Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Перфорирани спирачни дискове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Перфорирани спирачни дискове

    Здравейте!Загледал съм се в перфорирани,нарязани спирачни дискове на ф-ма Mintex за моя Grand Cherokee 2.7 CRD.Предлагат се в комплект с накладки за около 650лв,което не е малко,но в сравнение с други марки е поносимо.Искам малко по-добре да спира!Някой,ако има впечатления,наблюдения,да сподели...Пише,че са английски...

  • #2
    От: Перфорирани спирачни дискове

    Дисковете са добри,накладките не казваш какви са.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #3
      От: Перфорирани спирачни дискове

      На същата фирма.Цената е за комплект предни,задни дискове и накладки.Мога да дам и линк,но да не се карат модераторите...

      Коментар


      • #4
        От: Перфорирани спирачни дискове

        За по добро спиране трябват по големи дискове с по големи апарати - примерно 4 бутални. Каквито и стокови дискове да сложиш, разлика няма да усетиш.
        Най ме е страх от хора без мечти...

        Коментар


        • #5
          От: Перфорирани спирачни дискове

          Перфорираните ще покажат предимство при често спиране. Т.е. всяка минута да имаш спиране от 0 до 100 и това да се повтаря няколко последователни минути. Примерно пистово каране . За нашите ежедневни условия шанса от полза клони към нулата. Карах с такива и разлика нямаше докато не се качих на писта. Там на 3та обиколка обикновенно дисковете прегряваха на 3тата обиколка ако не бяха префорирани и спирането беше все едно съм почти без спирачки. Перфорираните също прегряваха, но спираха осезаемо по-добре. То т'ва е и идеята - ако прегреят да може газовата възглавница дето се образува между накладката и диска да има доста по-малка роля.

          Мога да споделя и минусите - перфорираните дискове ядът накладки с бясна скорост. Още повече когато става дума за аватоматик и спирането с двигател играе доста по-малка роля.

          Коментар


          • #6
            От: Перфорирани спирачни дискове

            Аз съм с накладки Минтекс на ибизата ,защото преди време смених апаратите с двубутални от ауди С2 и съответно за такива стари машини какви да е накладки трудно се намират. Доволен съм от спирането и проскърцват едва когато ги прегрея много.
            И нямат ментета.... което си е плюс.
            @veso-ov имаш ЛС

            Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
            Ford Fiesta 1.4 Tdci

            Коментар


            • #7
              От: Перфорирани спирачни дискове

              Благодаря за отговорите!

              Коментар


              • #8
                От: Перфорирани спирачни дискове

                Гранда е нещото което мога да похваля с най-добрите спирачки който съм карал! Единствено няколко френски автомобила може леко да наклонят нещата!

                "Спортни" дискове и спирачки се купуват по нужда, не от приумица или чудене къде да се хвърлят пари. Тия дискове са и по-твърди, от друг материал(когато са качествени) което рефлектира пряко на УСЕЩАНЕТО НИ за спиране! За да спираме НОРМАЛНО със спортни спирачки то това значи че трябва да са загрели до РАБОТНАТА СИ температура. А като знаем тя е по-висока и изисква усилие(причина) за да се достигне, може да се досетим какво ще следва ако тя не е достигната(не спиране)? Всичко което пиша е много пряко свързано с вида на феродото на накладките! В общия случай обаче това горе-долу истината за спортните спирачки.

                Това с увеличаване на размера е същото ако не и по-безсмислено начинание! Слагайки нови големи дискове и апарати с накладки ние прибавяме още маса(тегло) на колелата. Това тегло влошава управлението, и е предпоставка за по-бързо разбиване на предницата. В спирачно отношение ще почне да спира по-добре едва когато МОД-а е пълен и към него се добави помпа, серво, задни спирачки за новата система. Тогава ще имаме завършена идея. Разбира се разлики ще се наблюдават често, но позитивни в дългосрочен план, които да са финансво издържани няма как да станат лесно! Трябва нещо да е компромис било то че се дават пари

                Всичко от поста ми е опитано и платено! Всеки има право да не се съгласи с мен

                Коментар


                • #9
                  От: Перфорирани спирачни дискове

                  Аз продавам вече 10 години такива дискове и си ми беше мечта от доста време да имам такива дискове на моя кола. Сега всичките ми коли са оборудвани със тунинговани дупчен и нарязани дискове. Първите дискове си ги продупчих на един 2140 дефорсе. Има спортни дискове ,които се използват само на състезателни коли. Те са с различен материал и съответно различни режими на работа . Накладките там биват топли или студени в зависимост от това къде се използват. Топлите спират по добре ,когато са загрели. На пазара се предлагат тунинг комхплекти ,които по същество са стандартни дискове със съответните доработки. Едно от най важните качество на дупчените дискове ,това е по ниското тегло -съответно по бързо спира и по бързо ускорява колата. Дупките поемат температурните разширения при екстремно спиране и дисковете по трудно се изкривяват и по трудно образуват микро пукнатини. Допълнително през тях минава определено количество въздух ,което охлажда по бързо нагретия диск. Нарезите по дисковете предпазват от коксуването на накладките и поддържат постоянна площ на контакта. Недостатък на дупчените дискове е ,че когато се износи фрезенка на дупките или съответно чертите на нарезите те престават да бъдат ефективни. Това съвпада с минималната дебелина на експлуатация на диска обикновено, но българите карата докато може. Дискове се препоръчват да се сменят при достигане на тази минимална дебелина , товаобикновено става за два трикомплекта накладки. Износените дискове са опасни не само поради това ,че се нагряват по бързо ,а и заради микро пУкнатините вследствие на многото нагревно-изтивъчни цикли. И от опит спирането с дупчени и нарязани дискове е по ефективно.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Перфорирани спирачни дискове

                    Винаги преди да сложите нещо спортно на колата си, питайте за какъв спорт е и се информирайте какво точно прави.
                    С надупчени/нарязани няма да спира по-добре когато са студени. Ще спира по-добре когато загреят. 5-10км им трябват да загреят до нормална работна температура която е около 180 градуса. За такава температура трябва и друга спирачна течност.
                    Факта че най-бързите Гранд Черокита излизат от завода със спирачки Брембо с гладки дискове е доста красноречив. Запалих ги няколко пъти и ги смених със StopTech карбон керамика дупчени рязани хипер ултра и т.н.. 1000км до като се припаснат и се блъснах в един бус. Щото помня че съм със спортни спирачки ама малко бях забравил за какъв точно спорт са.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X