Здравейте, дойде и моят ред "Гранда" да стане по-"Гранд"! В темата, която отварям съм решил да споделя и покажа как моето Гранд Чероки стана по-високо, по-широко и стои на пътя и извън пътя като отличник, да не говорим, че не се клати като "патенце". Всичко, което се направи по него е освен монтирано в България, също така произведено в България! Сега е моментът ако някой модератор има против нещата made in BG да го помоля да закрие темата веднага, защото ще е кофти да вложа усилия и труд да опиша проекта и по някое време да се дръпне "шалтера"! Все пак форумите са за споделяне на опит, но...!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Подобрения по Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8
Свий
X
-
От: Подобрения по Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8
Нямам за цел да рекламирам някого и нещо! Те хората нямат нужда от реклама, предполагам, че и това е причината да не си пускат такава. Може да се каже, че съм нов в този форум - чета го от доста време, но сега искам да се включва с нещо мое реализирано. Щом смятате че може да се разтълкува не като споделен опит, а реклама няма да назовавам имена!
Коментар
-
От: Подобрения по Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8
Първоначално публикуван от navyto Преглед на мнение... Щом смятате че може да се разтълкува не като споделен опит, а реклама няма да назовавам имена!Ние не сме неутрални!
Коментар
-
От: Подобрения по Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8
Тя голяма тайнственост голямо нещо. Казвай всичко, от къде, как, за колко, защото и на мен ми се иска да го вирна малко и едни по големи галошки да сложа! То и брони, багажник, та и лебедка може.Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR
Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!
Коментар
-
От: Подобрения по Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8
Ето, че дойде моментът и аз да направя нещо по-съществено по моето "комби". От доста време замислях реформи, като разбира се имах много идеи, някои от които реализирах, други не. Допитвах се за много неща до много хора. Моделът, който претърпя промените е Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 220HP от далечната 1999 година. Малко след като го купих му направих някои подобрения (частични) - долни носачи с джони джойнтове, смяна на голяма част от гумените тампони (абсолютно негодни за по-екстремно каране) с джони джойнтове, включително и тези на панхарда. Тези неща бяха направени в гр.Казанлък... Гранда получи и амове с допълнителни бутилки и регулатори на компресията отново от гр.Казанлък, гуми MAXXIS AT Bravo 771 (излезнаха доста добър шосеен вариант, бих казал добра всесезонна гума), вградени в основните LED фарове 2х60 вата, 5000 лумена, допълнителни фарове на покрива 2х90 вата - 8200 лумена, които на по-късен етап бяха заменени от лайт бар 150вата - 12 000лумена, както и доста други дреболии и ремонти, нормални за кола карана в Италия. Резултатът беше на ниво. Поведението на Гранда се промени драстично, спря да се люшка като патенце по пътя (същевременно возията беше много добра), а високите скорости по черни пътища му станаха любими. Въпреки негодните за кал гуми и малкият клиренс, Гранда се справяше учудващо добре в кал. Е доста пъти се стигаше до жокер "обади се на приятел" с трактор, но това е част от играта.
Ушичките на Мики Маус...
Ушичките на Мики Маус...
Първите ми истински амове
Първите ми истински амове
Първите ми истински амове
Когато още си малък, а искаш да си "играеш" с големите
Когато още си малък, а искаш да си "играеш" с големите
Замяната на "Ушичките на Мики Маус" с лайт бар 150 вата - 12 000 лумена
Замяната на "Ушичките на Мики Маус" с лайт бар 150 вата - 12 000 лумена
Коментар
-
От: Подобрения по Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8
Първоначално публикуван от navyto Преглед на мнениеЗдравейте, дойде и моят ред "Гранда" да стане по-"Гранд"! В темата, която отварям съм решил да споделя и покажа как моето Гранд Чероки стана по-високо, по-широко и стои на пътя и извън пътя като отличник, да не говорим, че не се клати като "патенце". Всичко, което се направи по него е освен монтирано в България, също така произведено в България! Сега е моментът ако някой модератор има против нещата made in BG да го помоля да закрие темата веднага, защото ще е кофти да вложа усилия и труд да опиша проекта и по някое време да се дръпне "шалтера"! Все пак форумите са за споделяне на опит, но...!ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
От: Подобрения по Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8
НО, както се казва с яденето идва апетита! Наскоро джипът отпътува отново за гр.Казанлък - право при хората, които го бяха започнали. Та по същество повдигна се с 4,5см. с подложки, замениха се и старите горни носачи с нови такива с джони джойнтове (made in BG). Удължи се панхарда както и повечето други неща, които бяха нужни за този лифт. "Старите" амове (които са за оригиналната височина на джипа) вече имат нов и щастлив собственик, а на тяхно място се появи най-новият модел на Made in BG за 4,5см. лифт. Въпреки вдигнатият център на тежестта поведението на джипа е по-добро от всякога. Накланянето в завой е минимално (като на спортна кола). Карането по "черно" е по-забавно от всякога. След първият тест, който направих просто усмивката ми не слезна поне 15мин. от лицето. Но за качествата на амовете няма смисъл да обяснявам повече... няма нужда. Предварително бях закупил джанти от колега от Стара Загора 8х16 с -20ЕТ. След много дискусии в интернет пространството, а и не само, на джантите "кацнаха" Goodyear Wrangler MT/R - 235/85 r16, които купих от друг колега от гр.Стара Загора. Така се случи, че се наложи новите гуми да се монтират в гр.Казанлък, при единствения работещ гумаджия в неделя. Казано накратко - отне му към 3 часа. Също така се сдобих и с уширители за калниците от Казанлък. Крайният резултат всъщност вероятно няма да е краен! Но да сме живи и здрави, пък току виж апетитът се увеличил още! За съжаление нямах време постоянно да отскачам до Казанлък да щракам снимки. Но за щастие (въпреки работата на няколко фронта), "тунингът" стана доста бързо, а и момчетата пращаха по някой друг teaser, който ме държеше в течение на проекта. В този ред на мисли повечето снимки са снимани с телефон и с не много високо качество.
P.S. Скоро трябва да му направя по-хубави снимки.
Между другото не е много фотогеничен, но на живо си е симпатяга!
Започна се...
Новите амове... Красота!
Първи кадри след "лифта". Новите джанти със старите гуми. Бяхме забравили да свалим фланците (30мм.) и джантите по този начин бяха получили ЕТ -50...
Фланците вече са свалени и Goodyear-ките са монтирани... Излизането от гумаджийницата беше с около 10 или повече маневри... Гумите се опитваха да свършат работата на Доката предварително!
Goodyear-ките са монтирани...
Преден уширител...
Тук един навигатор за мащаб!
Първи тестове в завършен вид на артикулацията!
Коментар
-
От: Подобрения по Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8
Браво Колега, и пусни повече снимки !
Ясно е, че Форума се храни и от реклами, но има достатъчно търговци които да ги пускат и се рекламират,
и не виждам защо да не се стимулират наши, Български, производители, които и без това са кът, особено ако и произвеждат качествени неща,
като в подобни теми се споменава за тях, а и после се споделят отзиви за продуктите им ?!ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
От: Подобрения по Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8
Всичко което си сложил по джипката е произведено в БГ, или е монтирано само в Казанлък??Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR
Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар