Казуса е следния: Сутрешно палене, малко изчакване, аха да започне да духа топло.... ахаааа да започне да духа топло ... ахааааааа .... ама неще. Вее полярен студ, няма и помен от топло. След няколко минути двигателя вече е вдигнал всички градуси, обаче все тая. Клапите са ОК, радиаторчето е ОК, всичко е ОК. И си работеше отлично до снощи. Никакви грешки, нито на климатика, нито на двигателя.
И тук става интересно: чисто по случайност, завъртам копчето на зоната на пътника на пълен студ. И ... става ТОПЛО! Няколко последователни проби - работи безотказно - колкото по-голяма темпертура е зададена, толкова по-студено духа и обратно.
След известно чесане по главата (а в 6 сутринта в тоя студ мисленето е трудна работа), откачих акумулатора за минута-две и всичко си дойде на мястото. До тук - добре, обаче леко ме притеснява възможността компа на климата да реши да се побърка отново. Ясно, че проблема е от него, защото нищо друго не би могло да се 'ремонтира' с откачане на акумулатора, въпросът е дали е било случайно побъркване или да чакам по-сериозни проблеми за в бъдеще?
И тук става интересно: чисто по случайност, завъртам копчето на зоната на пътника на пълен студ. И ... става ТОПЛО! Няколко последователни проби - работи безотказно - колкото по-голяма темпертура е зададена, толкова по-студено духа и обратно.
След известно чесане по главата (а в 6 сутринта в тоя студ мисленето е трудна работа), откачих акумулатора за минута-две и всичко си дойде на мястото. До тук - добре, обаче леко ме притеснява възможността компа на климата да реши да се побърка отново. Ясно, че проблема е от него, защото нищо друго не би могло да се 'ремонтира' с откачане на акумулатора, въпросът е дали е било случайно побъркване или да чакам по-сериозни проблеми за в бъдеще?
Коментар