Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Cherokee 2.4i(150)2004

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Jeep Cherokee 2.4i(150)2004

    Привет !!!
    Понеже съм нов във форума извинявам се ако има тъкава тема но ненамирам достатъчно информация за този двигател.
    Бих искал да науча от вас да споделите дали е спулочлив и т.н.
    Предстои ми оглед на въпросния джип,ако може някой да ме насочи да погледна нещо конкретно незнам и аз.
    Ако някой колега бъде тъка добър да сподели и реалния разход.
    Благодаря предварително !!!

  • #2
    От: Jeep Cherokee 2.4i(150)2004

    Двигател Крайслер-Митсубиши - тн. глобален двигател. Слабичък и не особено подходящ за дадения автомобил. Основната причина е че е поразпилен 16 вентиллов двигател обичащ високите обороти и не особено дружелюбно настроен в ниските. По-неприятния момент с въпросното Чероки обаче е това че с този двигател се агрегатира само ръчна скоростна кутия и съответно само тъпата парт-тайм раздатка NV231. Освен ако не си твърдо решен да икономисаш някоя стотинка (на фона на останалите разходи) от данък и застраховки се ориентирай към 3.7 с 242 раздатка (там са само автоматици) или към 2.8 дизел пак с автомат и 242 раздатка.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      От: Jeep Cherokee 2.4i(150)2004

      Я, кой се завърна...
      edoors.bg- Джаджи за врати и врати

      Коментар


      • #4
        Благодаря ви за отговора,по принцип на този етап джипа ще е за всекидневно ползване и съм се насочил към този мотор именно заради по ниските данаци и застраховки.Другото което е също така цената за 5хил. мисля че за тези пари в този клас няма да намеря нещо по-добро.Предпочитам бензин за да го газифицирам по-късно.

        Само да попитам тази раздатка NV231 нещо проблемна ли е?
        Последно редактирано от CarTest™; 07-12-15, 17:58.

        Коментар


        • #5
          От: Jeep Cherokee 2.4i(150)2004

          Само да попитам тази NV231 нещо проблемна ли е?
          Не, за проблемна - не е, но тук системата Command-Trac с раздатъчната кутия 231 е Part time и може да се кара с включен режим 4х4 само на терен с недобро сцепление - кал, сняг, лед, трева - места, на които колелата могат да приплъзват. При нея режимите са четири: 2-HI (само заден мост), 4-HI Part time - включено 4х4, но само на хлъзгав терен , Neutral, и 4-LO т.е. т.н. "бавни" и пак само на хлъзгав терен. Просто в комплектацията на този Jeep Cherokee Liberty системата Selec-Trac е по-смилслена защото раздатъчната кутия 242 има вътре междуосев диференциал, който "развързва" двата моста и е Full time. С нея Jeep-а може да се кара с включен режим 4х4 постоянно и на всякакъв терен, включително и на сух асфалт. Тук режимите са пет: 2-HI (заден мост), 4-HI Part-Time с блокиран междуосев диференциал, 4-HI Full-Time с отворен междуосев диференциал, Neutral, и 4-LO "бавни", отново с блокиран междуосев диференциал. Така зимата, когато се редуват зони с хлъзгав терен и такива със сух асфалт няма да се налага постоянно да го мислиш и да превключваш различните режими 4х4.
          Поздрави!
          Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
          First impression is not always true. Get inspired.
          Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
          Reading is sooo boring, unlike writing!

          Коментар


          • #6
            От: Jeep Cherokee 2.4i(150)2004

            Много ме сърбяха ръчичките да забода 242 на един такъв 2.4, един приятел щеше да го купува и така беше замислено, но продавача се оказа че не е никакъв търговец и сделката не се състоя.
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #7
              От: Jeep Cherokee 2.4i(150)2004

              Благодаря ви сега ми се изясниха нещата.Мисля че джипката ще е идеална за моите нужди

              Коментар


              • #8
                От: Jeep Cherokee 2.4i(150)2004

                Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                Много ме сърбяха ръчичките да забода 242 на един такъв 2.4, един приятел щеше да го купува и така беше замислено, но продавача се оказа че не е никакъв търговец и сделката не се състоя.
                Здравей, възможна ли е манипулацията и колко долу горе би струвала?

                Коментар


                • #9
                  От: Jeep Cherokee 2.4i(150)2004

                  Здравейте,
                  Наскоро купих от автокъща Jeep Cherokee Sport 2,4L, 2002 г. На тестовото каране не забелязахме проблема, но скоро след това стана ясно, че мотора на моменти губи мощност, което се усеща като придърпване.
                  Направих проверка на компресията на цилиндрите: 1-ви 6 атм.; 2-ри 5,2 атм.; 3-ти 5,7 атм.; 4-ти 7,2 атм. В Owner manual е дадено, че минималната стойност не трябва да бъде по-малка от 7 атм.
                  Възможно ли е това да е причината?
                  Моля за вашите коментари.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Jeep Cherokee 2.4i(150)2004

                    Първоначално публикуван от Бат' Весо Преглед на мнение
                    Здравейте,
                    Наскоро купих от автокъща Jeep Cherokee Sport 2,4L, 2002 г. ...
                    проверка на компресията на цилиндрите: 1-ви 6 атм.; 2-ри 5,2 атм.; 3-ти 5,7 атм.; 4-ти 7,2 атм. В Owner manual е дадено, че минималната стойност не трябва да бъде по-малка от 7 атм.
                    Възможно ли е това да е причината?
                    Моля за вашите коментари.
                    Губенето на мощност може да е от недостиг на въздух(стар и задръстен въздушен филтър), недостиг на гориво (стар горивен филтър, некачествено гориво...) свещи, кабели, делко и прочие.
                    Може пръстените на буталата да са заминали и от там да губиш компресия.
                    Уплътнителите на клапаните (ако има такива). Може да има струпване на нагар в самият цилиндър.
                    Има едни малки камерки като химикалки, махаш свещ, пъхаш камерката и гледаш какво става в цилиндъра.
                    Успех.
                    It's a JEEP thing, something you won't understand!

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X