Здравейте, вчера мой приятел си купи такъв джип 2002 г. с 2.7 дизелов мотор. Оказа се че на втори цилиндър около дюзата е мокро, но джипката си върви прекрасно. Днес сутринта когато го запали светна чека и скоростите блокираха на втора. Акумулатора е стар и е малко изтощен и ни казаха че е от него ама го сменихме и пак същото. Знам че с ключа се прави тест , но не знам как. Дали ще се разбере грешката или ще трябва да го карам на диагностика. Благодаря предварително.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
проблем с WJ
Свий
X
-
От: проблем с WJ
Диагностиката с ключа става по следния начин - Вкарваш ключа и той трябва да е в положение "LOCK". След това го завърташ на следващото положение - "OFF". Ключът трябва да се завърти три пъти от "OFF" позиция на позиция "ON" и оставяш ключа на "ON", след трите включвания. Всичко това трябва да изпълнява достатъчно бързо, в рамките на 5 секунди.Keep the shiny side up, all four on the floor and with any luck I will see you on the trail!
Daihatsu Feroza F300 1.6 16V
-
От: проблем с WJ
Преди да пипате каквото и да е,направи подробна диагностика със софтуер,ключа не ти дава такава.Да не се окажат едни пари хвърлени на вятъра,а проблема нерешен.Grand Cherokee WJ
Dodge Caliber
E 430 4-matic-T(S210)
GLK
Коментар
-
От: проблем с WJ
WJ-ите го имат тоя проблем с акумулатора. Ако падне под някакво напрежение при палене влиза в авариен режим (скоростите). Някакви 9V ми се въртят в главата, но не съм сигурен. Оправя се след зареждане на акумулатора и изчистване на грешките. Май ставало и вместо с изичистяване на грешките с малко каране след зареден акумулатор
Коментар
-
От: проблем с WJ
До второ набиване на грешката.
Аз карах един ден със светнал чек, на другия вече заби в авариен и не се оправи за около 10 - 15 км. (докато се довлякох до софтуеър). При замерване с товарна вилка, акумулаторът главоломно падна до към 8, 5 волта.WG Limited 2.7 CRD 02
WG Overland 2.7 CRD 04/05
Коментар
-
От: проблем с WJ
[QUOTE=Евгени Евтимов;3080376]До второ набиване на грешката.
Аз карах един ден със светнал чек, на другия вече заби в авариен и не се оправи за около 10 - 15 км. (докато се довлякох до софтуеър). При замерване с товарна вилка, акумулаторът главоломно падна до към 8, 5 волта.
Само че,аз съм с нов акумулатор и пак понякога ми светва чека и колата забива докато не загрее на 90г.и после се оправя.Грешки 0340 и 0700.Grand Cherokee WJ
Dodge Caliber
E 430 4-matic-T(S210)
GLK
Коментар
-
От: проблем с WJ
Акумулаторът може и да е нов, но да не държи напрежение под товар. Пак личен опит - две Варти с 95Ah и 800 пусков ток за 2 години, чисто нови с дот от същата година, уж с гаранция (която не признаха), едвам изкараха по една зима. (втория даже и не можа).Тези грешки са от недостатъчно напрежение.
От около два месеца съм със 100 на 820 и нямам проблеми.
Твоя какъв е?WG Limited 2.7 CRD 02
WG Overland 2.7 CRD 04/05
Коментар
-
От: проблем с WJ
Първоначално публикуван от Евгени Евтимов Преглед на мнениеАкумулаторът може и да е нов, но да не държи напрежение под товар. Пак личен опит - две Варти с 95Ah и 800 пусков ток за 2 години, чисто нови с дот от същата година, уж с гаранция (която не признаха), едвам изкараха по една зима. (втория даже и не можа).Тези грешки са от недостатъчно напрежение.
От около два месеца съм със 100 на 820 и нямам проблеми.
Твоя какъв е?
95 на 800 на 1месец.Grand Cherokee WJ
Dodge Caliber
E 430 4-matic-T(S210)
GLK
Коментар
-
От: проблем с WJ
Акумулатора е нов, грешките изчистени и върви прилично, но майсторчето вчера се е престарало и да вземе да сложи две дифтунки на втората изпускаща дюза и о ужас, като взе да пуши направо ужас, днес се надявам да свалят дюзата и да си сложат само една дифтунка и ще видим как е. На диагностиката показа слаб акумулатор преди да го сменим. С ключа не показва нищо при тест. Нямам представа защо. Правя го както го е написал колегата по-горе.
Коментар
-
От: проблем с WJ
Теста с ключа не показва грешките записани в скоростната кутия.[/QUOTE]
Затова препоръчах пълна диагностика.
При мен обаче нямат хващане,рядко,в студа предимно светва чека при запалване/грешките са показани по-горе/.Няма никакви други.колата върви перфектно.Чека изгасва,като загрее на 90г.
И си мисля,че пада напрежението на акумулатора по някакъв начин.Остава да пробвам с 100AH и по висок стартов ток.Grand Cherokee WJ
Dodge Caliber
E 430 4-matic-T(S210)
GLK
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар