От: Silver Grand 5.9
Скоростната кутия, след по-подробно проучване на сервизите, отиде на преглед в сервиза на пистата до Шел-а в Ботевград и там се установи какво са сменили и какво не от Джемини. Смяна на всичко останало и в момента може да се каже, че е в състояние като нова. Пламен (собственикът на сервиза) каза, че варинта с външен радиатор наистина се прави за тежки условия, но не се изключва оригиналния радиатор, а се прави байпас. Та сменихме оригиналния радиатор, като допълнителния в момента е откачен, но оставен на мястото си, ако запотрябва да се закачи някога.
Поръчах шарнири от щатите, уж Дана, ама от 4, 3 влязоха нормално, а един ставаше само адаша да покаже как се вади и как се набива шарнир:
Тъпичко, та се наложи да се взема друг.
Сега ще поръчвам ремонтен кит за предния диференциал, но гледам, че за Dana 30 има Dana 30 TJ и Dana 30 short TJ / with short pinion.
Доколкото успявам да намеря информация на мен ми трябва с къс пиньон...?
Скоростната кутия, след по-подробно проучване на сервизите, отиде на преглед в сервиза на пистата до Шел-а в Ботевград и там се установи какво са сменили и какво не от Джемини. Смяна на всичко останало и в момента може да се каже, че е в състояние като нова. Пламен (собственикът на сервиза) каза, че варинта с външен радиатор наистина се прави за тежки условия, но не се изключва оригиналния радиатор, а се прави байпас. Та сменихме оригиналния радиатор, като допълнителния в момента е откачен, но оставен на мястото си, ако запотрябва да се закачи някога.
Поръчах шарнири от щатите, уж Дана, ама от 4, 3 влязоха нормално, а един ставаше само адаша да покаже как се вади и как се набива шарнир:
Тъпичко, та се наложи да се взема друг.
Сега ще поръчвам ремонтен кит за предния диференциал, но гледам, че за Dana 30 има Dana 30 TJ и Dana 30 short TJ / with short pinion.
Доколкото успявам да намеря информация на мен ми трябва с къс пиньон...?
Коментар