Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с имобилайзер на Jeep Cherokee 2.5 CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблеми с имобилайзер на Jeep Cherokee 2.5 CRD

    Имам Jeep Cherokee 2.5 CRD (Cherokee KJ) с компютър на Bosh и имобилайзер на Siemens.
    Преди няколко дни след като го изгасих отказа да запали, като ми светеше на таблото зачертан ключ.
    Върху дисплея на радиото изписа като грешка "Code".
    Въпреки опитите ми не запали повече и грешката си остана. Включвах и изключвах акумулатора, извадих имобилайзера да го огледам за лош контакт, вадих куплунзите на компютъра (ECU)....никакъв резултат.
    Според мен не си разпознава кодовете, които чете от ключовете. Възможно е имобилайзера да се е повредил или компютъра да се е бъгнал или да е пълен с грешки.
    Знае ли някой човек, който може да пачне този компютър за да забрани имобилайзера (ако това е възможно).
    Компютъра е Bosh P56041700BC.

  • #2
    От: Проблеми с имобилайзер на Jeep Cherokee 2.5 CRD

    Колега първо кажи къде си и къде е колата? В София има кой да ти помогне.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      От: Проблеми с имобилайзер на Jeep Cherokee 2.5 CRD

      Проблемът със сигурност не е в имобилайзера , задействането му е слдствие от причината !
      Еди Рангелов : 0885 088 444
      Няма незаменими има незабравими хора !!!

      Коментар


      • #4
        От: Проблеми с имобилайзер на Jeep Cherokee 2.5 CRD

        А ето го и него, самият той. Нека човека да каже откъде е че иначе пак ще хвърляме боб.
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #5
          От: Проблеми с имобилайзер на Jeep Cherokee 2.5 CRD

          Аз съм си в София, но колата виси в Панагюрище. Май може да дойде до София само на платформа. По скоро си мисля да донеса компютъра и имобилайзера.

          Коментар


          • #6
            От: Проблеми с имобилайзер на Jeep Cherokee 2.5 CRD

            Както писах, колата е в Панагюрище.
            Не изключвам възможността и да дойде някой на място. Ако трябва ще го подслоня за купона...

            Коментар


            • #7
              От: Проблеми с имобилайзер на Jeep Cherokee 2.5 CRD

              Първоначално публикуван от petyu Преглед на мнение
              Както писах, колата е в Панагюрище....
              ......звънни на Еди, не гадай! Колата ти е загубила генерално захранване за момент, за това са "кодовете"......при смяна на батерия на дистанционно дават 6 бързи натискания на бутона за отключване за синхронизиране на дистанционното, пробвай ......и пак Еди
              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

              Коментар


              • #8
                От: Проблеми с имобилайзер на Jeep Cherokee 2.5 CRD

                Мерси, ще пробвам и като знам повече ще пиша.

                Коментар


                • #9
                  От: Проблеми с имобилайзер на Jeep Cherokee 2.5 CRD

                  Дай малко жокери , година на производство , освен имобилайзера и код на радиото има ли други ефекти ?
                  Еди Рангелов : 0885 088 444
                  Няма незаменими има незабравими хора !!!

                  Коментар


                  • #10
                    Колата според данните на продавача е 2004 г. Мисля, че е произведена преди това, защото е със стария вид горивен филтър и няма горивна помпа в резервоара. Това ми създава проблеми понякога, когато е много студено, налага се да понапомпя ръчно гориво. Самия двигател е часовник. Досега-никакви проблеми с него.
                    Зачертания ключ на таблото светна веднъз преди време за 5 минути и пак така отказа да пали. Като повъртях и напомпих гориво запали и след това няколко дни палеше от четвърт. Миналата неделя в Пангюрище си беше ОК. Въртях се доста из града с нея, гасих, после палих - никакъв проблем. Оставих я за около 2-3 часа и след това като врътнах светна ключето, заедно с лампичката "мотор" и край. Преди това изписа на дисплея горе "Remote key battery low". Като стана така извадих батерията на дистанционното към единия ключ и я замерих - нямаше как да купя друга тогава. Даде ми 7.5 волта. Впрочем имам 2 ключа - и с двата светва ключето.
                    Проверих за въздух в горивото - няма проблем. Сага съм сменил батерията, но не вярвам това да е проблема. Те са си отделно - ключа с чипа и дистанционното.....

                    Това е резултата от VIN декодера:
                    VIN:1J8G6N8764W191866
                    WMI / VDS / VIS:1J8 / G6N876 / 4W191866


                    Model:Cherokee
                    Type:Multipurpose Vehicle
                    Make (Manufacturer):Jeep
                    Model year:2004
                    Manufactured in:United States (North America)
                    Sequential number:191866

                    Engine series:4-Cyl. 2.5L
                    Engine type:4 Cylinder, 2.5 L, Turbo
                    Fuel type:Diesel
                    Последно редактирано от CarTest™; 16-01-16, 20:34.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблеми с имобилайзер на Jeep Cherokee 2.5 CRD

                      След като си поиграх в неделя, вадих компютъра, слагах го, вадих имобилайзера и го върнах и още какво ли не в един момент проблемът изчезна.
                      Успях да запаля и докарах колата в София (когато веднъж запали няма проблеми).
                      Вчера, докато работих, обаче съм забравил капака на мотора незакопчан. Днес (с всичкия си) го забелязах и опитах да го отворя без да съм деактивирал алармата.
                      Тя сработи и сега зачертаното ключе пак светва като дам на контакт. Супер, нали?
                      Поне сега знам кога се появява проблема.
                      Само дето не разбрах как го изчистих в неделя.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблеми с имобилайзер на Jeep Cherokee 2.5 CRD

                        Ми щом си вече в София бягаи при Еди.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблеми с имобилайзер на Jeep Cherokee 2.5 CRD

                          Това ще го направя и без това, защото май имам проблем и с дюзи на двигателя, но не ми се ще колата да бъде на репатрак. Така че търся начин веднъж да запаля.....

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблеми с имобилайзер на Jeep Cherokee 2.5 CRD

                            Тук се почувствак длъжен да довърша пост-а, тъй като смятам че моят опит ще бъде полезен и за други. В случая допуснах една генерална грешка, която ми струваше доста време и нерви.
                            Тъй като индикациите на таблото бяха зачертан ключ, това ме подведе - както мен, така и автоключарите. Бях решил да дам да пачнат компютъра и да изолират тази функционалност (т.нар имобилайзер).
                            Да, обаче никой не успя да намери на това ECU работещ пач. Пращаха и от чужбина но точно за този модел нищо не стана.
                            Това ме принуди да си поръчам друг компютър в комплект с гривната и един ключ - втора употреба от eBay.
                            Сложих го - и той не тръгна... Същите симптоми.
                            След като започнах да меря тока на куплунга на ECU установих, че просто ECU няма захранване. Тоест има, но почти не черпи ток и се срива.
                            Захраних го с допълнителен кабел и с новия компютър успях да го запаля. Не след дълго, обаче падна акумулатора. Оказа се, че динамото няма подмагнитване.
                            След цял ден четене се видя, че тези дизелови джипове, като повечето съвременни автомобили имат защитно (shut down) реле. Неговата бобина се захранва от един изход на компютъра.
                            Динамото пък, получава подмагнитване тогава. когато комп-а захрани бобината на ShutDown релето. Ето този кабел от комп-а към бобината на горното реле се оказа прекъснат.
                            Щом го дублирах, всичко хукна....
                            Какви са изводите:
                            Ако ви свети зачертания ключ в никакъв случай не се захващайте с компютъра, преди да сте проверили дали той има захранване. Същото важи и за гривната.
                            Ако човек извади компютъра и даде на контакт на таблото светят същите лампички с зачертания ключ!!!
                            При този вид автомобили сигналът ShutDown релето да се включи (да разреши запалване) е функция на специален алгоритъм, който компютъра изпълнява в зависимост от сигналите от останалите датчици по двигателя.
                            С други думи вероятността ShutDown релето да не подава напрежение е много по-голяма, отколкото другите причини за задействане на имобилайзера.
                            Затова проверявайте дали това реле се включва при завъртане на контактния ключ.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X