Обява

Свий
Няма добавени обяви.

JEEP WK 3.0 CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • JEEP WK 3.0 CRD

    Здравейте колеги след двугодишно без проблемно експлоатиране на 4,7 wj преминахме на следващ модел много добър екземпляр от модела лимитед wk 3.0 crd...... И искам да поразпитам за един проблем които се появи от първия ден не включва бавните,когато дръпна ръчката на дисплея изписва сервиз и не знам какво да направя къде да го закарам да го видят.....

  • #2
    От: JEEP WK 3.0 CRD

    И в тая тема ще се започне с доста често срещаното напоследък-първо напиши от къде си,та да ти се каже къде да го закараш!

    Коментар


    • #3
      От: JEEP WK 3.0 CRD

      От Перник съм но това е вече без значение проблема е отстранен с подмяната на едно модулче ......

      Коментар


      • #4
        От: JEEP WK 3.0 CRD

        Първоначално публикуван от бауки Преглед на мнение
        От Перник съм но това е вече без значение проблема е отстранен с подмяната на едно модулче ......
        Най-ценното на форумите е споделянето на информация. Когато е по-подробно с конкретика и осбено със снимков материал е безценно!
        WG 2.7 CRD

        Коментар


        • #5
          От: JEEP WK 3.0 CRD

          На една кола,нещо и имало и някой,някак го е оправил.Каза си човека,с едно модулче.
          Пътят е целта.

          Коментар


          • #6
            От: JEEP WK 3.0 CRD

            Проблема при мен беше модула пот задната седалка от ляво този които е от дясно е за парктроника .........

            Коментар


            • #7
              От: JEEP WK 3.0 CRD

              Първоначално публикуван от бауки Преглед на мнение
              Проблема при мен беше модула пот задната седалка от ляво този които е от дясно е за парктроника .........
              Пак е нещо
              Между другото как е преходът от WJ 4.7 към WK 3.0 CRD най-вече откъм двигател, возия, управление, извън пътя?
              WG 2.7 CRD

              Коментар


              • #8
                От: JEEP WK 3.0 CRD

                Преходът от единия към другия двигател разлика в разхода на пари за гориво с + за wj газ 18-20л. при дизела 11-12л.
                При возията wk е с по твърди седалки и усештането за комфорт е далеч от wj
                При управлението с долни и горни носачи с рейка е малко като кола с големи гуми..По малко се накланя и по лесен за управление....
                Извън пътя wj беше куадра трак а wk е куадра драив 2 и е по подвижен ако не се движиш в дълбоки коловози че удря на корите.

                Коментар


                • #9
                  От: JEEP WK 3.0 CRD

                  Здравейте искам да сложа големи джанти няки има ли идея какво ще влезе като размери ПОЗДРАВИ....

                  Коментар


                  • #10
                    От: JEEP WK 3.0 CRD

                    Ето го как излиза от завода. До колкото виждам на SRT-то влизат 20" джанти и на тях се слагат 255/45/20 отпред и 285/40/20 отзад. Предполагам не са проблем за всеки WK/H.
                    WG 2.7 CRD

                    Коментар


                    • #11
                      От: JEEP WK 3.0 CRD

                      Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
                      Ето го как излиза от завода. До колкото виждам на SRT-то влизат 20" джанти и на тях се слагат 255/45/20 отпред и 285/40/20 отзад. Предполагам не са проблем за всеки WK/H.
                      Не са проблем, защото стават по-малки диаметрите на колелата

                      Стар размер: 245 / 65 /17
                      Нов размер: 255 / 45 / 20
                      РезултатиX
                      Стар диаметър: 750 mm
                      Нов диаметър: 738 mm
                      Разлика в диаметрите на двете гуми: -13 - съвместими
                      Показание на скоростомера при движение на автомобила със скорост 100 км/ч: 102 км/ч
                      България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                      Коментар


                      • #12
                        От: JEEP WK 3.0 CRD

                        Първоначално публикуван от бауки Преглед на мнение
                        Преходът от единия към другия двигател разлика в разхода на пари за гориво с + за wj газ 18-20л. при дизела 11-12л.
                        При возията wk е с по твърди седалки и усештането за комфорт е далеч от wj
                        При управлението с долни и горни носачи с рейка е малко като кола с големи гуми..По малко се накланя и по лесен за управление....
                        Извън пътя wj беше куадра трак а wk е куадра драив 2 и е по подвижен ако не се движиш в дълбоки коловози че удря на корите.
                        Искаш да кажеш че WJ е по-икономичен от към джоба и по-хубава возия ... а плюса на WK по-приятен за управление и не клати толкова ? а като ускорение как е има ли други неща които ти правят впечетление
                        Понеже и аз искам да взема WK 3.0 дизел или 5.7 евентуално но задължително да е куадра драйв имал съм 2-3 куадра трак и при по-лошо време съм оставал много разочарован как поднася и съм се разминавал на косъм...

                        Коментар


                        • #13
                          От: JEEP WK 3.0 CRD

                          Като ускорение да кажем че всичко е умножено по 2 за ВК страхотен звук все едно не е дизел двигателя ,но му липсва 6та предавка която щеше да го направи по икономичен на магистралата-но пък за него частите са много по евтини.Клатенето тук го забрави дори познатото полюшване при изпреварване с 180км на тир липсва тук.С една дума доста стабилен автомобил с управление и ускорение като на лек автомобил!Дано съм помогнал,но според мен би трябвало преди да го купиш да изпробваш един добър екземпляр.След 25 Април ще бъда в Бг заповядай на проба пиши на лични да се уговорим ако решиш.
                          Mercedes-Benz GL 500

                          Коментар


                          • #14
                            От: JEEP WK 3.0 CRD

                            Първоначално публикуван от madness75 Преглед на мнение
                            Като ускорение да кажем че всичко е умножено по 2 за...
                            В основната си част, това усещане е субективно, колега. Дължи се на турбото при WK 3.0 CRD и по-големия въртящ момент. Имал съм автомобил с този двигател (300С), а сега имам WJ 4.7. Дизелът дръпва веднага и от ниските, но бензинът продължава да ускорява равномерно (като мотриса), там, където първият започва да се задъхва. От практическа гледна точка, това не ми върши работа при WJ, заради познатата ни на всички "неустойчивост". За мен лично с WJ-я, 140 км./ч. е максимумът при който мога да се чувствам сигурно на немагистрален път в България. И, да, факт е че този трилитров дизел, звучи много добре на високи. При ниските също е по-тих от други шестцилиндрови дизели от това поколение. Но все пак, си остава - мърмореща печка в ниските.

                            Ето и един статистически дуел с тези двамцата:
                            http://www.zeperfs.com/en/duel192-3019.htm
                            Volkswagen Touareg NF 4.2 V8 TDI
                            Toyota RAV4 XA10 3S-FE
                            Grand Cherokee WG Limited 4.7 V8 Quadra Drive - продаден

                            Коментар


                            • #15
                              От: JEEP WK 3.0 CRD

                              Здравейте относно ускорението на WJ чак по 2 не може да се каже но е по пъргав , и при превключване на скоростите WJ не се замисля докато при кутията на новия нещата се случват малко по бавно имам приятели с Мерцедеси с такива кутии и там нещата са същите . Относно клатенето стария ми не се накланяше кои знае колко. Проблем се оказа намирането на джанти с гуми.....от сорта 20ц

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X