Обява

Свий
Няма добавени обяви.

JEEP Cherokee 2.8 crd. Въпрос за авт.ск.кутия!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • JEEP Cherokee 2.8 crd. Въпрос за авт.ск.кутия!

    Здравейте.Някой има ли набюдения в/у начина на превключване на скоростите при движение по равен път.Забелязах че при мен става нормално превключване от 1-ва на 2-ра. по-бавно превключване от 2-ра на 3та предавка.След това от 3-та на 4-та бързо иот 4-та на 5-та нормално (при еднакво подаване на газта).
    Проблем ли е, или е нормално за този вид автоматични кутии?

  • #2
    От: JEEP Cherokee 2.8 crd. Въпрос за авт.ск.кутия!

    В какъв смисъл е това "по-бавно превключване от 2-ра на 3та предавка"? Има някаква пауза - забавяне в момента на самото превключване или след потегляне и ускоряване превключва от 1-ва на 2-ра почти веднага, след това му трябва повече време за да мине на 3-та.Ако е второто, то вероятно е нормално - трябва да набере скорост за да превключи. Освен това, ако в момента на самото превключване върнеш за кратко педала за газ и после отново подадеш газ, тогава превключването става по-бързо, т.е. ти почти го контролираш. Тогава на Transmission Control Unit не му трябва време за да реши дали да досукори и тогава да превключи /ако подаваш газ малко по-рязко при самото ускоряване/, или пък да ти отнеме за момент газта за да превключи.
    Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
    First impression is not always true. Get inspired.
    Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
    Reading is sooo boring, unlike writing!

    Коментар


    • #3
      От: JEEP Cherokee 2.8 crd. Въпрос за авт.ск.кутия!

      Да,наподобява на втория случай.Не съм пробвал с отнемане и подаване на газта за да го принудя да превключи , но ще го пробвам.На втора ускорява до около 60-70 км/ч и тогава превключва на 3-та...

      Коментар


      • #4
        От: JEEP Cherokee 2.8 crd. Въпрос за авт.ск.кутия!

        Да, особено когато е студен, тогава превключва сравнително по-късно и при по-висока скорост и по-високи обороти. С времето, като му свикнеш на превключването ще започнеш да го усещаш и да предугаждаш кога ще превключи. Точно тогава с леко отнемане на газта превключването става по-бързо и гладко. До тук, по който обясняваш как е при тебе, всичко ми изглежда като да е нормално.
        Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
        First impression is not always true. Get inspired.
        Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
        Reading is sooo boring, unlike writing!

        Коментар


        • #5
          От: JEEP Cherokee 2.8 crd. Въпрос за авт.ск.кутия!

          Първоначално публикуван от Динко Ж. Преглед на мнение
          и_от 4-та на 5-та нормално
          .....нямаш 5-та на този модел!
          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

          Коментар


          • #6
            От: JEEP Cherokee 2.8 crd. Въпрос за авт.ск.кутия!

            Ако е с 545 RFE има. Там Ower Drive е 5-та предавка.
            Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
            First impression is not always true. Get inspired.
            Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
            Reading is sooo boring, unlike writing!

            Коментар


            • #7
              От: JEEP Cherokee 2.8 crd. Въпрос за авт.ск.кутия!

              Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
              Ако е с 545 RFE има. Там Ower Drive е 5-та предавка.
              Съгласен, но знам за 45RFE и42RLE слагани на този модел, ако има и 545 , извинявам се. Аз съм в грешка.
              Последно редактирано от дядо владо; 09-01-16, 05:02.
              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

              Коментар


              • #8
                От: JEEP Cherokee 2.8 crd. Въпрос за авт.ск.кутия!

                Сигурен съм че имам 5-та,понеже след 3-та предавка много бързо превключва на 4-та.На нея стои до около 110 км и от там отива на 5-та , където и оборотите се успокояват и става приятно карането особенно по магистрала.Нещо такова се получава : 1-ва до 2ра ~ 30 км/ч; 2-ра до 3-та ~60-70 км/ч;3-та до 4-та ~ 80 км/ч;4-та до 5-та ~ 110 км/ч; и от там нагоре 5-та предавка.Благодаря за отговорите!

                Коментар


                • #9
                  От: JEEP Cherokee 2.8 crd. Въпрос за авт.ск.кутия!

                  2.8 CRD са с 545RFE кутия...
                  Jeep KJ 3.7 V6 Ltd.

                  Коментар


                  • #10
                    От: JEEP Cherokee 2.8 crd. Въпрос за авт.ск.кутия!

                    Здравей,а нормално ли е това : от 1-ва до 2-ра предавка около 30 км/ч ; от 2-ра на 3-та ~ 60-70 км/ч ; от 3-та до 4-та ~80 км/ч ; от 4-та до 5-та ~ 110 км/ч ; и от 5-та - нагоре.Въпроса е за 2-ра и 3-та?

                    Коментар


                    • #11
                      От: JEEP Cherokee 2.8 crd. Въпрос за авт.ск.кутия!

                      Тази кутия (45RFE)реално е псевдо 5 степенна. Има 2 различни предавки на 2-ра. При възходящо превключване предавателното число е едно,при нисходящо друго. Иначе си е 4 степенна. 545RFE се води 5 степенна.

                      • Gear Ratios:
                        • 1st 3.00:1
                        • 2nd 1.67:1
                        • 2nd Prime 1.50:1
                        • 3rd 1.00:1
                        • 4th 0.75:1
                        • Reverse 3.00:1

                      • 545RFE only:
                        • 5th 0.67:1
                      Последно редактирано от Валери Недялков; 09-01-16, 17:44.
                      Dacia Duster 1.5 dci 115Hp 4х4 - Екзотика на колела.

                      Коментар


                      • #12
                        От: JEEP Cherokee 2.8 crd. Въпрос за авт.ск.кутия!

                        Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                        Съгласен, но знам за 45RFE и42RLE слагани на този модел, ако има и 545 , извинявам се. Аз съм в грешка.
                        Дедо, 2,8 CRD се куплира задължително с 545RFE. 45RFE и 42RLE се слагат на бензиновите.

                        Първоначално публикуван от Динко Ж. Преглед на мнение
                        Здравей,а нормално ли е това : от 1-ва до 2-ра предавка около 30 км/ч ; от 2-ра на 3-та ~ 60-70 км/ч ; от 3-та до 4-та ~80 км/ч ; от 4-та до 5-та ~ 110 км/ч ; и от 5-та - нагоре.Въпроса е за 2-ра и 3-та?
                        Няма нищо странно - погледни предавателните числа, които е публикувал Валери Недялков.

                        Пета включва около 100 км/ч просто трябва леко да отпуснеш педала на газта - аз така карам на междуградско докарвам го до 100 км/ч по километраж (реално около 96-97 км/ч) отпускам леко газта, Черококорчо превключва на пета и аз пускам круиз-контрола. Резултатът е спокойно пътуване без притеснения от КАТ, а и имаш достатъчно запас от мощност ако "смачакш" газта.
                        Последно редактирано от Павлин Андреев; 09-01-16, 20:49.
                        "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

                        2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

                        Коментар


                        • #13
                          От: JEEP Cherokee 2.8 crd. Въпрос за авт.ск.кутия!

                          Първоначално публикуван от Павлин Андреев Преглед на мнение
                          Дедо, 2,8 CRD се куплира задължително с 545RFE.....
                          Добре, приемам че съм в грешка. Остава да почета малко и за "лок-ъп"а .......
                          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X