Монтаж на хладилник в ДЖИЙП - идеи, проблеми, особености
Здравейте,
Както подсказва заглавието, си мисля за хладилник когато ще се обикаля в топлите месеци и имам редица неясноти.
1. В горещи дни, на слънце температурите вътре в джипа стават за печене на месо, с фолио на стъклата и покривен багажник нека кажем бях ги свалил под 50-55 С на черен черок в жегите, как обаче при тази температура се справя хладилника, не му ли пречи или просто топи акумулатора зверски?
2. Ако се оставят леко отворени прозорците, това е риск за сигурността, мисля, си за пробиване на вентилационни отвори в задната част на джипа, обаче при движение с висока скорост това ще предизвика силен шум, има ли правилни начини за постигане на проветряемост когато колата е паркирана? Или отвори направени добре, които се отварят само при нужда, когато возилото е спряно.
3. Мислех си за входящи отвори ПОД джипа, там въздуха е хладен понеже е сянка, обаче проблема е с водата, тоест трябва да са с нещо като клапи, които да са отворени само когато колата е спряна, потенциал за автоматизация, и нискоенергийни вентилаторчета за принудителна въздушна циркулация в много горещи дни.
4. Хладилника, задължително ли означава втора батерия, и ако да, каква да е тя, нали са различни видове? Ако сложа втора батерия в джипа, тогава, сигурно ще изместя и двете батерии отзад и ще пробия джипа за да отвеждам газовете от двата акумулатора, ако това стане, ще имам причина да направя и добри отвори за проветрение.
5. В главата ми се върти еретичната идея да си направя(купя фабрично и да сложа главини за JK/XJ) ДЖИПОво ремарке, с джипови гуми, като на ремаркето ще се возят, хай джак, пътеки, вода, гориво, масло и евентуално акумулатор и хладилник, като дори може д се помисли и върху усиления капак(сигурност) на ремаркето да се сложат два големи слънчеви панела да помагат на батериите в жегите. Освен риска (сигурност) има ли някакви други събражения или препятствия пред тази идея?
6. Може да купя куплунзи 160 Амперови за мотокар и с тях да вържа ремаркето, тоест батерията в ремаркето. Освен облекчаване на теглото и нуждата да дупча джипа има ли други предимства от поставяне на батерията в ремаркето вместо в багажника? При условие, че батерията(втората) ще е предимно заради хладилника.
Здравейте,
Както подсказва заглавието, си мисля за хладилник когато ще се обикаля в топлите месеци и имам редица неясноти.
1. В горещи дни, на слънце температурите вътре в джипа стават за печене на месо, с фолио на стъклата и покривен багажник нека кажем бях ги свалил под 50-55 С на черен черок в жегите, как обаче при тази температура се справя хладилника, не му ли пречи или просто топи акумулатора зверски?
2. Ако се оставят леко отворени прозорците, това е риск за сигурността, мисля, си за пробиване на вентилационни отвори в задната част на джипа, обаче при движение с висока скорост това ще предизвика силен шум, има ли правилни начини за постигане на проветряемост когато колата е паркирана? Или отвори направени добре, които се отварят само при нужда, когато возилото е спряно.
3. Мислех си за входящи отвори ПОД джипа, там въздуха е хладен понеже е сянка, обаче проблема е с водата, тоест трябва да са с нещо като клапи, които да са отворени само когато колата е спряна, потенциал за автоматизация, и нискоенергийни вентилаторчета за принудителна въздушна циркулация в много горещи дни.
4. Хладилника, задължително ли означава втора батерия, и ако да, каква да е тя, нали са различни видове? Ако сложа втора батерия в джипа, тогава, сигурно ще изместя и двете батерии отзад и ще пробия джипа за да отвеждам газовете от двата акумулатора, ако това стане, ще имам причина да направя и добри отвори за проветрение.
5. В главата ми се върти еретичната идея да си направя(купя фабрично и да сложа главини за JK/XJ) ДЖИПОво ремарке, с джипови гуми, като на ремаркето ще се возят, хай джак, пътеки, вода, гориво, масло и евентуално акумулатор и хладилник, като дори може д се помисли и върху усиления капак(сигурност) на ремаркето да се сложат два големи слънчеви панела да помагат на батериите в жегите. Освен риска (сигурност) има ли някакви други събражения или препятствия пред тази идея?
6. Може да купя куплунзи 160 Амперови за мотокар и с тях да вържа ремаркето, тоест батерията в ремаркето. Освен облекчаване на теглото и нуждата да дупча джипа има ли други предимства от поставяне на батерията в ремаркето вместо в багажника? При условие, че батерията(втората) ще е предимно заради хладилника.
Коментар