Здравейте колеги, от известно време имам проблеми със стартера на джипа. Преди няколко дни сутринта запали покарах 4-5км спрях след около 2 часа завъртам ключа нищо не се случва, правя няколко опита само леко цъкане се чува и нищо. Проверих стартерното реле-работи, влизам под джипа и какво да видя, кабела дето идва от акомулатора до стартера и другият до него са доста нагорели. При опит за запалване прехвърчат искри и от двете клеми(болта с гайка мисля 12-ка) опитах се да ги натегна но мястото е супер тясно и нищо не влиза (поне нищо което аз имам) успях да завъртя едната гайка с няма и 1/4 оборот и при следващ опит веднага запали но продължава да има лош контакт и да прехвърля искри. Питането ми е как се вади стартер и какво трябва да се смени (гайките със медни може би)? Някой имал ли е подобен проблем? Двигареля е 4.7 джипа е 2002 WJ Някаква препоръка за майстор в момента съм в София. Благодаря предварително
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Малък проблем със запалването
Свий
X
-
От: Малък проблем със запалването
Абсулютно същия проблем имах преди около месец. Гайката на шалтера (това по малкото цилиндърче, дето е залепено за стартера) истърва с времето и почват да излизат искри от нея при палене и нагаря(ще и направя снимка да я видите но утре ,че сега съм напънал ракията с една страна , но вкусна салата) с времето. Развиваш гайката и навиваш друга. Мамаи и гайка навряна е на кучето в гъза. Аз бърках от страната на горния кормилен накраиник с 3 удължения които имах. направо ми са и'ба мамата за една гайка. Тогава разбрах в буквален смисъл израза ( завиванв на гайка на терсене място).
-
От: Малък проблем със запалването
Точно за това става въпрос. При мен и двете гайки на това по-малко цилиндърче са нагорели и просто няма бъркане там да се развият и завият. В нета отвъд океана четох че първо свалят двата болта дето държат динамото след което се навежда надолу и би трябвала да се отвият по-лесно. Проблема е че нямам достъп до въпросния болт който е от задната страна на динамото и няма развиване. В събота ще го мъча пак дано стане някак. Ще направя и аз няколко снимки
Коментар
-
От: Малък проблем със запалването
Въпросната част струва нова около 30лв. Ако беше написал откъде си можеше да ти дам контакт с продавач.
В твоя случай, след доста искрене, обикновено се прецаква резбата "болтовете"и после е проблем навиване на нови гайки. А и доколкото си спомням резбата не е стандартна и е желателно да са медни. Инак от влагата/водата ще има и електролитни процеси и пак проблем. В моя случай намерих същия шалтер от Мицубиши.в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI
Коментар
-
От: Малък проблем със запалването
Първоначално публикуван от Па4о Преглед на мнение.....в момента съм в София.Първоначално публикуван от Па4о Преглед на мнениеВ събота ще го мъча пак дано стане някак...0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар