Обява

Свий
Няма добавени обяви.

CHECK GAGNE? Червена лампа!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: CHECK GAGNE? Червена лампа!

    Първо трябва да се изясниш със себе си...
    Grand Cherokee WJ
    Dodge Caliber
    E 430 4-matic-T(S210)
    GLK

    Коментар


    • #17
      От: CHECK GAGNE? Червена лампа!

      Пламен С, много те моля да не ми даваш акъли извън темата! Джипа е супер,но при мен не се задържат дълго колите. Остани си със здраве

      Коментар


      • #18
        От: CHECK GAGNE? Червена лампа!

        Това не е извън темата.След като си ангажирал толкова много хора,нормално е да търсиш,отстраниш и споделиш какъв е проблема за да могат други да се поучат от това.
        Не е необходимо да отваряш безмислена тема,която не смяташ да довършиш.
        Grand Cherokee WJ
        Dodge Caliber
        E 430 4-matic-T(S210)
        GLK

        Коментар


        • #19
          От: CHECK GAGNE? Червена лампа!

          Забравих и още нещо...Не е необходимо да ни правиш свидетели на факта,че ще набуташ някой друг,ако имаш сериозен проблем по джипа.
          Grand Cherokee WJ
          Dodge Caliber
          E 430 4-matic-T(S210)
          GLK

          Коментар


          • #20
            От: CHECK GAGNE? Червена лампа!

            Няма нужда от скандал! Всичко е нормално според написаното:
            Първоначално публикуван от blackrider Преглед на мнение
            Премериха ми налягането и всичко е ОК. Смениха датчика.....след 30 мин каране ,пак почна да пада почти до Low ,но не свсем до края че да светне червения надпис. При подаване на газ стрелката се вдига на нормалното в средата на уреда. Нещо почва да ми лази по нервите и го пуснах за продан. Има го в мобиле ,ако някой има интерес.
            Нормално е след загряване до работна температура и на празен ход налягането да падне до low и при вдигане на оборотите да се качва.

            Коментар


            • #21
              От: CHECK GAGNE? Червена лампа!

              Пламен С, с джипа всичко е наред! Няма и не смятам никой да набутвам ! Но все още се колебая дали да сменя возилото! Вчера след като смених датчика който е 180лв. ( за да не си мислия,че слагам некви евтини работи) ми направи впечатление,че докато се пробера почна да пада стрелката малко над Low. Карам го от 4 месеца и преди (явно датчика пак не е бил много в ред) ,го нямаше това падане толкова. Днес го търкалях яко и всичко е ОК. Единственото което не бачка по тоя джип е това ,че не пробира огледалата! Да си спокоен братле! И както казах,но ти не четеш : Благодаря на всичко които ми отговориха и напътстваха къде би бил евентуално проблема!

              Коментар


              • #22
                От: CHECK GAGNE? Червена лампа!

                Ако може да от питам при мен с табло в мили и фаренхайт и 4.0 мотор налягането стой заковано малко над средата винаги? От какво зависи дали ще е подвижна стрелката, или стационарна като при мен? Един ден се скапа датчика и почна да качва леко над средата, после падаше до минимум и светеше "провери уредите". Смених датчика с такъв за 85 лв. от скорпиона с един пин и сега пак така си седи винаги на едно и също място идея над средата топъл,студен, и тн.

                Коментар


                • #23
                  От: CHECK GAGNE? Червена лампа!

                  Така трябва да бъде , както в твоя случай при изрядна маслена система и липса на износване по лагери (биелни , основни и разпр. вал ) налягането трябва да е стабилно .......
                  Еди Рангелов : 0885 088 444
                  Няма незаменими има незабравими хора !!!

                  Коментар


                  • #24
                    От: CHECK GAGNE? Червена лампа!

                    Като го загасиш, пак ли седи на средата?
                    Не може хич да не се променя налягането!
                    Най ме е страх от хора без мечти...

                    Коментар


                    • #25
                      От: CHECK GAGNE? Червена лампа!

                      Мотора е работил и каран мъжката. Разглобих изчистих всичко, смених всички лагери, смених камбанката. Предни не знам как е бил, но сега стрелката седи идея над средата качва се с еднаква скорост и на топло и на студено. Като загрее не се мести нито се влияе от обороти. Понеже датчика беше заварено положение купен с джипа бях решил че може да е залепнал или нещо. С новия датчик обаче всичко е еднакво. Датчика е еднопинов, има и трипинов. Има уреди с числа, моя е с low-high. Мисля си да не би когато е моята комбинация(ларедо) да е само за парлама тая история?

                      В момента на проблема с датчика обаче почна да ходи до макс, и да слиза до мин, също да показва зависимост от оборотите.

                      Еди мерси, не се съмнявам в това което казваш, ама пък постоянно да седи на 3-4 бара не е ли много голямо разхищение на енергия? Вярно че 4.0 е велика сила, ама и това плюс виско си слава 3-4литра + на разхода

                      Коментар


                      • #26
                        От: CHECK GAGNE? Червена лампа!

                        Еми ако ти е дерт сложи един манометър механичен и ще си сигурен , при загрял мотор на различни марки и модели ДВГ съм виждал какво ли не на празен ход от 3 bar на камион М.В. до 0,8 bar на Opel , VW , Renault и др. (бензинови атмосферни с лампа ) .
                        Според мен е нормално да има разлика от 2 bar между загрял и студен мотор при идеални условия , възможно е твоят уред да реагира като лампа свети ниско не свети нормално щом е с един пин едва ли отчита реално налягане .
                        Еди Рангелов : 0885 088 444
                        Няма незаменими има незабравими хора !!!

                        Коментар


                        • #27
                          От: CHECK GAGNE? Червена лампа!

                          Да съм го измерил 100 пъти, вместо да питам като ученичка, но накрайника за мерене на масло трябва да е с конусна резба! Пазя стария датчик да си направя от него адаптер към нормална резба и тогава да измеря и видя за какво става дума?

                          Все пак ми беше интересно дали теорията ми че грандовете са с проста и сложна система за налагането на маслото са верни? Щото така уж всичко е ясно, а то нищо не е точно така.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X