Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Либи с два проблема

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Либи с два проблема

    Гледам тук едно бензиново либи автомат и му се чудя. Та изнамерих следните проблеми.

    На рейката има един голям болт точно под мястото където влиза кормилната колона отгоре. Болта е зацапан с мазно. Като да не виждам хидравлика там какво може да е това?

    И две автомата поставен на Д с пуснат педал на газта колата не тръгва сама напред ако не се подаде газ.Това нормално ли е?

  • #2
    От: Либи с два проблема

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150616_130123.jpg
Прегледи:1
Размер:44.1 КБ
ID:5666856

    Това е болта.

    Коментар


    • #3
      От: Либи с два проблема

      Това този болт (с № 1 на картинката) ли е:

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:CouplerPinchBolt.JPG
Прегледи:1
Размер:45.7 КБ
ID:5666859

      Трябва да е законтрящ болт на кардана на кормилния прът. Вариант да е мокрен с нещо като спирачна течност с цел по-лесно развиване или да е накапан с масло при вадене на пръчката за проверка на маслото в двигателя ? Ама тя май беше от другата (дясна откъм водача) страна ?

      За скоростната кутия - зависи дали е на съвсем равно джипът и дали течността в скоростната кутия е достатъчно. Аз имам "Либи" и то не винаги тръгва на D - правило ми е впечатление по разни светофари, на някои тръгва, на други - не. Ако е студен и току-що запален двигателят, трябва категорично да тръгва само. Сутрин така ми прави, а през деня - както дойде, както вика Ицата Стоичков "sometimes win, sometimes lune" (отдавам го на лек наклон, камъчета пред гумите и др. според случая).
      Последно редактирано от Bogoljub Gagic; 16-06-15, 15:30.
      България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

      Коментар


      • #4
        От: Либи с два проблема

        Не не е законтрящия болт. Това е този огромния болт дето се вижда на рая схема най долу, от долната страна на рейката, все едно на долния капак на това което сега виждам че е точно клапана на хидравликата. Значи ясно какво тече там. Тия рейки като да нямат ремонтни комплекти не съм ли прав?

        Другото странно е че това Либи е 07-а на 50000 и ми се вижда много рано за такъв проблем. А всичко друго си отговаря на километрите по тая кола.

        Мерси за ипита с кутията. Там ми беше по притеснително.

        От къде ги вземаш тия схеми? Да погледам и аз там.

        Коментар


        • #5
          От: Либи с два проблема

          Първоначално публикуван от jja Преглед на мнение
          От къде ги вземаш тия схеми? Да погледам и аз там.
          https://www.techauthority.com/en-US/Pages/Home.aspx ама гледам за Service manual за модел 2007 г. искат пари
          Тука във форума има друг линк http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=93643 дано да работи.
          България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

          Коментар


          • #6
            От: Либи с два проблема

            Не се зареждат тези неща за съжаление. Ама рейката излиза като неремонтируема, за цялостна смяна.

            Коментар


            • #7
              От: Либи с два проблема

              Първоначално публикуван от jja Преглед на мнение
              Не се зареждат тези неща за съжаление. Ама рейката излиза като неремонтируема, за цялостна смяна.
              Те на всички по-нови коли официално се водят такива.
              тук http://files.jeep.org.ua/jeep/manuals/VMTD25/25CRD.pdf зарежда за дизелово 2,5 л.
              а навремето май го изтеглих оттук http://www.colorado4wheel.com/manuals/Jeep/KJ/
              България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

              Коментар


              • #8
                От: Либи с два проблема

                Не ми хареса това с рейката сега друго гледам. То пък има следната странност. Предния кардан на изхода от раздатката изглежда така Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150617_144353.jpg
Прегледи:1
Размер:47.2 КБ
ID:5667006

                Нещо май липсва там. Маншон най малкото. Зацапано е с грес доста добре също.

                Коментар


                • #9
                  От: Либи с два проблема

                  Здравейте колега ,карето е омаслено ,което предполага ,че маншона е скъсан.Преди месец го сменях същото на моя Jeep Cherokee/Liberty 2004 automat.Отдолу имаше едно потракване ,което отдавах на
                  разтегната верига в раздатката ,но се оказа карето:Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0023.jpg
Прегледи:1
Размер:59.8 КБ
ID:5667007 и така изглежда новото каре :Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0045.jpg
Прегледи:1
Размер:114.2 КБ
ID:5667008



                  Успех

                  Jeep Cherokee/Liberty CRD 2004 automat

                  Коментар


                  • #10
                    От: Либи с два проблема

                    Нищо не липсва, маншонът също си е на място. Огледайте само по периферията дали е здрав и няма скъсано, като на снимката на колегата, а така също скобата дали е стегната. Ако всичко е О.К. значи не би трябвало да има проблеми. Това е т.н. шарнир с равни ъглови скорости /CV JOINT/ и това си е фабричния му маншон, а той не е гофриран и не е от обикновена гума, а е по-твърд. Заради оборотите, с които се върти кардана, там обикновен маншон не издържа и се пръсва.

                    Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                    First impression is not always true. Get inspired.
                    Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                    Reading is sooo boring, unlike writing!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Либи с два проблема

                      Това със тръгването, може да е от по-малко масло в ХДП-то на скоростната кутия, от там и да не иска да тръгне на ниски обороти, поради по-малкото количество на маслото.
                      П.П Колегата Bogoljub Gagic е споменал за маслото, не го бях видял..
                      За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                      Honda Dominator 650
                      088ЧЧ93979-->Борис
                      0878956Ч38-->Борис

                      Коментар


                      • #12
                        От: Либи с два проблема

                        Аха разбрах как е устроен този възел. Мерси колеги. Не бях виждал до сега такава схема, очаквах кръстачки и там.

                        Ами явно маншона е тръгнал щото изпуска грес. Но това не е голяма болка.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Либи с два проблема

                          По принцип този маншон е сравнително здрав, рядко създава проблеми и изкарва доста километри без смяна. Стига механично да не го скъса нещо - примерно да се забие в него някакъв клон при off road експлоатация, макар и да е малко вероятно. В него няма семеринг и нищо не се върти и трие в самия маншон. Всичко е стегнато и ако е здрав пази греста вътре в шарнира, а от там и самия той живее дълго. При скъсване обаче, греста се изхвърля, влиза прах и карето умира бързо. Огледайте го внимателно и ако е здрав е напълно възможно омасляването да не е от него, а да се е налепило масло от някой друг възел. Примерно при смяна маслото в мотора и отвиване масления филтър тече върху част от предния диференциал, а от там като нищо може да се налепи в движение върху доста елементи отдолу, ако не е избърсано и измито от теча. Огледайте и в задната част на двигателя при камбаната на скоростната кутия за теч от задния семеринг на коляновия вал, че смяната му е неприятна.
                          Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                          First impression is not always true. Get inspired.
                          Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                          Reading is sooo boring, unlike writing!

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X