Здравейте на всички. След около година и половина отсъствие от форума и без Jeep, отново съм в отбора. Купих си WJ 4.7, 2000 г. Quadra Drive, почти същия като предния, една година по-стар и с доста повече забележки, но, пък и доста по-евтин. Ето го...
.
Взех го от Германия, от една фънк певица. Няма TUV, заради ръжда по веждите и предния капак, и затягащи спирачни цилиндърчета. Като гледам, ремъка, филтрите, амортисьорчетата на задния капак, говорителите е сменяла наскоро, всичко е оригинално на Крайслер. Всичко правено до момента е вписано в сервизната книжка. Поне за сега ми се струва, че е обслужван добре.
Смятам да претърпи някои промени, преди да го регистрирам. Само се чудя, дали няма да имам проблеми при регистрацията после, заради промените. Идеята е 3 инча лифт, уширители на калниците (най-вероятно Bushwacker...по-късно смятам да обсъдим това) и гуми 32-ки, засега съм се спрял на БФ Гудрич МТ. Целта на подобренията е кофи рейсинг (или както казваше един форумен специалист "кофти рейсър") или нищо по-сериозно от ходене до някой язовир или до някоя вила уикенда, което той си го може и без подобрения. Смятам всичко да си правя сам в гаража...ей така, за хобито.
Лифта го мисля да е 3" IRO, но напоследък ми се върти и нещо за момчетата от Казанлък. Предстои да говоря с тях тия дни, да видим какво могат да направят по въпроса. Също и за уширителите...гледах ги доста и нещо не ми харесват техните как стоят...полските също. И тук е момента да помоля, ако има някой с полски или казанлъшки, около София, да ги видя на живо ако може.
Мисля също, да сменя джантите с 17-ки или 18-ки с по малък офсет, да не се налага ползването на фланци. Приемам предложения всякакви. Имам слабост към Mak Thrust, на предишния ми WJ бяха такива, но 20-ки. Сега съжалявам , че ги продадох с него...Аз и него съжалявам , че продадох но, това е друга тема. Тия дни ще пусна тема за продажба на моите. Гумите на тях са в доста добро състояние между другото...и 5-те.
Имам питане за перката отпред на радиатора. На предишния ми се управляваше от хидравликата, а на тоя е с виско. Не ми е ясно много, как трябва да работи. Забелязах че се върти постоянно, а като подам газ, се развърта все едно излитаме. Джипа загрява нормално и си държи нормална температура. А под нея има и друга електрическа, може би, незнам. Ако може някой да обясни как работи това чудо.
Друг въпрос...дали се продават ето тези неща...незнам даже как се казват..
. Моите са подпухнали от ръжда и смятам да ги сменя...ако се продават.
При дядо Владо смятам да го закарам за тестове, след подобренията...ако ме приеме разбира се.
Това е засега. Предложения и коментари всякакви приемам. Поздрави!
Взех го от Германия, от една фънк певица. Няма TUV, заради ръжда по веждите и предния капак, и затягащи спирачни цилиндърчета. Като гледам, ремъка, филтрите, амортисьорчетата на задния капак, говорителите е сменяла наскоро, всичко е оригинално на Крайслер. Всичко правено до момента е вписано в сервизната книжка. Поне за сега ми се струва, че е обслужван добре.
Смятам да претърпи някои промени, преди да го регистрирам. Само се чудя, дали няма да имам проблеми при регистрацията после, заради промените. Идеята е 3 инча лифт, уширители на калниците (най-вероятно Bushwacker...по-късно смятам да обсъдим това) и гуми 32-ки, засега съм се спрял на БФ Гудрич МТ. Целта на подобренията е кофи рейсинг (или както казваше един форумен специалист "кофти рейсър") или нищо по-сериозно от ходене до някой язовир или до някоя вила уикенда, което той си го може и без подобрения. Смятам всичко да си правя сам в гаража...ей така, за хобито.
Лифта го мисля да е 3" IRO, но напоследък ми се върти и нещо за момчетата от Казанлък. Предстои да говоря с тях тия дни, да видим какво могат да направят по въпроса. Също и за уширителите...гледах ги доста и нещо не ми харесват техните как стоят...полските също. И тук е момента да помоля, ако има някой с полски или казанлъшки, около София, да ги видя на живо ако може.
Мисля също, да сменя джантите с 17-ки или 18-ки с по малък офсет, да не се налага ползването на фланци. Приемам предложения всякакви. Имам слабост към Mak Thrust, на предишния ми WJ бяха такива, но 20-ки. Сега съжалявам , че ги продадох с него...Аз и него съжалявам , че продадох но, това е друга тема. Тия дни ще пусна тема за продажба на моите. Гумите на тях са в доста добро състояние между другото...и 5-те.
Имам питане за перката отпред на радиатора. На предишния ми се управляваше от хидравликата, а на тоя е с виско. Не ми е ясно много, как трябва да работи. Забелязах че се върти постоянно, а като подам газ, се развърта все едно излитаме. Джипа загрява нормално и си държи нормална температура. А под нея има и друга електрическа, може би, незнам. Ако може някой да обясни как работи това чудо.
Друг въпрос...дали се продават ето тези неща...незнам даже как се казват..
При дядо Владо смятам да го закарам за тестове, след подобренията...ако ме приеме разбира се.
Това е засега. Предложения и коментари всякакви приемам. Поздрави!
Коментар