Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с кикдауна.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с кикдауна.

    При рязко подаване на газта двигателя гасне.Става въпрос за Гранд Чероки 2004г. 2,7CRD.Провериха регулатора на рейла ,датчика и разни други работи и заключението на майсторите е че помпата не вдига достатъчно налягане .Някой имал ли е този проблем и ако да моля за съвет.

  • #2
    От: Проблем с кикдауна.

    Или помпата не вдига налягане, или през дюзите бяга налягането. Регулатора се сменя с нов. Мотора чупи бутала, не рискувай от проблеми за 1500лв да проимаш ядове за 4500+

    Докато е твой един път се правят дюзи и помпа и после караш.

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с кикдауна.

      И аз залагам на помпа.
      "Когато целта е всичко и пътят е без значение"

      Grand Cherokee Limited 2.7CRD

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с кикдауна.

        Отчетени грешки?
        Grand Cherokee WJ
        Dodge Caliber
        E 430 4-matic-T(S210)
        GLK

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с кикдауна.

          Първоначално публикуван от Interceptor Преглед на мнение
          И аз залагам на помпа.
          Играл съм го много пъти филма...Помпата има о-пръстени, те се износват. Откъснатите парчета отиват в дюзите директно, и се спират на цедката на регулатора за налягане. Джипа ти гасне защото разликата от "реално" до "искано" налягане отклонява с над 30-100бара в определени моменти. За твое голямо учудване може да е от дюзите, направи тест с колбите и виж как се държат като способност да задържат налягане? Отделно сравни една спрямо друга за какво време, колко се пълни(трябва да са максимално еднакви, не гледай корекция по електронен път тя не е 100% диагноза здрави инжектори)? Проблема може да е помпа, но обичайно тя е съпроводена с външен теч от корпуса....Ако обаче има проблем с о-пръстени пак се сети какво ти казвам за това къде отиват боклуците! Това дали един разпръсквач е приключил заради износване, или е запушен механично е все тая! Резултата почти винаги е един и същ, стопено бутало. Също като препоръка е добре да се направи ревизия за износване на доставната помпа защото съм имал случай от нея отделящи се метални стружки да напълнят оправена система за под 5-6 месеца. Тука съм си виновен защото давам приоритет на нуждите на клиента и забравям основно правило при ремонт на дизелови двигатели че се тръгва от резервоара, а не от дюзите!

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с кикдауна.

            При мен се оказаха дюзи е и 5 -те.Ремонта излезе към 1300 лв . След ремонта капвам двутактово масълце по съвета на майстора
            Jeep Grand Cherokee Limited 2.7 CRD 02/12/2004
            0887589643 Който може не пита - който пита може

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X