ЗДРАВЕ НА ВСИЧКИ.ПРОБЛЕМА Е- СМЕНИХ БУТАЛЦАТА НА ПРЕДЕН ЛЯВ СПИРАЧЕН АПАРАТ ЗАЩОТО БЯХА ЗАПЕКЛИ.ЗА ЦЕЛТА ОТКАЧИХ СПИРАЧНИЯ МАРКУЧ И ЦЯЛАТА ТЕЧНОСТ ИЗТЕЧЕ.ПОСЛЕ ПО ОБРАТНИЯ РЕД СГЛОБИХ ВСИЧКО НАЛЯХ ТИЧНОСТ ПОДКАРАХ ДЖИПА И УЖАС.НЯМЯМ НИКАКВИ СПИРАЧКИ И ПЕДАЛА Е МЕК И ПОТЪВА ДО КРАЯ.МИСЛА ЧЕ СИСТЕМАТА НЕ Е ОБЕЗВЪЗДУШЕНА НО НЕМОЖАХ ДА ОТВИЯ ПРОБКАТА ЗА ОБЕЗВЪЗДУШАВАНЕ НА АПАРАТА.НЕЗНАМ ОТКЪДЕ ДА ПОЧНА ОБЕЗВЪЗДУ.....В КАКЪВ РЕД.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
СПИРАЧКИТЕ НА ДЖИПА НЕ РАБОТЯТ
Свий
X
-
От: СПИРАЧКИТЕ НА ДЖИПА НЕ РАБОТЯТ
Ами започни от пробката за обезвъздушаване - без това няма как да стане...
А стандартния принцип за обезвъздушаване е да започнеш от най-далечното от спирачната помпа колело, и постепенно се приближаваш до най-близкото...
Въпреки, че и при това правило има изключения...
Ако е голям зор с развиването, можеш да пробваш да обезвъздушиш само 'пипаното' колело, но ако няма ефект - правиш всичко по правилата...
Разбира се проверявай нивото в казанчето докато обезвъздушаваш - да не глътне въздух през помпата...Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.
Коментар
-
От: СПИРАЧКИТЕ НА ДЖИПА НЕ РАБОТЯТ
А кАжи сега за к"ъв джип иде реч? И да знаеш за друг път - стискаш маркуча с чифт чираци и си спестяваш половината от викането из форума.
П.П. Гледам. че Жоро е писал преди мене, но в твоя случай обезвъздушаването се почва от помпата, щом като е изтекла всичката течност.Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
От: СПИРАЧКИТЕ НА ДЖИПА НЕ РАБОТЯТ
като обезвъздуша помпата трябва лида мина и през АБС и тогава колелата.пробвах да обезвъздуша въпросното колело от маркуча доколкото можах.имаше ефект но минимален.положението е същото.джипа е гранд чероки 2000г.4.7 в8 само бензин до края.
Коментар
-
От: СПИРАЧКИТЕ НА ДЖИПА НЕ РАБОТЯТ
Малеее ...
Преди да се разглоби спирачен апарат, се пробва дали се развива пробката за обезвъздушаване! Сега трябва да я развиеш тая пробка ... най простия начин е с подходящ за целта, малък, но истински тръбен ключ.
После както се каза - главния спирачен цилиндър, задно дясно, задно ляво, предно дясно, предно ляво. Следиш казанчето да не остане без сп.течност!
С АБС-а не трябва да имаш проблеми, чак толкова талантлив не вярвам да си.
Между другото, знаеш ли как се обезвъздушават тия хуьовини!?
Коментар
-
От: СПИРАЧКИТЕ НА ДЖИПА НЕ РАБОТЯТ
Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеМежду другото, знаеш ли как се обезвъздушават тия хуьовини!?0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
От: СПИРАЧКИТЕ НА ДЖИПА НЕ РАБОТЯТ
Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнениеМоят бивш "колега" се кълнеше, че става само след намеса на "скенер" - моде"блийд"(т.е. режим на обезвъздушаване) и т.н. ама не съм уверен че е задължително.
Коментар
-
От: СПИРАЧКИТЕ НА ДЖИПА НЕ РАБОТЯТ
Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнениеМоят бивш "колега" се кълнеше, че става само след намеса на "скенер" - моде"блийд"(т.е. режим на обезвъздушаване) и т.н. ама не съм уверен че е задължително.
Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение...ABS system bleeding requires conventional bleeding methods plus use of the DRB scan tool. The procedure involves performing a base brake bleeding, followed by use of the scan tool to cycle and bleed the HCU pump and solenoids. A second base brake bleeding procedure is then required to remove any air remaining in the system
http://www.jeepforum.com/forum/f13/b...em-abs-623617/
Първоначално публикуван от CITIZEN Преглед на мнениеПропуснах да кажа че апарата беше свален и почистен,а после обезвъздушен без проблеми по стандартния начин."An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill
Коментар
-
От: СПИРАЧКИТЕ НА ДЖИПА НЕ РАБОТЯТ
Е та има ли някой , който е сменил цялата течност по стандартния начин в крайна сметка?Щот и аз се повлиях от мнението за скенер на времето и си карам още със старата чорба!?!Jeep Grand Cherokee 4.7 WJ V8
0888854582
Дизел втора употреба за лична - НЕ!!!!
Китайска поговорка "Не ти пожелавам да живееш в интересни времена" басси!!!
Коментар
-
От: СПИРАЧКИТЕ НА ДЖИПА НЕ РАБОТЯТ
Предполагам сервизните режими са при смяна на АБС и нужда за обезвъздушава на самия АБС (или VSC/ESP) - там не виждам как би станал номера да изкараш въздуха от буталцата и компенсаторите ако не развъртиш самата система...
Иначе за смяна на цялата течност по стандартния начин няма проблем - неколкократно съм сменял течност на автомобилите ми с такива системи - важното е просто да доливаш навреме казанчето за да не глътне въздух системата... А най-лесно става с машина, която подава спирачна течност в казанчето под налягане (само отваряш последователно обезвъздушителните пробки на колелата)..
Новото масло избутва старото...Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.
Коментар
-
От: СПИРАЧКИТЕ НА ДЖИПА НЕ РАБОТЯТ
Първоначално публикуван от traun Преглед на мнениеЕ та има ли някой , който е сменил цялата течност по стандартния начин в крайна сметка?Щот и аз се повлиях от мнението за скенер на времето и си карам още със старата чорба!?!"An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill
Коментар
-
От: СПИРАЧКИТЕ НА ДЖИПА НЕ РАБОТЯТ
Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнениеМоят бивш "колега" се кълнеше, че става само след намеса на "скенер" - моде"блийд"(т.е. режим на обезвъздушаване) и т.н. ама не съм уверен че е задължително.
Сега, ако при тестовете е успял да задейства системата на АБС и е напълнил корпуса с клапаните с въздух, вярно ще трябва скенер.
Но, така или иначе, първо се обезвъздушава системата по описания по горе начин.
Ако има нужда се обезвъздушава АБС с помоща на скенер.
После отново се обезвъдушава системата и това е цялата процедура.
Коментар
-
От: СПИРАЧКИТЕ НА ДЖИПА НЕ РАБОТЯТ
Обезвъздушаваш ръчно по класическия начин (почва се от най-отдалеченото колело), след това със скенер в режим обезвъздушаване, след като завърши процедурата приканва да се повтори отново ръчно прцедурата. Изпробвано лично преди седмица на WJ ми след пълна подмяна на елементите по спирачната система - маркучи, апарати, дискове, накладки.
Без скенер няма ефект.
По спомен пробката за въздух е 3/8 ключ, като и на банджо болта е инчов размер.
По американските форуми има хора, които препоръчват да се задейства помпата (HCU) ръчно - подава се напрежение на определени пинове на буксата, но се изискват повече ел познания и има риск.Последно редактирано от klamat; 27-07-15, 00:38.YJ 1995 Sport. 2.5, AX-5, Command-Trac (NP231)
XJ 1996 Sport, 4.0. AW4, Selec-Trac (NP242) - retired
WJ 2000 Limited, 4.0, 42RE, Quadra-Drive
KJ 2002 Limited. 3.7, 45RFE, Selec-Trac (NP242)
Коментар
-
От: СПИРАЧКИТЕ НА ДЖИПА НЕ РАБОТЯТ
ДЖИПА ВЕЧЕ ИМА СПИРАЧКИ.обезвъздуших ремонтираното колело и вече имам страхотни спирачки.отвих пробката с камъче 3/8 като преди това я нагрях с оксижен и я полях с вода за да се закали и се отви много лесно.това ми отне около 2 минути.след това обезвъздуших с маркуче и чашка по стандартния начин и чудо и четирите колела спират перфектно. та мисълта ми е че дори да ви и зтече течността през маркучето докато ремонтирате нещо то след обезвъдушаване само на ремонтираното колело имате спирачки на 100% поне при мен се получи така.здраве на всички.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар