Здравейте,2,5 CRD ръчка 2002,170000км. имам го от 2011 гледан повече от перфектно,от миналата зима като падне под нулата запалва на първото завъртане поработва няколко секунди и изгасва,много рядко с малко форсиране може и да се задържи да не загасне но рядко,после следват две три въртенета за по 10-на сек с пауза между тях и си запалва,при температури над 0 нямам проблем,сложихме миналата зима едни клапани преди и след филтъра уж да не губи нафта но ефект няма,аз съм му хванал цаката и не ми е проблем ,но мисля да го продавам и искам ако мога да реша проблема или поне да дам някакво смислено обяснение на евентуалния купувач,защото ако му загасне и запали после трудно ще остане онова гадно чуство за прецакан,а джипа е повече от перфектен ако не беше този проблем през зимата.Ако някой може да помогне с идея какво може да е.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Liberty 2,5CRD питанка за проблем при палене зимата.
Свий
X
-
От: Liberty 2,5CRD питанка за проблем при палене зимата.
Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнениеСвещи?
Коментар
-
От: Liberty 2,5CRD питанка за проблем при палене зимата.
То, ако е проблем със свещите, според мен няма да припалва и да гасне след няколко секунди. Би трябвало да върти повече, докато припали и после да работи не особено равномерно, докато не се включат всички цилиндри.
В случая по-скоро е проблем с горивото - дали дърпа въздух след дълъг престой, или не държи достатъчно налягане в горивопровода, или има нещо затлачено (замръзнало/парафинизирано - най-вероятно, щом се проявява само при ниски температури).
А може и точно допълнително монтираните възвратни клапанчета да са проблемни.
Но не пречи и да се проверят свещите.SUZUKI V-STROM 1000
Jeep Cherokee 2.5CRD
TOYOTA PREVIA 2.4 'youngtimer
о889 525 о74 - Владо
Коментар
-
От: Liberty 2,5CRD питанка за проблем при палене зимата.
Бих сменил всички гумени горивопроводик както и ръчната подкачваща помпа /ако има такава/.
При аналогичен проблем със Сиида се оказа одървени маркучи за обратната нафта и кофти помпа.
Коментар
-
От: Liberty 2,5CRD питанка за проблем при палене зимата.
Дърпа въздух отнякъде. Щом е при по - ниски температури, значи нещо гумено вече не е гумено. Ако си познаваш колата, според това след колко време загасва, може приблизително да определиш разтоянито до мястото на засмукване на въздуха. Според описанието ти, най - вероятно е около горивния филтър.WG Limited 2.7 CRD 02
WG Overland 2.7 CRD 04/05
Коментар
-
От: Liberty 2,5CRD питанка за проблем при палене зимата.
Аз бих сменил горивен филтър и бих сложил добавка анти гел в горивото !
За проверка на моето твърдение , полей горивният филтър с топла вода сутринта преди палене !!!Еди Рангелов : 0885 088 444
Няма незаменими има незабравими хора !!!
Коментар
-
От: Liberty 2,5CRD питанка за проблем при палене зимата.
При мен ситуацията пък е следната. Първото палене сутрин, независимо студено или топло е времето е доста трудно. Свещите са сменени на 11 волтови заедно с релето. Акумулатора е чисто нов (optima yellow top). Като запали, изпушва бяло и мирише на неизгоряла нафта. Изгасям го след около 30 секунди работа и после вече си пали от раз.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар