Обява

Свий
Няма добавени обяви.

JeepR

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • JeepR

    Да се похваля - след като започнах на съветска кола с корени в Италия, минах през германска и японска, стигнах и до Американка. Вече съм горд собственика на Jeep KJ Sport 2003г. 2.4 бензин

    Оператор на италиански реактивен жребец

  • #2
    От: JeepR

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0943.JPG
Прегледи:1
Размер:363.1 КБ
ID:5724062Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0944.JPG
Прегледи:1
Размер:378.8 КБ
ID:5724063Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0945.JPG
Прегледи:1
Размер:376.6 КБ
ID:5724064Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0946.JPG
Прегледи:1
Размер:407.1 КБ
ID:5724065
    Оператор на италиански реактивен жребец

    Коментар


    • #3
      От: JeepR

      А честито!
      Аз не вярвам в чудеса!
      Разчитам на тях!

      Коментар


      • #4
        От: JeepR

        По документацията доколкото разбрах се комплектува с два вида заден мост:
        Масло заден диференциал 75W90 (2.08l)за 8 ¼ мост или 75W-140 за 198RBIМодел 35 1.24 L
        Дали някой колега може евентуално да ми каже как да разбера какъв ми е задния мост?
        Оператор на италиански реактивен жребец

        Коментар


        • #5
          От: JeepR

          Честито и от мен! Много да те радва.
          Георги Танев (0+)
          Land Rover Discovery 1 300 TDi
          Land Rover Club Bulgaria
          0887 930 238, 0878 797 768

          Коментар


          • #6
            От: JeepR

            Интересноо, до тук все ферозаджии
            Оператор на италиански реактивен жребец

            Коментар


            • #7
              От: JeepR

              Първоначално публикуван от Jr. Преглед на мнение
              Дали някой колега може евентуално да ми каже как да разбера какъв ми е задния мост?
              Тук е описано как можеш да провериш по VIN-a на автомобила.

              П.П. Честито! Добре изглежда на снимките.
              Jeep KJ 3.7 V6 Ltd.

              Коментар


              • #8
                От: JeepR

                Първоначално публикуван от valkiller Преглед на мнение
                Тук е описано как можеш да провериш по VIN-a на автомобила.
                Бе , май и отдолу можеше да се види точно какво е монтирано на модела
                пп Не съм Фероза-джия , но и от мен честито!
                Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                Коментар


                • #9
                  От: JeepR

                  Първоначално публикуван от Jr. Преглед на мнение
                  Интересноо, до тук все ферозаджии
                  Кво да правиш Стара любов ...
                  Георги Танев (0+)
                  Land Rover Discovery 1 300 TDi
                  Land Rover Club Bulgaria
                  0887 930 238, 0878 797 768

                  Коментар


                  • #10
                    От: JeepR

                    Аз две още търкалям със страшна сила
                    Оператор на италиански реактивен жребец

                    Коментар


                    • #11
                      От: JeepR

                      Първоначално публикуван от Jr. Преглед на мнение
                      Да се похваля - след като започнах на съветска кола с корени в Италия, минах през германска и японска, стигнах и до Американка. Вече съм горд собственика на Jeep KJ Sport 2003г. 2.4 бензин
                      Първоначално публикуван от Jr. Преглед на мнение
                      По документацията доколкото разбрах се комплектува с два вида заден мост:
                      Първоначално публикуван от Jr. Преглед на мнение
                      Масло заден диференциал 75W90 (2.08l)за 8 ¼ мост или 75W-140 за 198RBIМодел 35 1.24 L
                      Дали някой колега може евентуално да ми каже как да разбера какъв ми е задния мост?

                      Честито. От значение е дали е с LSD-диференциал отзад или не, затова маслото е или 80w90 (ако е без) или е 75w140 + добавка ако няма в маслото - за ЛСД.
                      Качваш едната задна гума на стойка да се върти свободно, раздатката само на задно и леко потегляш. Ако слезе от стойката, значи си с LSD и ти трябва 75w140 + добавка.
                      България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                      Коментар


                      • #12
                        От: JeepR

                        Честита придобивка! Машинката изглежда супер - много е лачена.

                        P.S. Аaaa, колега, теглича, трябва ли ти?
                        "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

                        2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

                        Коментар


                        • #13
                          От: JeepR

                          Първоначално публикуван от Jr. Преглед на мнение
                          Интересноо, до тук все ферозаджии
                          Ела де, трябва да се надраска на капака с ръждиф пирон гъсс против уроки и зли очи
                          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                          Коментар


                          • #14
                            От: JeepR

                            Теглича ми трябва. Иначе ще намина, само да видим кога.
                            Оператор на италиански реактивен жребец

                            Коментар


                            • #15
                              От: JeepR

                              Маслото е 75в140 ако ще теглиш и караш повече офроуд и 75в90 ако не, без значение какъв е моста. Ако имаш Trac-Lock (на тая кола така се казва ЛСД-то) се слага добавка за него. За ЛСД-то най добре си провери билд шийта по ВИН, информацията е публична на сайта на Крайслер/Джиийп. Ще видиш точно какво е монтирано на колата във фабриката. 2004-та почти със сигурност не си с ДАНА мост а с Крайслер корпорейт 8.25.

                              Също така виж с коя раздатка с ии какво масло се слага в нея. В някой (а може и във всички но не съм сигурен) от раздатките за модела се слага хидравлична течност за автоматик. Първия бъгларски майстор я източва без да гледа и слага диференциално масло. Та провери какво има вътре и дали не трябва да се смени.

                              Друга детска болест на тия коли е падането на прозорците. Съветвам те да отстраниш тоя проблем превантивно за да не си намериш колата някой ден с паднал прозорец и пълна с вода или обрана. Проблема е заложен конструктивно в ел стъклата. Жилото се захваща към пластмасовата плочка дето държи стъклото през един детайл с всички характеристики на капачка от химикал залепена чрез разтапяне на пластмасовата плочка. Съответно тоя детайл се откъсва много лесно и прозореца пада до най-долно положение. Продават се метални плочки, може да ги смениш. Сиромашкия вариант е да отрежеш ти капачката от химикал, да пробиеш дупки в плочката и през тия дупки да стегнеш жилото с медна тел към плочката. Правил съм и двте и двете работят чудесно. Свали корите на вратите, огледай вътре и ще видиш кое как. Възможно е преден собственик да е решил проблема и вече да стои друг тип детайли вътре. Но прегледай и 4-те врати да няма изненади.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X