От: Roll Cage за WJ
Искаш ли да споделиш, какво точно си видял с очите си? Щото и на мен ми е интересно какво получава клиентът за 200 лв? Проектиране на клетката, нарязване и огъване на тръбите, пълен демонтаж на салона (седалки, тапицерия, мокети, табло, предно стъкло), евентуално преместване на ел.инсталация и въздуховоди, напасване на тръбите, заварки, и накрая връщане на всичко (което може) обратно на място?
А, за да се върнем към темата, малко картинки за размишление. Изхождайки от собствения си скромен опит на потребител на клетка, от тях се вижда следното:
1. При монтаж на вътрешна клетка със запазване на тапицерията и щатните седалки, горната странична тръба на клетката най-вероятно ще се окаже в неприятна близост до главата на шофьор с ръст около 180 и повече см, с произтичаща голяма вероятност да си блъска главата при качване/слизане и особено при залюляване/друсане на колата при каране по неравен терен.

2. Трудно изпълнимо добавяне на странична защита на клетката поради близостта на тапицерията на вратата до седалката.

3. Това е нормалното за мен положение на шофьорската седалка. Ако трябва то да се запази, основният ролбар доста ефективно ще блокира възможността за използване на задната седалка.

4. Тази картинка показва, че при монтаж на вътрешна клетка, крайните въздуховоди най-вероятно са чао

Опитах се да питам чичко Гугъл за клетка за WJ, обаче той, проклетникът, нещо все ми показваше клетки за ZJ и Вранглери. От малкото на брой резултати за WJ имаше една външна клетка, а останалите очевидно бяха на прежалени коли, от чието купе се разкарват доста (или всички) "цивилни" глезотии. Примерно ей така:

Първоначално публикуван от nitro
Преглед на мнение
А, за да се върнем към темата, малко картинки за размишление. Изхождайки от собствения си скромен опит на потребител на клетка, от тях се вижда следното:
1. При монтаж на вътрешна клетка със запазване на тапицерията и щатните седалки, горната странична тръба на клетката най-вероятно ще се окаже в неприятна близост до главата на шофьор с ръст около 180 и повече см, с произтичаща голяма вероятност да си блъска главата при качване/слизане и особено при залюляване/друсане на колата при каране по неравен терен.
2. Трудно изпълнимо добавяне на странична защита на клетката поради близостта на тапицерията на вратата до седалката.
3. Това е нормалното за мен положение на шофьорската седалка. Ако трябва то да се запази, основният ролбар доста ефективно ще блокира възможността за използване на задната седалка.
4. Тази картинка показва, че при монтаж на вътрешна клетка, крайните въздуховоди най-вероятно са чао
Опитах се да питам чичко Гугъл за клетка за WJ, обаче той, проклетникът, нещо все ми показваше клетки за ZJ и Вранглери. От малкото на брой резултати за WJ имаше една външна клетка, а останалите очевидно бяха на прежалени коли, от чието купе се разкарват доста (или всички) "цивилни" глезотии. Примерно ей така:


Коментар