Обява

Свий
Няма добавени обяви.

85W140

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 85W140

    Някой пробвал ли го е в диференциалите?
    Ще сминям мостовете на един Вранглер с Къри Dana-70 и американците ме карат да слагам 85W140.
    Пък аз на тия минералки нещо не им вярвам.

  • #2
    От: 85W140

    AMSOIL имат 80w140 синтетика която е в пъти по-добре,още повече във форумните партньори имаме такъв.

    Коментар


    • #3
      От: 85W140

      Първоначално публикуван от goiko Преглед на мнение
      AMSOIL имат 80w140 синтетика която е в пъти по-добре,още повече във форумните партньори имаме такъв.
      Малко доуточнение - предлагаме напълно синтетично 75w140, не 80w140, което значи още по-широк температурен диапазон и по-голяма стабилност на разпад и високи температури от минерално 80w140 В случая важен е топлият вискозитет - 140, който е на лице.

      Поздрави!
      Павел Александров
      AP1 Ltd.
      AMSOIL - The first in synthetics.
      https://ap1shop.com
      0876 00 15 65, 0876 00 15 66

      Коментар


      • #4
        От: 85W140

        Аз съм с такава TUTELA на 4 - сателитна DANA44 повече от 25K.
        Става и за LSD, но трябва да се сложи добавка.
        В предният, DANA30, съм също с такова, но съм парт-тайм и се включва само в зор.
        Като е студено наслото е бая гъсто, но пък точно такъв ефект търся за зимата.
        По принцип си е масло за натоварени дифове, и просто за некво возене, а и за/с по-големи скорости, не бих гопрепоръчал.
        Който слага DANA60 едва ли е за пред кафето, та маслото е баш за такива железа.

        Първоначално публикуван от goiko Преглед на мнение
        AMSOIL имат 80w140 синтетика която е в пъти по-добре,още повече във форумните партньори имаме такъв.
        Тутелата 85W140 е около 10лв./л., като ползвам Тутела и Селения повече от 15г. и съм страшно доволен от качеството.
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • #5
          От: 85W140

          Първоначално публикуван от AP1 Преглед на мнение
          Малко доуточнение - предлагаме напълно синтетично 75w140, не 80w140, което значи още по-широк температурен диапазон и по-голяма стабилност на разпад и високи температури от минерално 80w140 В случая важен е топлият вискозитет - 140, който е на лице.

          Поздрави!
          Павел Александров
          AP1 Ltd.
          Amsoil 75w140 e много далече като вискозитет от Torco 85W140 който ми препоръчаха от Къри.
          http://www.torcousa.com/technology/RGO.pdf
          Така като гледам до този вискозитет най-много се доближава Мотул 85W140 обаче Вранглера редовно се кара 140 по магистрали и ме притеснява как ще се държи на скорост.

          Коментар


          • #6
            От: 85W140

            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
            Някой пробвал ли го е в диференциалите?
            Ще сминям мостовете на един Вранглер с Къри Dana-70 и американците ме карат да слагам 85W140.
            Пък аз на тия минералки нещо не им вярвам.
            На ARB блокажите за heavy duty употреба им предписваха точно такова и, съответно, съм карал с 85w140 (в т.ч. и с мотулското). Някои колеги в шампионата също го използваха и твърдяха, че по-малко трошат дифове (тойота и гега). Е, вярно че става въпрос за австралийски, японски и немски железарии, а не за Jeep, ама все пак ...
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #7
              От: 85W140

              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
              Amsoil 75w140 e много далече като вискозитет от Torco 85W140 който ми препоръчаха от Къри.
              http://www.torcousa.com/technology/RGO.pdf
              Така като гледам до този вискозитет най-много се доближава Мотул 85W140 обаче Вранглера редовно се кара 140 по магистрали и ме притеснява как ще се държи на скорост.
              Погледнах ПДФа на Торко който си дал, и виждам, че предлагат и някакво 250.
              И понеже за пръв път обръщам внимание на такъв вискозитет, та за какво се ползва/препоръчва той ?
              ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

              Коментар


              • #8
                От: 85W140

                Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                Погледнах ПДФа на Торко който си дал, и виждам, че предлагат и някакво 250.
                И понеже за пръв път обръщам внимание на такъв вискозитет, та за какво се ползва/препоръчва той ?
                За същото за което се ползва и 85w140. Трактори драгстери офроуд. Високо натоварване на ниски обороти.

                Коментар


                • #9
                  От: 85W140

                  Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                  Amsoil 75w140 e много далече като вискозитет от Torco 85W140 който ми препоръчаха от Къри.
                  http://www.torcousa.com/technology/RGO.pdf
                  Така като гледам до този вискозитет най-много се доближава Мотул 85W140 обаче Вранглера редовно се кара 140 по магистрали и ме притеснява как ще се държи на скорост.
                  Привет!

                  Погледнахме вискозитетните характеристики на Torco 85W140 и тук има нещо странно. Вискозитет от 34.42 cSt попада в графата на 190 масла, а не на 140. Може да се направи справка в класификацията на SAE J306 (ето примерна извадка от нея: http://www.cougar-lubricantsint.com/...gear-oils.html)

                  Вероятно вискозитетът е завишен с цел по-дълъг живот на маслото, компенсирайки по-бързия разпад на минералните компоненти в базата му.

                  Ако се търси специално масло с висок вискозитет, то може да препоръчаме и AMSOIL SAE 250 Severe Gear - https://ap1shop.com/bg/products/amso...vere-gearr-15/

                  Поздрави,
                  Павел Александров
                  AP1 Ltd.
                  AMSOIL - The first in synthetics.
                  https://ap1shop.com
                  0876 00 15 65, 0876 00 15 66

                  Коментар


                  • #10
                    От: 85W140

                    Защо те притеснява "дебелото" масло при висока скорост? Че има разлиак във вискозитета м/у 75-140 и 85- 140 има, но при 75-140 може и с 200 да се кара.
                    R 727cc BB KIT
                    ZJ V8
                    WK2 V6

                    Коментар


                    • #11
                      От: 85W140

                      Притеснява ме че ако "дебелото" смазваше по-добре, нямаше от завода да пълнят 75W140.

                      Коментар


                      • #12
                        От: 85W140

                        Те в завода не са вчерашни. Слагай синтетиката. Нещо съм скептичен към идеята да сложиш масло по-нисък клас от предвиденото в завода. По-висок обикновено може и трябва.

                        85W140 и 75W140 имат (теоретично) еднакъв вискозитет при 100 градуса. Нагоре по-гъсто е 75W140, надолу - 85W140. "Дебелото" 85W140 е дебело само на студено, когато не ти трябва да е дебело.

                        Ако на някого диференциалът му при каране със 140км/ч не загрява до 100 градуса, да почерпи. Моите всичките загряват някъде толкова. Врангелът нищо чудно и повече да си напича трансмисията.

                        Коментар


                        • #13
                          От: 85W140

                          Аз в момента съм в дилемата, дали да не източа 75W140 от предния (дана 30), за който в менюъла пише изрично да не се слага по- "дебело" от 75/80W90. За задния (дана 35) казват, че няма проблем със 75W140 и там ще го оставя. Навсякъде (и УС и РУ форуми) пишат 50:50 че слагат и в двата дифа еднакво и обратното. Какво ще кажете вие. Има ли шанс ако мина на 90 да не му хареса (на 300к км пробег е) и да завие?

                          По твоя случай, ако от завода илиза с 75W140 синтетиката, няма какво да му мислиш. Минерала дори и при по- голям вискозитет, при сериозно натоварване има по- голям шанс да нагаря. Предполагам драгстерите може и да са с 250, но със сигурнос е сериозна синтетика.
                          R 727cc BB KIT
                          ZJ V8
                          WK2 V6

                          Коментар


                          • #14
                            От: 85W140

                            Пропускате важен момент.

                            Вчера ходих до след Пловдив и обратно, като по магистралата си карам със 120, защото съм точно на 3000об. С 31" съм.
                            В темата се говори за DANA 70, която няма да е с 31".
                            Щом Пламен ще слага DANA 70, предполагам му се въртят поне 40" в главата.

                            Айде сега сметнете оборотите на дифа при 140км/ч с 31" и с 40", и тогава пак да поговорим за вискозитет, като дори се абстрахираме от 10.5 инчовата корона и луфтовете.

                            P.S. А гледам на няколко места, че 250 е синтетика.
                            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                            Коментар


                            • #15
                              От: 85W140

                              Първоначално публикуван от AP1 Преглед на мнение
                              Привет!

                              Погледнахме вискозитетните характеристики на Torco 85W140 и тук има нещо странно. Вискозитет от 34.42 cSt попада в графата на 190 масла, а не на 140.
                              На първо четене и на мен това ми направи впечатление. Много гъсто за 140.
                              Другото което ми избожда очите е класификация по API GL-6. Това нещо поне от 20 години го няма в правния мир.
                              Обаче един младеж от Currie много убедително ми обясни че за тяхните диференциали препоръчват минерално масло защото минералното имало по-стабилен филм.
                              Сега стоя в ъгъла и си гризя ноктите. Как пропуснах няколко петилетки в развитието на автомобилостроенето и аз не знам.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X