От: Скоростна кутия - отново
Износени пакети не трошат карета.
Сравнявам МЛ с Гранд с еднакви мотори 2,7 дизел и еднакви кутии.
Кутията се товари от въртящ момент, не от коне и магарета. S430 осмак, бензин има въртящ момент колкото 2,7 дизел в гранда - 400Nm.
Гранда също не е лек. После 4х4...условията в гранда изобщо не са леки. Въпреки това като сменяш масло на 150к км. излиза като ново.
При бенца освен кафявата боза на 60к км. винаги има и таралежи по магнитите. Но това не е непременно недостатък - комфорта се плаща.
Приста АТФ все още е одобрен от Даймлер за спецификация 236.6 за някои по стари автомати в бенц - 722.3 и 722.5
Износени пакети не трошат карета.
Сравнявам МЛ с Гранд с еднакви мотори 2,7 дизел и еднакви кутии.
Кутията се товари от въртящ момент, не от коне и магарета. S430 осмак, бензин има въртящ момент колкото 2,7 дизел в гранда - 400Nm.
Гранда също не е лек. После 4х4...условията в гранда изобщо не са леки. Въпреки това като сменяш масло на 150к км. излиза като ново.
При бенца освен кафявата боза на 60к км. винаги има и таралежи по магнитите. Но това не е непременно недостатък - комфорта се плаща.
Приста АТФ все още е одобрен от Даймлер за спецификация 236.6 за някои по стари автомати в бенц - 722.3 и 722.5
Коментар