Возможно получение кодов диагности с помощью следующей процедуры:
Нажмите на кнопку сброса суточного пробега. Не отпуская ее, включите зажигание. На дисплее, показывающем пробег автомобиля сначала "пробегут" цифры от 1111111 до 999999, затем он покажет серийный номер автомобиля и затем коды возникших ошибок (коды диагности), если таковые имеются. Если этот метод не сработает, то коды диагностики можно считать специальным прибором на сервисе.
Това нещо получава ли се на Гранд 4.7 2002 година?Моля някой ако знае да каже.
А ако може някой да каже как се прави диагностика на климатика на този модел?
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
0877стоидевет215–Радослав
Колеги, а помагайте че се омотах много вече.Защо ми се струва че тази диагностика за грешките на английски и на руски май нещо превода се оплита.А ако може някои да го обясни това как се прави с няколко думи на български.
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
0877стоидевет215–Радослав
Абе хора къде сте че никой нищо не казва???Това с самодиагностиката свърши вече ама аз днес бях на оглед и сега имам няколко въпроса.Значи Jeep-а е Гранд 4.7 2002 куадра драйв.Човека си ми го показа проблема аз иначе можеше и нищо да не разбера.Като навие пълен волан и потегли се чува нещо като(малко трудно да се обясни) стържене или като вибраця в задния диф(или аз поне така мисля).Същото като аз на леката кола като дръпна ръчната и се опитам да тръгна и започне да от зор да изтърва(не точно ама нещо такова).А и като я карах усетих на няколко пъти че ме дърпа нещо на дясно ама доста стабилно си дърпа,но само от време на време не постоянно.Та въпроса ми е дали може да е голям проблем това и дали са свързани двете неща.Момчето ми каза че го карал в Jeep сервиз в Хелзинки и му казали че това е защото е карана колата само по асвалт и само градско затова нещо си там изтървало ли какво на можа да ми обясни добре на английски.Каза че зимата това го няма.Решил съм да го взема ама ако не науча това дали е проблем или не ще се откажа защото не разбирам много и може да се вкарам в голям филм.Хайде сега предположения(или направо сигурни мнения).
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
0877стоидевет215–Радослав
Радо,първо за климатика: тук си ходим по специализирани сервизи за автомобилни климатични системи. Излиза по-качествено и по-евтино от фирмените сервизи
По втория въпрос за квадра драйва: вече се оплетох в всички тези системи за задвижване, ама един съвет - отиди в сервиза на JEEP, за да ти сменят маслата в трансмиссия с предписани от производитела, и да ти направят една диагностика на същата. При пълен завой, понеже система самоблокираща, и понеже създаваш голям товар на предния мост, тя се опитва да прехвърли въртящия момент на задния, и като в завой гуми минават различен път, става ептем весело. Знам, че не ти помагам много, и поради факта че си много далеч от Бг отиди до сервиз.
По въпроса за самодиагностика с ключ: За моя Гранд / първия модел/ дават два начина - нито един не проработи. Обаче тестер с букса, който уж за поновите модели, и не би трябвало да става на моя - проработи перфектно.......
До колега Carburettor: няма смисъл да се отговаря на постове от преди две години...... Поне с цитат.
Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ
Абе хора къде сте че никой нищо не казва???Това с самодиагностиката свърши вече ама аз днес бях на оглед и сега имам няколко въпроса.Значи Jeep-а е Гранд 4.7 2002 куадра драйв.Човека си ми го показа проблема аз иначе можеше и нищо да не разбера.Като навие пълен волан и потегли се чува нещо като(малко трудно да се обясни) стържене или като вибраця в задния диф(или аз поне така мисля).Същото като аз на леката кола като дръпна ръчната и се опитам да тръгна и започне да от зор да изтърва(не точно ама нещо такова).А и като я карах усетих на няколко пъти че ме дърпа нещо на дясно ама доста стабилно си дърпа,но само от време на време не постоянно.Та въпроса ми е дали може да е голям проблем това и дали са свързани двете неща.Момчето ми каза че го карал в Jeep сервиз в Хелзинки и му казали че това е защото е карана колата само по асвалт и само градско затова нещо си там изтървало ли какво на можа да ми обясни добре на английски.Каза че зимата това го няма.Решил съм да го взема ама ако не науча това дали е проблем или не ще се откажа защото не разбирам много и може да се вкарам в голям филм.Хайде сега предположения(или направо сигурни мнения).
Това в задния мост може да е от липса на добавката за LSD - не разчитай на 100%, че в официален сервиз ще ти я сложат - поломи ги изрично да я сложат и в двата моста, а може и поради износване на дисковете да е. Това за градското може и така да е - много остри завои и с повечко газ действително може да доведе до по-бързо износване.
Тегленето пък може да от един куп неща. Вероятно един стенд ще покаже ако има някакви отклонения.
Самоблокиращите диференциали на КуадраДраив-1(3 на брой) блокират осезаемо, при пълен завой на асвалт, или от старо масло или от неправилно масло. Колко са поръженията по силовото предаване, зависи от това колко време джипа е каран в такова състояние.
Ако са износени геродисковете те просто не блокират никога.
Обаче дори и в перфектно състояние да е, Куадра Драив постоянно се опитва да държи оборотите на колелата относително еднакви като допуска леки отклонения. Така създава по-голямо натоварване за силовото предаване и за това Гранд Чероки с КуадраДрайв харчат повече от Гранд Чероки с куадра или селект трак. Това най-лесно може да се установи ако имате възможност да карате Гранд с изпилени геродискове в предния и задния диференциал, и после да го карате след смяна на касетите с чисто нови. Е как пък един човек не чух да каже -"Супер че ги дадох тия 4000лв сега джипа е по-добре." Сигурно щото само на асфалт ги карат. На завой на скорост се усеща едно леко спиране все едно има ESP. Само дето ESP се опитва да накара джипа да завива а Куадра драив точно обратното - да изправи завоя. Разхода на гориво при 3.1тд на момента става от 9 на 11.
Всяко зло за добро. Куадра драив е много подходящо 4х4 за офроуд.
Коментар