Е, тези два дни явно моето чероки е изпаднало в по-особено настровние 
Вчера след като ми направи номера с таблото реших да се погрижа малко за него и му смених маслото на двигателя (въпреки че не му беше време още) с най-скъпото възможно - Castrol Magnatec 10-40, варианта специално за дизели. Беше над 80 лева тубата. Филтри, милтри - всичко.
За силно мое учудване обаче след това колата тотално си промени звука и държанието. Двигателят започна да работи по-тихо, но най-идиотското и странното за мен е, че започна да върви добре на по-ниски обороти. Преди почти винаги карах в диапазона 2000 - 2600 оборота. Сега в повечето ситуации едвам вдигам 2000. Колата си върви добре, просто е на по-ниски обороти. Оборотите на празен ход обаче са си нормалните - около 800.
Освен това се появи в двигателя едно много особено слабо увеличаване на шума, като бучене, само в диапазона 2000-2200 оборота. Под и над тази зона двигателят е относително тих и е като преди.
Всичко това на някой говори ли му нещо? Аз съм доста учуден. Маслото си беше оригинално, запечатано с бандерол. Не мисля че е някакво менте, пък и каквото и да е, не виждам как може да се отрази на вървежа и оборотите толкова драстично. Или може би просто нямам достатъчно опит с дизели и не знам нещо...

Вчера след като ми направи номера с таблото реших да се погрижа малко за него и му смених маслото на двигателя (въпреки че не му беше време още) с най-скъпото възможно - Castrol Magnatec 10-40, варианта специално за дизели. Беше над 80 лева тубата. Филтри, милтри - всичко.
За силно мое учудване обаче след това колата тотално си промени звука и държанието. Двигателят започна да работи по-тихо, но най-идиотското и странното за мен е, че започна да върви добре на по-ниски обороти. Преди почти винаги карах в диапазона 2000 - 2600 оборота. Сега в повечето ситуации едвам вдигам 2000. Колата си върви добре, просто е на по-ниски обороти. Оборотите на празен ход обаче са си нормалните - около 800.
Освен това се появи в двигателя едно много особено слабо увеличаване на шума, като бучене, само в диапазона 2000-2200 оборота. Под и над тази зона двигателят е относително тих и е като преди.
Всичко това на някой говори ли му нещо? Аз съм доста учуден. Маслото си беше оригинално, запечатано с бандерол. Не мисля че е някакво менте, пък и каквото и да е, не виждам как може да се отрази на вървежа и оборотите толкова драстично. Или може би просто нямам достатъчно опит с дизели и не знам нещо...
Коментар