Извинявам се че пускам нова тема но ми е интересно и искам да знам , нормално ли е да има луфт на задните колелета.В смисъл като хванеш гумата и я разклатиш навътре- навън.Става въпрос за Jeep Liberty 3.7 (2002г.)
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Jeep Liberty 3.7 Луфт
Свий
X
-
От: Jeep Liberty 3.7 Луфт
Е, чак пък толкова категорично?!?!?!
Не знам дали е нормален, ама всички имат аксиален луфт - черокита, вранглери и т.н.
Като няма конусен лагер, така е.
Този луфт се определя от квадратната пластина в края на полуоската.
Като ти се вижда, че не е нормално, вадиш я, съветваш я с чука (да не прекалиш), и готово.Най ме е страх от хора без мечти...
Коментар
-
От: Jeep Liberty 3.7 Луфт
Аз не мисля, че е нормално да има луфт (пък било то и аксиален). Представете си на какво натоварване е подложено в завоите това колело, добавете аксиален луфт, а след това си представете ляв завой - десен завой - ляв завой и т.н. Разбира се, може и да греша и Jeep да са направили нещо различно от другите производители. Ще се радвам някой да обясни идеята на аксиален луфт в задните колела и как той помага на стабилността (най-вече на напречната динамична такава) и също така за намаляване на центробежните сили в завои. Поздрави.
Коментар
-
От: Jeep Liberty 3.7 Луфт
[QUOTE=Rotkod;313537Разбира се, може и да греша и Jeep да са направили нещо различно от другите производители.[/QUOTE]
Лагер без вътрешна гривна който лагерува върху полуоската а тя се държи от С-клипс към планетата!Кое ще обере и фиксира този луфт?
Коментар
-
От: Jeep Liberty 3.7 Луфт
Аз разсъждавах върху луфта (и влиянието му върху динамичната управляемост), а не върху конструкцията (и нейните допуски), с която не съм запознат. Затова и ми беше интересно някой да каже откъде е "идва" този луфт и нормално ли е да го има, както и в какви граници (ако е допустимо да има луфт). Също така ще ми е интересно някой с по-новичка да каже има ли го този луфт или се получава в последствие. Поздрави
Коментар
-
От: Jeep Liberty 3.7 Луфт
Аз моята я взех на 40000 и го имаше тоя луфт. Колегата бочо е прав, конструктивно няма какво да го обере луфта и конструкцията е точно таква каквато казва той. Нищо не може да се направи с чука.
Изключително просто е захващането на полуоската направо като каруца но изглежда здраво. На практика само тоя С клип държи гумата да не излезе заедно с полуоската. Навътре да не влезе я спира така наречения center pin на диференциала ама реално и в него се джаска леко.
Коментар
-
От: Jeep Liberty 3.7 Луфт
Първоначално публикуван от Rotkod Преглед на мнение.... динамичната управляемост.....
Към пусналия темата - да има луфт на мостовете с "Ц" клипс, по-горе е обяснено.0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
От: Jeep Liberty 3.7 Луфт
Liberty нямат "С" клипс.
С клипс имат XJ, TJ, ZJ, с DANA35, и то може би не всички.
Луфта се определя от ламарината след семерингата.
Сваля се, с чука се "регулира", ама няма смисъл, както се каза по горе.Най ме е страх от хора без мечти...
Коментар
-
От: Jeep Liberty 3.7 Луфт
Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнениеLiberty нямат "С" клипс.
Коментар
-
От: Jeep Liberty 3.7 Луфт
Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнениеДа не са били с Corporate Axel 8,25? Те са с ц клип.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар