Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обслужване на автоматична скоростна кутия на ДЖИЙП - Chrysler RFE transmission 545RFE

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Обслужване на автоматична скоростна кутия на ДЖИЙП - Chrysler RFE transmission 54

    Пиши колко ти събра кутията,че маи само аз съм наливал 9л.
    Лесно беше само вчера
    Jeep Cherokee - Liberty 3.7
    Fab Fours Legend
    Nissan Terrano II 2,4

    Коментар


    • #17
      От: Обслужване на автоматична скоростна кутия на ДЖИЙП - Chrysler RFE transmission 54

      Първоначално публикуван от ianevi2 Преглед на мнение
      Пиши колко ти събра кутията,че маи само аз съм наливал 9л.
      Спокойно, не си само ти.
      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

      Коментар


      • #18
        От: Обслужване на автоматична скоростна кутия на ДЖИЙП - Chrysler RFE transmission 54

        Ми аз слушам юристите и купих 8 литра първоначално и после докупих още два та имам десет, ама до там не съм стигнал, че джипа ми трябва като дясната ръка и ми предстоят много хиляди км в близките седмици, като малко ми спадне нуждата ще сменя маслото... Чакам и символичното число от 100 000 мили, сега съм на почти 98к та скоро ще докладвам както му е реда със снимки и впечатления от първа ръка
        Бъдете живи и здрави!

        Коментар


        • #19
          От: Обслужване на автоматична скоростна кутия на ДЖИЙП - Chrysler RFE transmission 54

          На плоския филтър семерингчето не се набива до края, звънни ще обяснявам.....
          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

          Коментар


          • #20
            От: Обслужване на автоматична скоростна кутия на ДЖИЙП - Chrysler RFE transmission 54

            А защо не се набива до край?

            Коментар


            • #21
              От: Обслужване на автоматична скоростна кутия на ДЖИЙП - Chrysler RFE transmission 54

              Първоначално публикуван от tsani Преглед на мнение
              А защо не се набива до край?
              Не се поставя на тръбата на филтъра, а в смукателния отвор на самата кутия, в която влиза тръбата. Ако се нахлузи на тръбата на филтъра (големия), слиза надолу по нея и не уплътнява, оттам - кутията не смуче добре АТФ от картера си през филтъра. Такова обяснение съм чул от дядо Владо, затова го споделям. Иначе на 101 места изрично предупреждават това да не се прави, без обаче да обясняват защо.
              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

              Коментар


              • #22
                От: Обслужване на автоматична скоростна кутия на ДЖИЙП - Chrysler RFE transmission 54

                Много полезна информация.Мерси

                Коментар


                • #23
                  От: Обслужване на автоматична скоростна кутия на ДЖИЙП - Chrysler RFE transmission 54

                  Самият уплътнител е нещо като семеринг и влиза с пасент в леглото си в кутията. Затова се поставя с нещо като дорник и леко се набива в леглото си. Вътрешната му част е с уплътняваща гумена маншета, която пък обхваща издадената част /тръбата/ на филтъра и по този начин уплътнява. Ако просто я поставите на филтъра, без да е набита леко в леглото на кутията, то при монтирането на филтъра на място, семерингът само ще се смъкне надолу по тръбата без да уплътни изобщо в леглото си. Така няма да имате ефективно уплътняване и от там и правилно засмукване на ATF през филтъра, които се явява и сонда - потопена в картера. Затова е и това изискване за правилно поставяне на семеринга, а в опаковката със самия фитър има и една листовка с описание и схема за монтиране /поне в опаковката на Mopar има/.
                  Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                  First impression is not always true. Get inspired.
                  Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                  Reading is sooo boring, unlike writing!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Обслужване на автоматична скоростна кутия на ДЖИЙП - Chrysler RFE transmission 54

                    Ей това извадих от моята 545RFE.
                    Събра около 6-7 л масло.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160513_132041.jpg
Прегледи:1
Размер:185.5 КБ
ID:5722752

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160513_132056.jpg
Прегледи:1
Размер:205.4 КБ
ID:5722753

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160513_132103.jpg
Прегледи:1
Размер:173.4 КБ
ID:5722754

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160513_132552.jpg
Прегледи:1
Размер:81.0 КБ
ID:5722755
                    ... to be continued

                    Коментар


                    • #25
                      От: Обслужване на автоматична скоростна кутия на ДЖИЙП - Chrysler RFE transmission 54

                      А какви са тия 14 кварти дето дават, а и другите де:

                      5.5 qts. (2WD service)6.5 qts. (4WD service)
                      14 qts. (overhaul)
                      WH GRAND CHEROKEE HEMI 5.7 LIMITED

                      Коментар


                      • #26
                        От: Обслужване на автоматична скоростна кутия на ДЖИЙП - Chrysler RFE transmission 54

                        Първоначално публикуван от tonizdravkov Преглед на мнение
                        А какви са тия 14 кварти дето дават, а и другите де:

                        . (overhaul)
                        overhaul = разглобяване и сглобяване на кутията. Съветските другари му викат "переборка".
                        "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                        Коментар


                        • #27
                          От: Обслужване на автоматична скоростна кутия на ДЖИЙП - Chrysler RFE transmission 54

                          Здравейте!
                          За да не пиша нова тема, а и си нямам на идея как да потърся ще ми кажете ли grand cherokee wj 3.1TD колко литра масло побира, от скорпиона ли да пазарувам като най-сигурен?
                          Там ми бяха казали масла, филтри гарнитури 270 лева за моята кутия(към 7 литра масло?) и 50-60 лева за филтъра

                          Коментар


                          • #28
                            От: Обслужване на автоматична скоростна кутия на ДЖИЙП - Chrysler RFE transmission 54

                            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                            Спокойно, не си само ти.
                            И аз и аз

                            Коментар


                            • #29
                              АСК тече притеснително и ще се прави сервизиране, смяна на филтри, семергинг и нов силикон на картера + нов АТФ+4.

                              КОПИРАНО от другата тема за удобство и да не забравя някой важни подробности:

                              От: P2704 Trans Friction Element E Apply Time Range/Perf - Диагностика, причини, лече

                              Отне ми няколко часа яваш яваш, да сваля гредата на РК/АТ, болтовете 18мм, направо бяха заварени, половин кило ВД40, една планина майки, една батерия на ел гедоре, и накрая се наложи да приложа камионски ключ за гуми с голямо рамо за да мръднат, това за 3те болта на гредата на РК/СК.

                              Сваля се и част от изпускателната генерация, там поскъсах един 8мм болт 65мм дълъг, щото на катализатора ръждата бе в изобилие.

                              Наложи се да разглобя и още две три неща за да мога да достъпя всички 15 болта на капака на АТ СК, 3-4 болта бяха навряни точно над гредата и няма шанс да се отвият без да се разпробие гредата или да се вдигне/подпре СК/РК на крик и да се смъкне гредата.

                              Нямам снимки, щото работата е мега мръсна, размазах се от напъване и нямам сили да кихна сега, а повечето болтове ги развивах с ел гедорето само, ако бях без него щях да съм пребито куче три пъти по-зле.

                              Свалих капака на СК, свалих двата филтъра, смених металния О пръстен на пллоския филтър, набих новия и сега съм облепил с алуминиево кухненско фолио отворената СК за да може да се изкапе още малко през ноща, останах без гумени ръкавици и дадох край на работния ден.

                              До тук мисля източих около 7 литра АТФ, около 3.5-4 литра през тръбата на щеката с вакум помпата и после след като свалих капака излязоха/изкапаха около поне 3 литра и повече, и още капе солидно.

                              По магнита имах доста сива глиноподобна консистенция с количество около 1-2мл, маслото си е/беше доста тъмно на цвят, капака на СК и филтрите имаха сив металиков филм което ме навежда на мисълта, че съм се олял с мързела, трябвало е да сменя маслото много по-рано, но квото такова, или ще се оправи или ще стана майстор и на автоматици докато рециклирам моя

                              СЪВЕТ - Сменяш двата филтъра, слагаш картера, наливаш 4 литра масло, вадиш тръбата с която маслото ВЛИЗА в кутията от радиатора и палиш мотора. Като изтече един литър, гасиш и доливаш един литър. И така, докато не протече алено масло. После връщаш тръбата на мястото и, и правиш ниво на маслото.

                              Шегата на страна, гредата на раздатката/СК закрива 4 болта, като двата по периферията може да се отвият без проблем, има обаче две в центъра, които няма шанс, никакъв, защото:

                              1. Единия болт има пробит отвор в гредата уж за него, ама самия болт е под ъгъл първо и второ главата на същия не съвпада с отвора в гредата, демек няма шанс да се развие.
                              2. Разстоянието между гредата и капака на СК е около 2см, нито става за камък, нито става за ключе луличка, просто не става, опитвах да разделя/раздалеча РК/СК от гредата, ама не ми се отлепи железарията с тампона, тръгна да се къса и теглих едни майки и направо свалих гредата като преди това подпрях/повдигнах РК/СК с крик.
                              3. И да бях развил болтовете, не мисля, че капака щеше да излезе лесно пак заради гредата.

                              Както и да е, станало вече, ако не бяха ръждиви зверски, тия болтове гредата се сваля за 5 мин, не е болка за умирачка.

                              Смених филтрите и уплътнението, почистих, сложих(супер пипкава работа) силикон на Вюрт предписан от дилъра, сглобих всичко като щедро сложих морска грес на всички големи болтове и гайки по гредата и двете скари под РК/СК.

                              И следват чуденките - уж източих около 7 литра масло, това приблизително, а се наложи да долея 8 тубички по 1 литър и пак ми се струва, че маслото е под или около МИН на студените точки.

                              Карах малко около дома да загрее след налети 6 литра, долях още 1 литър да станат 7, пак покарах, пак мерих, долях още 1 литър и тръгнах за работа.

                              Карах около 150км и се чудя на това ниво на маслото, не ми показва ясно защото е мокра щеката и това си е, след малко ще ида да видя за грешки и да замеря нивото на спрял автомобил, изключен двигател и все още топла СК.

                              От малко по-ниско ниво не ме е страх толкова щото сложих доста малко, страх ме е да не я препълня тази кутия, и най-вече ме е страх защото според мен няма индикации ако маслото е под/над минимум или температурата на маслото се вдигне застрашително.

                              P0087 - Power Train, null

                              Това май е свързано с факта, че смених горивния филтър а не бях разкачил клемите и след като запалих двигателя, той работи 4-5 секунди и изгасна, след това запали без грижи и не съм имал ядове но може би е свързано с горивната система.

                              Р0087 явно е за налягането в рейла - изтриваш я и едва ли ще се появи пак.
                              А за количеството АТФ в онази тема, дето я беше отворил, нали ти писахме няколко човека, че може да се наложи до 9-10 кварти (не литра) да долееш. Особено ако си я държал да се отцежда цяла нощ. Доливаш и тази дето ти е останала, няма да се счупи кутията известно време ако караш с ниско ниво, но ако иска още доливане - купи / поръчай още ATF+4.

                              Тази грешка P0087 - Powertrain се чисти само на загасен двигател, и после след като запалиш пак се появява на мига.

                              Бах тоя горивен филтър, дали съм вкарал въздух в системата та се е ошашкала или кво е станало, ма упорито си плюе грешка и това е.

                              А за АТФ4, в близост до мен няма дилъри и ще видим по-късно като опитам да спра на равно какво ще покаже щеката, най-много да сложа още кило АТФ и да карам така па квото сабя покаже

                              Долях още един литър масло, което май прави около 9 литра АТФ4 налети след смяна на филтрите, мисля, че трябва обаче да източа около 3-400 мл за да е нивото според книгите.

                              И двете грешки P0087 - Powertrain и P2704 Trans Friction Element се появяват постоянно, но джипа си мърка като на Божилов малкото коте, върви супер и за сега смятам да си свиркам и да си пея па квото е писано ще стане
                              Бъдете живи и здрави!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X