Здравейте колеги след двугодишно без проблемно експлоатиране на 4,7 wj преминахме на следващ модел много добър екземпляр от модела лимитед wk 3.0 crd...... И искам да поразпитам за един проблем които се появи от първия ден не включва бавните,когато дръпна ръчката на дисплея изписва сервиз и не знам какво да направя къде да го закарам да го видят.....
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
JEEP WK 3.0 CRD
Свий
X
-
От: JEEP WK 3.0 CRD
Първоначално публикуван от бауки Преглед на мнениеОт Перник съм но това е вече без значение проблема е отстранен с подмяната на едно модулче ......WG 2.7 CRD
Коментар
-
От: JEEP WK 3.0 CRD
Първоначално публикуван от бауки Преглед на мнениеПроблема при мен беше модула пот задната седалка от ляво този които е от дясно е за парктроника .........
Между другото как е преходът от WJ 4.7 към WK 3.0 CRD най-вече откъм двигател, возия, управление, извън пътя?WG 2.7 CRD
Коментар
-
От: JEEP WK 3.0 CRD
Преходът от единия към другия двигател разлика в разхода на пари за гориво с + за wj газ 18-20л. при дизела 11-12л.
При возията wk е с по твърди седалки и усештането за комфорт е далеч от wj
При управлението с долни и горни носачи с рейка е малко като кола с големи гуми..По малко се накланя и по лесен за управление....
Извън пътя wj беше куадра трак а wk е куадра драив 2 и е по подвижен ако не се движиш в дълбоки коловози че удря на корите.
Коментар
-
От: JEEP WK 3.0 CRD
Ето го как излиза от завода. До колкото виждам на SRT-то влизат 20" джанти и на тях се слагат 255/45/20 отпред и 285/40/20 отзад. Предполагам не са проблем за всеки WK/H.WG 2.7 CRD
Коментар
-
От: JEEP WK 3.0 CRD
Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнениеЕто го как излиза от завода. До колкото виждам на SRT-то влизат 20" джанти и на тях се слагат 255/45/20 отпред и 285/40/20 отзад. Предполагам не са проблем за всеки WK/H.
РезултатиXСтар размер: 245 / 65 /17 Нов размер: 255 / 45 / 20
Стар диаметър: 750 mm
Нов диаметър: 738 mm
Разлика в диаметрите на двете гуми: -13 - съвместими
Показание на скоростомера при движение на автомобила със скорост 100 км/ч: 102 км/ч
България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!
Коментар
-
От: JEEP WK 3.0 CRD
Първоначално публикуван от бауки Преглед на мнениеПреходът от единия към другия двигател разлика в разхода на пари за гориво с + за wj газ 18-20л. при дизела 11-12л.
При возията wk е с по твърди седалки и усештането за комфорт е далеч от wj
При управлението с долни и горни носачи с рейка е малко като кола с големи гуми..По малко се накланя и по лесен за управление....
Извън пътя wj беше куадра трак а wk е куадра драив 2 и е по подвижен ако не се движиш в дълбоки коловози че удря на корите.
Понеже и аз искам да взема WK 3.0 дизел или 5.7 евентуално но задължително да е куадра драйв имал съм 2-3 куадра трак и при по-лошо време съм оставал много разочарован как поднася и съм се разминавал на косъм...
Коментар
-
От: JEEP WK 3.0 CRD
Като ускорение да кажем че всичко е умножено по 2 за ВК страхотен звук все едно не е дизел двигателя ,но му липсва 6та предавка която щеше да го направи по икономичен на магистралата-но пък за него частите са много по евтини.Клатенето тук го забрави дори познатото полюшване при изпреварване с 180км на тир липсва тук.С една дума доста стабилен автомобил с управление и ускорение като на лек автомобил!Дано съм помогнал,но според мен би трябвало преди да го купиш да изпробваш един добър екземпляр.След 25 Април ще бъда в Бг заповядай на проба пиши на лични да се уговорим ако решиш.Mercedes-Benz GL 500
Коментар
-
От: JEEP WK 3.0 CRD
Първоначално публикуван от madness75 Преглед на мнениеКато ускорение да кажем че всичко е умножено по 2 за...От практическа гледна точка, това не ми върши работа при WJ, заради познатата ни на всички "неустойчивост". За мен лично с WJ-я, 140 км./ч. е максимумът при който мога да се чувствам сигурно на немагистрален път в България. И, да, факт е че този трилитров дизел, звучи много добре на високи. При ниските също е по-тих от други шестцилиндрови дизели от това поколение. Но все пак, си остава - мърмореща печка в ниските.
Ето и един статистически дуел с тези двамцата:
http://www.zeperfs.com/en/duel192-3019.htmVolkswagen Touareg NF 4.2 V8 TDI
Toyota RAV4 XA10 3S-FE
Grand Cherokee WG Limited 4.7 V8 Quadra Drive - продаден
Коментар
-
От: JEEP WK 3.0 CRD
Здравейте относно ускорението на WJ чак по 2 не може да се каже но е по пъргав , и при превключване на скоростите WJ не се замисля докато при кутията на новия нещата се случват малко по бавно имам приятели с Мерцедеси с такива кутии и там нещата са същите . Относно клатенето стария ми не се накланяше кои знае колко. Проблем се оказа намирането на джанти с гуми.....от сорта 20ц
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар