GM DEXRON III G / III H / II D / II E, Allison C4, FORD MERCON & MERCON V, Daimler Chrysler ATF +3, ATF +4, MB 236.9JASO 1A,
Hyundai / Kia Diamond ATF SPIII & PSF 3, Voith G607, ZF TE-ML 03D / 04D / 14A
Ако ще гониш Крайслер спесификации - става. Ако ще гониш МB спесификации не. Аз лично не бих го сипал.
GM DEXRON III G / III H / II D / II E, Allison C4, FORD MERCON & MERCON V, Daimler Chrysler ATF +3, ATF +4, MB 236.9JASO 1A,
Hyundai / Kia Diamond ATF SPIII & PSF 3, Voith G607, ZF TE-ML 03D / 04D / 14A
Ако ще гониш Крайслер спесификации - става. Ако ще гониш МB спесификации не. Аз лично не бих го сипал.
Sent from my Lenovo P1ma40 using Tapatalk
Не са ти пълни спецификациите.
Grand Cherokee WJ
Dodge Caliber
E 430 4-matic-T(S210)
GLK
Сета виж това ,което прикачих.А това е твой пост,случайно попаднах на него.
"Между другото когато е излязла 722.6, МБ са препоръчвали да се кара с 236.7 ако не се лъжа. По-късно когато излиза 722.9(7Г-Троник) са пуснали 236.14 масло, което е задължително за 722.9 кутията и бюлетин, че все пак е убаво и 722.6 да се обслужва с новото масло. Това мисля, че е било някъде към 2004-5 год. Аз самият(като фен на конспиративните теории), никак няма да се учудя ако 236.14 == мопарския атф+4. Или поне да са много близко...."
Grand Cherokee WJ
Dodge Caliber
E 430 4-matic-T(S210)
GLK
[ATTACH]876901[/ATTACH],
нещо не ми се получава с прикачването.
Има и MB 236.14.
Не ми се иска да подхващам пак онзи спор, но тази течност е най-актуалната за 722.6(въпросната) и 722.9 скоростни кутии на MB.
Аз лично освежих маслото с оригиналдъ MB 236.14 за 20лв./литъра. Сега даже виждам, че е по 17.90лв.
Не отричам какво съм казал. Просто споделям, че има опция да се сипе баш оригиналното масло за доста прилични пари. Аз лично избрах това решение за себе си и камиончето ми.
Далеч съм от мисълта да споря,не това е целта ми.
Сега като препрочитам въпросната тема от цитата ти,виждам че колегата тогава е сложил дори ATF+4,при Еди и е много доволен.
Тотална обърквация.Това масло покрива на MB,SHELL 3403-другото препоръчително, и ATF+4.Затова се чудя и смятам да пробвам,дори и за хидравликата.
Grand Cherokee WJ
Dodge Caliber
E 430 4-matic-T(S210)
GLK
Далеч съм от мисълта да споря,не това е целта ми.
Сега като препрочитам въпросната тема от цитата ти,виждам че колегата тогава е сложил дори ATF+4,при Еди и е много доволен.
Тотална обърквация.Това масло покрива на MB,SHELL 3403-другото препоръчително, и ATF+4.Затова се чудя и смятам да пробвам,дори и за хидравликата.
Едва ли ще има някакви разлика. Аз също сменях маслото последния път при Еди и като го попитах според него правилното масло ли съм взел, тогава думите му бяха нещо като "това е най-доброто масло, което можеш да сипеш в тази кутия". А сега де.
В хидравлиакта(пак при него) сме доливали PartsMaster ATF+4 от Вестауто.
Само за инфо,MOTUL не е никак евтино.Търся не цена ,а качество.
И аз за това говоря.
Не е задължително евтиното да е некачествено, както и скъпото да е качествено. Даже някой, който продава най-вече името си, може да се опита да спекулира и се получава точно обратното.
Ще си експериментираме по джипките и ще споделяме опит,аз така ги виждам нещата.Докато стигнем сами до правилния извод.
Ще сменя,ще покарам и ще пиша.Надявам се да не счупя нещо дотогава.
Така или иначе няма тема точна и прецизна за нашият модел,касаеща течностите.
Grand Cherokee WJ
Dodge Caliber
E 430 4-matic-T(S210)
GLK
Коментар