пичове
,имам си вече гранд ураааааа,

,майна просто нямам клавиратура да опиша колко съм щастлив
,нооо,първа раэходка до бачково эа свещичка и иконка естествено,и първи чек енджин,на отиване при малко эадръстване светна эаветната лампа и той включи на втора
,ужас,качихме се до горе,изгасих,эапалихме свещички,тръгнах надолу,изредих скоростите от 2 до д и след 200 , 300 метра о чудо лампата угасна
,тръгна като луд,радост в къшти,вкарване в гаража,след 3 дена същото упражнение и същия ефект,проверна с ключа и нищо
,моля эа добър диагностик в пловдив,
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
пак питане от лаик
Свий
X
-
От: пак питане от лаик
до тука добре
.отидох при стойан,да е жив и здрав
с една дума пич,всички чорби барабар със маншон преден кардан,евала на човека эа търпението,эакара ме при един магъосник да изтрие грешките,еее много грешен тоя моя бе
,моля знаещите ако може да ме светнат как се натрупват толкова грешки,примерно 1682,0702,магесника каза шифтър, грешка на двигателя,грешка на ключа,грешка на букса,ск,ужас
,няма данни за скъсани кабели,всичко изчистено черока тръгна като луд,а аз ако заспя по случайност,сънувам само чек енджин,трябва ли да чакам новия авариен режим за да разбера какво го боли индианеца,благодаря ви и наздраве
Коментар
-
От: пак питане от лаик
Ако се е появила грешка от електрониката на превключвателя на скоростите /за позиция на скоростния лост/, то е възможно тя да се появи пак. Това е познат проблем с този модул на тази скоростна кутия на Mercedes /респективно Jeep 2.7 CRD/ и е в резултат на лошо изпълнение с некачествени материали, некачествени спойки и т.н. Това води до повреди в компоненти на платката - в резултат кутията влиза в авариен режим и записва определени грешки P0702 в ECU на двигателя и P1242, P2210 или P2212 в TCM - модула за управление на скоростната кутия.
Става въпрос за тази платка:OEM Jeep Grand Cherokee transmission shifter module PCB has some design errors, is composed using cheap parts and low quality tin. Problems with original Grand Cherokee gearbox shifter boards occur due to major heating, bad soldering (low quality tin) and oxidation of VIA-s – that leads to components failure and breakdown resulting in gearbox going to error mode. We have seen 7 different versions of genuine shifter board, but they all have same mistakes. So Jeep has upgraded their shifter many times, but for some unknown reason all major mistakes are not fixed.

"Лекува" се със замяна с друга, по-качествено изработена такава.Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
First impression is not always true. Get inspired.
Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
Reading is sooo boring, unlike writing!
Коментар
-
още от грешника
,климатика исплю 52,54,56,много четни числа бееее
,мамка му и прасе
,ще свалям ли табло според вас
ааааа забравих
,клапата на жабката като че ли има полтъргайст
,като изгася и извадя ключа тя си тропа сякаш има собствен живот,нещо си трака и намества,
,дали проблема е само електрически,
Последно редактирано от CarTest™; 06-10-16, 09:02.
Коментар
-
От: пак питане от лаик
Не.Има и граматически !Първоначално публикуван от stormbringer 66 Преглед на мнениедали проблема е само електрически,
Коментар
-
От: пак питане от лаик
за граматическите ясно,проблема е че момчето от което го купих каза че клапите са ремонтирани,наистина е рязано от към джабката,но после е запечатано с епоксидна смола,моторчето видимо не се върти,духа само студено,питането е кой е бушона и евентуално от къде може да се замерят жичките дали има напрежение в този участък,не знам къде са препинателните знаци и эатова пиша като циганин
,извинявайте,
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар