Приятели здравейте, отскоро имам сериозни проблеми с тока по колата 2000 година газ/бензин. Преди седмица забравих фаровете беше през деня, нямаше добър съсед който като е видял да ми каже и така на другия ден акумулатора го няма. Качвам го пускам го да се зарежда и на другия ден го слагам. Карам няколко дни до тук добре. Лошо стана като направи същия номер при което веднага се огледах да видя нещо да не съм забравил, няма всичко беше изключено. Замерих акумулатора с мултицета показа 7 ампера и малко, при което помислих ,че може да има проблем. Приятел ми каза да проверя за утечка така и направих откачих минусовата клема настроих мултицета и закачих двата му края с полюса на акумулатора и с клемата. Тогава останах много учуден показа 2.3 АМПЕРА консумация. Веднага направих обстойна проверка на цялата кола за светлини по фарове,стопове плафони и т.н. но уви всичко е изключено включително радио,парно подгрев на седалки всичко. Започнах упражението със бушоните тези които са под волана и с тези които са под капака с релетата. От тези под волана единствено бушон номер 17/10А Cluster Diagnosis свали 0.2 ампера а от тези под капака като извадих бушон номер 12/50A който е за ел.стъклата мултицета показа спад на 1.6 ампера и другия от който се отчете спад е съседния номер 8/40A Ignition Starter тоест стартера и падна на 0.5 АМПЕРА. Рових по чуждите форуми по данни на Chrysler ампеража не трябва да бъде повече от 0.05А. При мен е 10 пъти повече и то с три извадени бушона. Моля дайте съвети за прозорците ще свалям корите да търся проблеми по моторчетата и връзките , но стартера какво да го правя и като цяло останалото от утечката тия 0.5 ампера от какво могат да бъдат. Ще съм благодарен за всякакви съвети.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Сериозна УТЕЧКА на Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Свий
X
-
От: Сериозна УТЕЧКА на Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
С времето патрона на ключа се износва и почва да се вади във всякакви положения. По принцип има една чертичка на патрона и там трябва да излиза, провери твоя дали не го вадиш едно деление преди тази чертичка или след тази чертичка. Ако е така винаги ще консомира енергия.
-
От: Сериозна УТЕЧКА на Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Колега хиляди благодарности наистина като го извадих от позиция на чертичката и консумацията падна на 0.45 А което незнам дали е колкото трябва да бъде , но няма нищо общо с това което беше. По принцип до сега винаги го вадих в най-краино положение тоест едно деление след чертичката. Отново благодаря колега че ми подсказа.
Коментар
-
От: Сериозна УТЕЧКА на Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Първоначално публикуван от nikola.power Преглед на мнениеКолега хиляди благодарности наистина като го извадих от позиция на чертичката и консумацията падна на 0.45 А което незнам дали е колкото трябва да бъде , но няма нищо общо с това което беше. По принцип до сега винаги го вадих в най-краино положение тоест едно деление след чертичката. Отново благодаря колега че ми подсказа.
Коментар
-
От: Сериозна УТЕЧКА на Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Също така измерването на реалната консумация в покой /изключени всички консуматори/ се прави едва след няколко минути след изгасяне на двигателя. В началото няколко системи продължават да работят /плафони, Keyless Entry System- централно заключване и др. управлявани от Body Control Module/. Затова клемата се разхлабва, но не се изважда веднага след като моторът се изгаси, а едва след няколко минути се допират пипалата на мултимера до клемата и извода на акумулатора и тогава се разделя електрическата верига за измерване.Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
First impression is not always true. Get inspired.
Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
Reading is sooo boring, unlike writing!
Коментар
-
От: Сериозна УТЕЧКА на Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Първоначално публикуван от nikola.power Преглед на мнениеТака и направих, час след като бях шофирал отключих отворих капака, откачих клемата и замерих. Разбизбирам ,че вече всички процеси след шофирането трябва да са приключили, но отново консумацията е същата този път 0.48А.
Коментар
-
От: Сериозна УТЕЧКА на Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
При отключването и после при разкачването и закачването на клемите си ги задействал отново. Затова веригата не се разкъсва а в паралел се поставят пипалата на уреда, с който ще се мери, изчакват се необходимите минути и без да се разкъсва веригата на пипалата на уреда се откачва клемата от акумулатора и се отчитат показанията.Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
First impression is not always true. Get inspired.
Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
Reading is sooo boring, unlike writing!
Коментар
-
От: Сериозна УТЕЧКА на Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Здравей и от мен. Както са ти казали по-горе след гасенето на двигателя много системи продължават да работят. Затова трябва да се изчака. Чувал съм дори при някои коли за 30мин. А този акумулатор ако е паднал на 7 волта е за хвърляне."Когато целта е всичко и пътят е без значение"
Grand Cherokee Limited 2.7CRD
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар