Приятели здравейте, отскоро имам сериозни проблеми с тока по колата 2000 година газ/бензин. Преди седмица забравих фаровете беше през деня, нямаше добър съсед който като е видял да ми каже и така на другия ден акумулатора го няма. Качвам го пускам го да се зарежда и на другия ден го слагам. Карам няколко дни до тук добре. Лошо стана като направи същия номер при което веднага се огледах да видя нещо да не съм забравил, няма всичко беше изключено. Замерих акумулатора с мултицета показа 7 ампера и малко, при което помислих ,че може да има проблем. Приятел ми каза да проверя за утечка така и направих откачих минусовата клема настроих мултицета и закачих двата му края с полюса на акумулатора и с клемата. Тогава останах много учуден показа 2.3 АМПЕРА консумация. Веднага направих обстойна проверка на цялата кола за светлини по фарове,стопове плафони и т.н. но уви всичко е изключено включително радио,парно подгрев на седалки всичко. Започнах упражението със бушоните тези които са под волана и с тези които са под капака с релетата. От тези под волана единствено бушон номер 17/10А Cluster Diagnosis свали 0.2 ампера а от тези под капака като извадих бушон номер 12/50A който е за ел.стъклата мултицета показа спад на 1.6 ампера и другия от който се отчете спад е съседния номер 8/40A Ignition Starter тоест стартера и падна на 0.5 АМПЕРА. Рових по чуждите форуми по данни на Chrysler ампеража не трябва да бъде повече от 0.05А. При мен е 10 пъти повече и то с три извадени бушона. Моля дайте съвети за прозорците ще свалям корите да търся проблеми по моторчетата и връзките , но стартера какво да го правя и като цяло останалото от утечката тия 0.5 ампера от какво могат да бъдат. Ще съм благодарен за всякакви съвети. 




Коментар