V8 задължително се слага трансмисия фултайм
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Смяна на 231 с 242 на ZJ'97

                              Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                              Това за изронените зъби има някаква основа - нали се сещаш защо при вариантите V8 задължително се слага трансмисия фултайм
                              Тц. Не знам. И освен на моя, не съм виждал фултайм OOPS - 249 съм виждал, дори на един дизел от 1998.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Смяна на 231 с 242 на ZJ'97

                                Първоначално публикуван от Welcome Преглед на мнение
                                Тц. Не знам. И освен на моя, не съм виждал фултайм OOPS - 249 съм виждал, дори на един дизел от 1998.
                                Да... 247 сигурно е било- И Варилоци в дифовете на мостовете
                                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X