Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с 2.7 CRD след ремонт на ГНП

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с 2.7 CRD след ремонт на ГНП

    Колеги реших и аз да си ремонтирам помпата за високо налягане след като протече.
    Ремонта си го направих аз по темите които намерих, но се появи проблем - като излязох да я пробвам си карах нормално, но като вдигна към 3000 оборота светва чека и изгасва. На място няма проблеми държи се стабилно.
    Прочетох грешката по метода с ключа и излезе P1130 - Сензора за налягане в рейла.

    Помпата я разглобих отново и всичко изглежда наред. Няма много какво да се обърка по нея.
    Вече бях каталясал след като много трудно я обезвъдуших (сменях и едни маркучи около филтъра), но утре ще откача сензора да го огледам.

    Въпросът ми е какво според вас може да е причината?
    Другото което е тази грешка може ли да се появи ако имам пропуски в частта с ниско налягане?
    Много трудно си пъхнах вложката за третия винт на помпата (отдолу) тъй като маркучите за входящата и обратната нафта го закриват частично и си помагах с една отвертка и сега мисля да не би да съм ги наранил с нея..

    Другото което ми се върти, въпреки че киснах помпата в нафта и се старах да не попадат боклуци, нещо да е застанало на сензора и да дава грешка...
    "Когато целта е всичко и пътят е без значение"

    Grand Cherokee Limited 2.7CRD

  • #2
    От: Проблем с 2.7 CRD след ремонт на ГНП

    А О- пръстените на горивния филтър сменени ли са?

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с 2.7 CRD след ремонт на ГНП

      На сензора за налягане има тефлонов и гумен О ринг , провери ги !Провери си и дюзите ,ако някоя разпада налягането пак ще влизаш в авариен режим.

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с 2.7 CRD след ремонт на ГНП

        Има едно клапанче на входа на помпата, да не е изпаднало някъде?
        Audi Q7 - продава сe ... http://www.offroad-bulgaria.com/attachment.php?attachmentid=934535&d=1508126732

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с 2.7 CRD след ремонт на ГНП

          Горивния филтър плюс клапана отгоре и тръбичката (заедно с О-пръстените) към помпата за ниско налягане са сменени.
          Клапанчето на входа на помпата за високо налягане си е там.
          Сензора за налягане го свалих и нямаше никакви уплътнения на него. Почисти го, но без резултат.
          Пробвах да го откача.. светна чека още при запалване.. тръгнах, не изгасна но не вдига повече от около 2000 оборота. Като натиснах педала до долу нищо не се случи..

          Друго което забелязах е че от ауспуха излизат сажди и капчици... По принцип спирам на един затворен паркинг и зад мен стената винаги е била чиста, но сега забелязах че е направо черно и има капчици (може би нафта; не мога да определя). Странно но досега го нямаше, ако това може да подскаже нещо..
          "Когато целта е всичко и пътят е без значение"

          Grand Cherokee Limited 2.7CRD

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с 2.7 CRD след ремонт на ГНП

            Смени помпата за високо налягане, нещо си объркал.
            Audi Q7 - продава сe ... http://www.offroad-bulgaria.com/attachment.php?attachmentid=934535&d=1508126732

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с 2.7 CRD след ремонт на ГНП

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.7 CDI.jpg
Прегледи:1
Размер:36.1 КБ
ID:5706051
              позиция 14 е датчика за налягането в рейла , а позиция 15 са О ринг пръстените . Отиди на диагностика и там ще стане ясно каква е причината за аварийният режим . Ако маркуча за турбо актуатора е напукан или VNT геометрията е блокирала и колата пренадува ще изхвърля сажди през ауспуха . Лош дебитомер или запушена картерна вентилация CCV също са предпоставка за случващото се .

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с 2.7 CRD след ремонт на ГНП

                Здрасти , тълкованията на Р1130 са много (боб шарен , кафе турско ....) :

                P1130-FUEL RAIL PRESSURE MALFUNCTION ACTUATOR STICKING. . . . . . . . . .163
                P1130-FUEL RAIL PRESSURE MALFUNCTION LEAKAGE DETECTED. . . . . . . . . .163
                P1130-FUEL RAIL PRESSURE MALFUNCTION POSITIVE DEVIATION . . . . . . . . . .163
                P1130-FUEL RAIL PRESSURE MALFUNCTION PRESSURE TOO HIGH-SHUT
                OFF . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .163
                P1130-FUEL RAIL PRESSURE MALFUNCTION PRESSURE TOO LOW . . . . . . . . .163
                P1130-FUEL RAIL PRESSURE MALFUNCTION SOLENOID OPEN . . . . . . . . . . . . .163

                Иди да я прочетат някъде с Bosch KTS... или DRB III иначе ще се луташ безсмислено и дълго , ако преди ремонта на помпата не е имало проблеми най-вероятно си сгрешил някъде .
                Част от описаните по-горе грешки може да са предизвикани от пулсации (не работеща двойка бутало и цилиндър в помпата или заседнал клапан пак там) . Други водят до дюза или регулатор както пише колегата "Push" и т.н. ..........
                Еди Рангелов : 0885 088 444
                Няма незаменими има незабравими хора !!!

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с 2.7 CRD след ремонт на ГНП

                  Първоначално публикуван от push Преглед на мнение
                  [ATTACH=CONFIG]855853[/ATTACH]
                  позиция 14 е датчика за налягането в рейла , а позиция 15 са О ринг пръстените .
                  Позиция 8 е датчика за налягане в рейла а позиция 14 е регулатора на налягането!
                  Това което Еди е дал долу са възможните неизправности за да записва тая грешка.
                  И най вероятно е да са влезли боклуци при демонтажа и монтажа на помпата.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с 2.7 CRD след ремонт на ГНП

                    Е по три пъти за щастие...
                    Едно единствено нещо не бях спазил при ремонта на помпата като си мислех че е без значение:

                    Ето тези уплътнения трябва да се сложат точно там преди да се затворят капачките, а не направо на капачките както направих аз два пъти. Уж едно и също правиш, но не. Явно това метално горивопроводче не стига от край до край и ако сложиш уплатненията първо на главата пръска встрани и няма налягане...

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-12-26173147.jpg
Прегледи:1
Размер:105.6 КБ
ID:5706142

                    Благодаря на всички!
                    "Когато целта е всичко и пътят е без значение"

                    Grand Cherokee Limited 2.7CRD

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с 2.7 CRD след ремонт на ГНП

                      Евала най-после
                      Еди Рангелов : 0885 088 444
                      Няма незаменими има незабравими хора !!!

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X