Здравейте,
От София съм.
Моля пишете ми ако познавате човек или сервиз (да не е Балканстар), който да е наясно със електрическите системи и окабеляването на Чероки 98 2.5. След обилните дъждове се появиха следните проблеми. Първо отказа отчитането на нивото на горивото. След това престана да пали. Днес пак се опитах да го запаля, стартера въртя известно време и се размириса на изгоряла жица. След като разгледах внимателно се оказа, че на един от кабелите, който влиза в двигателя, една от жиците е скъсана и прогоряла. Кабелът е с 3 жици и завършва с куплунг, излиза от лявата страна на двигателя и след куплунга отива в големия кабел при останалите жици. Черната жица е скъсана точно преди да влезе в куплунга. Ще се опитам да го снимам в последващ пост. Ако имате идея кой може да ми помогне, за предпочитане на място, тъй като няма как да го придвижа джипа и също да ми кажете какъв кабел може да е това , ще съм ви безкрайно благодарен.
От София съм.
Моля пишете ми ако познавате човек или сервиз (да не е Балканстар), който да е наясно със електрическите системи и окабеляването на Чероки 98 2.5. След обилните дъждове се появиха следните проблеми. Първо отказа отчитането на нивото на горивото. След това престана да пали. Днес пак се опитах да го запаля, стартера въртя известно време и се размириса на изгоряла жица. След като разгледах внимателно се оказа, че на един от кабелите, който влиза в двигателя, една от жиците е скъсана и прогоряла. Кабелът е с 3 жици и завършва с куплунг, излиза от лявата страна на двигателя и след куплунга отива в големия кабел при останалите жици. Черната жица е скъсана точно преди да влезе в куплунга. Ще се опитам да го снимам в последващ пост. Ако имате идея кой може да ми помогне, за предпочитане на място, тъй като няма как да го придвижа джипа и също да ми кажете какъв кабел може да е това , ще съм ви безкрайно благодарен.
Коментар