Здравейте.Споделям със снимки през какво минахме за да сменим маншоните.Още при свалянето на гумата една от гайките се размаза и нямаше сваляне.Имахме вариант заварка на гайката към друго желязо,секача или разпробиване.След съвет с чичко гугъл и четене по форумите решихме с тънка бургия да пробием две срещуположни дупки в стените на гайката и да я разтворим за да спасим шпилката.Уви не се получи,явно гумаджията се е престарал с пистолета.
То и другите гайки се отвиваха с тръба малко над метър.
В крайна сметка разпробихме шпилката.



Последва избиване на здрава шпилка и по куриер пращане до фирма произвеждаща гайки и болтове която намерих тук във форума.

Докато чакаме доставката преминахме към маншоните.
От колежката https://www.youtube.com/watch?v=1sH-vAGV2qM
видях че полуоската се вади доста безболезнено дори без да махам шплента и гайката.При нея карето без маншон и е по различно.
Ние просто развихме трите болта и извадихме главината с лагера и полуоската.





Вече е лесно.

Махане на стария маншон,почистване слагане на греста и новия маншон като се нахлузва по полуоската без никакви конуси или други помощни средства.



И по обратния ред е лесно.

Сега чакаме шпилките. Дано съм полезен с материала.Успех на всички.



Последва избиване на здрава шпилка и по куриер пращане до фирма произвеждаща гайки и болтове която намерих тук във форума.
Докато чакаме доставката преминахме към маншоните.
От колежката https://www.youtube.com/watch?v=1sH-vAGV2qM
видях че полуоската се вади доста безболезнено дори без да махам шплента и гайката.При нея карето без маншон и е по различно.
Ние просто развихме трите болта и извадихме главината с лагера и полуоската.
Вече е лесно.
Махане на стария маншон,почистване слагане на греста и новия маншон като се нахлузва по полуоската без никакви конуси или други помощни средства.
И по обратния ред е лесно.
Сега чакаме шпилките. Дано съм полезен с материала.Успех на всички.



Коментар