Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Климатроник WJ - въпрос за познавачи
Свий
X
-
От: Климатроник WJ - въпрос за познавачи
Еди, много благодаря за инфото, но... При мен не видях такъв кабел с такава букса. Има една букса, която е зад жабката и е вертикално надолу (на другия край завършва с една бяла полусфера). Ето я:
Другата е пак зад жабката, но е отгоре, има едни кръгъл отвор и там се вижда къде е вкарана буксата. Ето я и нея:
И още нещо.. Аз съм доста неук в автоелектрониката. Като открия буксата за датчика на питата - как да я замеря за да мога да сравня с данните, които си ми предоставил?
Коментар
-
От: Климатроник WJ - въпрос за познавачи
Съветвахте ме да проверя кабелните снопове. Ето какво открих в маншона на шофьорската врата:
И двата бяха почти откъснати, когато ги открих и са давали контакт на магия. Загубих си два часа да ги свържа.
Черният се оказа за управление на ел. стъкла и прозорци, а кафевият така и не разбрах за какво е???
Климатикът обаче не тръгна след свързването на кабелите.
Коментар
-
От: Климатроник WJ - въпрос за познавачи
Много е възможно да имаш за ремонт радиатор на парното.Първоначално публикуван от ivan_georgiev Преглед на мнениеПри почистване на колата установих, че подът в краката на пасажера е мокър. ...Ние не сме неутрални!
Коментар
-
От: Климатроник WJ - въпрос за познавачи
Как мога да разбера дали си прав? И възможно ли е от това да не тръгва компресора на климатика?Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнениеМного е възможно да имаш за ремонт радиатор на парното.
Коментар
-
От: Климатроник WJ - въпрос за познавачи
Полусферата е плафон (лампа) , като отвориш врата да освети в краката на пасажера има и от страната на водача .
Другата букса не я виждам добре но може да е за някое от моторчетата за клапите .
А за водата може да е от запушване на канала за изтичане на конденза в паното или ако е мазна значи е антифриз от спукан радиатор за парното както каза Чавдар !Еди Рангелов : 0885 088 444
Няма незаменими има незабравими хора !!!
Коментар
-
От: Климатроник WJ - въпрос за познавачи
според мен щом климатика работи на място а в движение спира значи компютъра отчита че двигателя се претоварва или прегрява и изключва компресора.това идва единствено от датчика за температурата на антифриза т.е. показва дава инфо колко е загрял мотора.опитай да откачиш датчика и покарай така и виж.също откачи и датчика за външната температура.намира се зад предната решетка.
Коментар
-
От: Климатроник WJ - въпрос за познавачи
Не винаги тръгва на място, или поне не веднага. Датчика за антифриза обаче наистина е проблемен. Matorsko6, става дума за датчика на казанчето в коша, точно пред жабката, нали? Не знам датчика ли е повреден или казанчето е мръсно, но датчика е откачен. Така я купих колата. Като го закачи майстора и светва лампата най-долу вляво на таблото. Според него това е вероятна причина да си мисли, че е загрял и претоварен двигателя. Ще видя да реша този проблем и ще пиша.
Коментар
-
От: Климатроник WJ - въпрос за познавачи
Няма предвид това! Датчикът, за който ти говориш, е датчик за нивото на антифриза, а колегата има предвид датчикът за температурата на охлаждащата течност.Първоначално публикуван от ivan_georgiev Преглед на мнение... Matorsko6, става дума за датчика на казанчето в коша, точно пред жабката, нали? Не знам датчика ли е повреден или казанчето е мръсно, но датчика е откачен. ...Ние не сме неутрални!
Коментар
-
От: Климатроник WJ - въпрос за познавачи
Ясно е, че Чавдар и Matorsko6 ми говорят за другия датчик, който за температурата на антифриза, но докато някой ми отговори къде се намира той, аз искам да питам за другия - дето е за нивото на антифриз в казанчето. Ето този:
Моят в момента е този вид:
Не знам защо е прекъснат и каква е историята на заболяването му. Като се закачи червеният кабел и светва лампата на таблото. "Майсторът", при който бях каза, че нивомерът вътре в казанчето е затлачен и трябва да се почисти. Чавдар ме съветва да сменя датчика. Откъде да почна, колеги?
И още нещо... Как се почиства този нивомер? Разглабя ли се казанчето? За майстор ли е или може сам пред блока? Освен това на моето казанче като извадя буксата и погледна гнездото вътре изглежда все едно е натъпкана дъвка !?!? Това нормално ли е да е така? Може ли някой да погледне неговото гнездо и да каже?
Коментар
-
От: Климатроник WJ - въпрос за познавачи
Демонтираш казанчето и започваш да изплакваш , докато поплавъка се раздвижи. Той е с магнит ,и командва една риг ампула. Тя е поместена в тялото , на което се на мира буксата. Тази сонда се изважда от казанчето с издърпване. Държи я само един "О" пръстен.
P.S. E може и в банята , в апартамента, не само пред блока.
Коментар
-
От: Климатроник WJ - въпрос за познавачи
Проблемът е ОТСТРАНЕН!
И така след месец ходене по мъките, смяна на 3-4 майстора, писане и четене по форуми, вече имам климатик.
Проблемът се оказа много прозаичен, а решението - супер просто. Буксата на задния температурен датчик, който подава инфо към бордкомпютъра се каза, че не е щракната добре на самия датчик. След като я закопчах добре, вече 2 дена мръзна яко в колата
)))))
Благодаря на всички колеги, които се отзоваха с отговори по темата!
Благодаря на колегата Matorsko6, който позна верния отговор и ме насочи към правилното място, на което да търся проблема!
СПЕЦИАЛНИ благодарности към Еди Рангелов, който от всички колеги взе темата ми най-присърце, чухме се няколко пъти по телефона, звънка ми да ми обянява къде и как да пробвам, кое къде се намира, щото аз нищо не разбирам от коли.
Еди, мерси, пич...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар