Момчета следната случка ме сполетя:
Тръгнахме една сутрин по "магистралата" от Варна към Бургас и към края й (8км) колата загасна, светна чека.
Отбих паля тръгвам 3-4 км пак гасне. Пак паля и така все по-честои по-често (вече обърнах да се прибирам към Варна).
Накрая на "пътуването" гаснех на 100 метра - при съвсем леко подаване на газ.
Грешката я знам наизуст какво значи вече тъй като не е за първи път и доста пари и труд вложих да я изкореня но уви...
Като вдигнах капака забелязах че около турбината нещо щрака ?!? Всичко останало изглеждаше наред.
На другия ден проверих маслото и се оказа почти на минимума;
-Долях масло; проверих прословутия кабелен сноп дето се опира в кормилния прът, тъй като предния ден пипах около него; почистих EGR клапана (не беше никак мръсен).
След няколко проби към момента нямам проблем, но може ли да е гаснела като предпазна мярка заради ниското ниво на маслото? Доста рових по чуждестранни форуми и не открих такъв случай.
Или регулатор на налягането в рейла? - той като гледам масово го сменят и никога не е той виновника.
При палене нямах никакви проблеми, но след баира по магистралата (т.е. като заграя) почна с това гаснене.
Вие как мислите?
Тръгнахме една сутрин по "магистралата" от Варна към Бургас и към края й (8км) колата загасна, светна чека.
Отбих паля тръгвам 3-4 км пак гасне. Пак паля и така все по-честои по-често (вече обърнах да се прибирам към Варна).
Накрая на "пътуването" гаснех на 100 метра - при съвсем леко подаване на газ.
Грешката я знам наизуст какво значи вече тъй като не е за първи път и доста пари и труд вложих да я изкореня но уви...
Като вдигнах капака забелязах че около турбината нещо щрака ?!? Всичко останало изглеждаше наред.
На другия ден проверих маслото и се оказа почти на минимума;
-Долях масло; проверих прословутия кабелен сноп дето се опира в кормилния прът, тъй като предния ден пипах около него; почистих EGR клапана (не беше никак мръсен).
След няколко проби към момента нямам проблем, но може ли да е гаснела като предпазна мярка заради ниското ниво на маслото? Доста рових по чуждестранни форуми и не открих такъв случай.
Или регулатор на налягането в рейла? - той като гледам масово го сменят и никога не е той виновника.
При палене нямах никакви проблеми, но след баира по магистралата (т.е. като заграя) почна с това гаснене.
Вие как мислите?
Коментар