Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

    Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
    "бяга задницата" е много относително и поне от моя гледна точка включва и ето това:

    като лично се убедих по празниците на една лозенска поляна, че е абсолютно възможно да се изпълни и с напълно изправна раздатка както се вижда от видеото.
    +1 аз го правя тоз номер на сняг редовно, което не значи че не може да те издърпа от ситуация, НО сега съм в големия сняг с KJ-я, АМИ ИМА ЕДНО НО.........
    Grand Cherokee WJ 4.7 V8
    Това е положението.

    Коментар


    • #77
      От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

      Днес сутринта на една полянка за пореден път бях изключително озадачен от това чудо QuadraDrive и то върху чист лед, и то с General Grabber AT
      Няма грешка просто!
      WG 2.7 CRD

      Коментар


      • #78
        От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

        Първоначално публикуван от Karlos Преглед на мнение
        +1 аз го правя тоз номер на сняг редовно, което не значи че не може да те издърпа от ситуация, НО сега съм в големия сняг с KJ-я, АМИ ИМА ЕДНО НО.........
        Къде е този голям сняг и какво е това "едно НО" ?
        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

        Коментар


        • #79
          От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

          Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
          "бяга задницата" е много относително и поне от моя гледна точка включва и ето това:

          като лично се убедих по празниците на една лозенска поляна, че е абсолютно възможно да се изпълни и с напълно изправна раздатка както се вижда от видеото.
          Ами не...
          Точно се вижда, че задницата не тръгва. Джипа ходи на страни, но не и да се завърти около предната ос, както коли със задно.

          А това го казах. заради мнението на колегата Алекс Маринов А това подчертаното много прилича на проблем с раздатката, или липсващ кардан.

          "с Grand WJ имам изминати само едни 400 - 500 км. но за мен се оказаха достатъчни. Е, не ми хареса зависимото окачване с тежкия цял мост отпред, неустоимото чувство, че а-ха - ще се обърна на този завой ако не намаля. А съм на магистралата и вместо с разрешените 130 карам със 100 - 110км/ч. И намалявам още, щото се чувствам несигурен, е това ме отказа от WJ. Може да е по-комфортен Grand-а, може да е по-богато оборудван вътре, седалките да са по-меки. Ама докато свикна с това люлеене и накланяне по завоите, лошата странична опора и пързалянето по иначе комфортните кожени седалки, коренно различното му поведение на хлъзгав и заснежен път и вниманието, с което трябва да галя педала за газ за да не се завърти със задника напред, ще ми трябва доста повече време. Всичко това го няма при Liberty и при независимото окачване отпред. Много по-комфортен, устойчив и лесен за управление е и с високи скорости на магистрала, и за маневриране в градски условия, и особено сега през зимата на заснежените пътища. Особено с 242 раздатка и режим Full Time - включваш и забравяш, няма да го мисля на какъв точно път е в момента - изсъхнал участък, сняг, лед и т.н. Пробвали сме ги след това с моя приятел и колега и двата джипа и Liberty, и Grand WJ на около 8 - 10 см. пресен сняг на едно широко и неизползвано място - бившото летище, тук във Видин. Коренно различни са като устойчивост по курса на движение при ускоряване, при навлизане в завой, при подаване на газ и опит за занос и завъртане. И в двата му режима - Full Time с отворен, и Part Time - с блокиран междуосев диференциал, Liberty е трудно да го извадиш от курса на движение и да го завъртиш странично, стои като на релси, а за да го завъртиш или да правиш "осморки" с него трябва почти да си спрял и тогава с навит волан да подадеш рязко газ. Докато Grand-а непрекъснато се опитва да се завърти странично и при най-малкото невнимателно подаване на газ и непрекъснато трябва да си на тръни и да го парираш с волана"
          WJ 4.7 Limited
          0889 70 70 42

          Коментар


          • #80
            От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

            Първоначално публикуван от Dany_iv Преглед на мнение
            Ами не...
            Точно се вижда, че задницата не тръгва. Джипа ходи на страни, но не и да се завърти около предната ос, както коли със задно.
            от 10та сек.

            И пак повтарям - не казвам, че WJ-а е супер нестабилен, трудно управляем и спорно проходим, даже напротив! Но винаги трябва да се има едно наум, заради основното задно предаване при QD.
            WG 2.7 CRD

            Коментар


            • #81
              От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

              Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
              от 10та сек.
              [video=youtube;Wu6jfB6s0rY]....
              И пак повтарям - не казвам, че WJ-а е супер нестабилен, трудно управляем и спорно проходим, даже напротив! Но винаги трябва да се има едно наум, заради основното задно предаване при QD.
              Това на клипчето е "контролирано поднасяне", като "gymkhana", ама лесно, щото е на сняг и не следва определен маршрут а се върти накъдето тръгне
              Иначе, ето ги темите и не мисля, че трябва да се дискутира за 768-ми път нещо вече дъвкано:
              http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=89343
              http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=191567
              https://www.google.bg/webhp?sourceid...d-bulgaria.com
              Системата е направена за проходимост, не за "залепване за пътя" и не за сигурност с висока скорост по хлъзгава писта / шосе. За последните са системите на "Субару", quattro на "Ауди", разните "Поршета" и "Мазерати" с 4х4. А като говорим за "проходимост", се има предвид "аматьорска" такава. За хард изпълнения - твърди ръчно управляеми блокажи и т.н. Както виждаме, не правят "Wrangler" с quadra-drive.
              В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

              Коментар


              • #82
                От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                ... Системата е направена за проходимост, не за "залепване за пътя" и не за сигурност с висока скорост по хлъзгава писта / шосе. За последните са системите на "Субару", quattro на "Ауди", разните "Поршета" и "Мазерати" с 4х4. А като говорим за "проходимост", се има предвид "аматьорска" такава. За хард изпълнения - твърди ръчно управляеми блокажи и т.н. Както виждаме, не правят "Wrangler" с quadra-drive.
                С това няма как да не се съглася.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #83
                  От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                  Една стара тема, където elbgt оплюва

                  Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                  ...познатите Quadra или Selec недоразумения...
                  както и

                  Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                  ....тия дето реално са с предно и чат-пат не'кво задно с многодисков електрически или виско съединител към задния мост, който видиш ли включвал за някакви милисекунди. Дай да не говорим за чак такива порнографии.
                  В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                  Коментар


                  • #84
                    От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                    Една стара тема, където elbgt оплюва



                    както и
                    В същност, тази тема не касае особено офроуд възможностите на обсъжданите автомобили, тъй като колегата не възнамерява да се впуска в хард офроуд изпълнения.

                    Selec Trac не бих я нарекъл недоразумение, защото за мен си е перфектен вариант (както и Superselect-а на Мицубиши) за автомобил от типа, който ми трябва: високо комби с големи гуми, което няма да се притесни от леки офроуд изпълнения. В нормални условия се кара само на задно. При прекалено хлъзгава твърда настилка има под ръка опция за 4х4 с отворен междуосев диф, която няма недостатъците на парттайм системите, а при нужда винаги можеш да преместиш малкия лост с една позиция и да блокираш дифа в раздатката.
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #85
                      От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                      Първоначално публикуван от Dany_iv Преглед на мнение
                      Ами не...
                      Точно се вижда, че задницата не тръгва. Джипа ходи на страни, но не и да се завърти около предната ос, както коли със задно.

                      А това го казах. заради мнението на колегата Алекс Маринов А това подчертаното много прилича на проблем с раздатката, или липсващ кардан.
                      Не, не е имал проблеми със системата QuadraDrive, камо ли пък с липсващ преден кардан. Нали не си мислите, че сме изминали цялото разстояние от Видин до Сливен, откъдето го купихме тогава този Grand WJ, без дори да погледнем отдолу за прословутия "липсващ преден кардан". Описаното от мен касае моето и това на моя колега, субективни мнения, относно личните ни усещания при управлението на Grand WJ на различни пътища, скорости и пътни условия. Всичко това сравнено с предварително натрупаните навици с години, за мен, от управлението на Liberty KJ. Или накратко, за да не се повтарям - WJ е за мен поне една идея по-нестабилен в отношение курсова устойчивост на хлъзгав терен, и колкото и бърз респонс да има QuadraDrive, в реалните условия, на хлъзгав терен се усеща преобладаващо задното предаване и това, че все пак и трябва време за да прехвърли и към предния мост. Това, както и люлеенето и накланянето на купето в завой лично на мен ми създава натоварващо усещане при управлението му, с изискване на повишено внимание и нуждата от по-голямо съсредоточаване при пътуване. А Liberty-то ми е основен автомобили, за дълги пътувания, освен за ежедневно градско каране и възможността от избор на различни режими, според конкретните условия за мен е за предпочитане. Иначе не подлагам на съмнение Grand WJ, неговата проходимост, нито комфорта му, нито нивото на оборудване вътре. За външния му вид и това на кой как му изглеждат двата Jeep-а е безсмислено да коментирам, по разбираеми причини. От това по-субективно нещо едва ли има.
                      А с това май доста хора сме съгласни:

                      Мнение на Bogoljub Gagic
                      ... Системата е направена за проходимост, не за "залепване за пътя" и не за сигурност с висока скорост по хлъзгава писта / шосе. За последните са системите на "Субару", quattro на "Ауди", разните "Поршета" и "Мазерати" с 4х4. А като говорим за "проходимост", се има предвид "аматьорска" такава. За хард изпълнения - твърди ръчно управляеми блокажи и т.н. Както виждаме, не правят "Wrangler" с quadra-drive.
                      Поздрави!
                      Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                      First impression is not always true. Get inspired.
                      Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                      Reading is sooo boring, unlike writing!

                      Коментар


                      • #86
                        От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                        За сравнението между двата модела, аз съм твърдо за WJ-а, някак много по-сериозно ми изглежда, Либертита съм карал няколко, 3,7 бензин, но ми е малко като детска играчка, вътре си е теснотийка, салона ми напомня за PT Cruiser, не съм го мачкал по тежки терени, възможно е да се държи добре.

                        За вървене Либерти върви добре с 3.7 бензин 213 коня, който е най-мощния им мотор, но дори с него има ускорение от 8.8 секунди , и едва ли ще избяга на WJ 4.7 които прави същото за 8,3 секунди, ( справка testdrive,bg, надявам се да не грешат ), като цяло не ме впечатлява с нищо това Либърти, много ми е спартанска вътре, има недомислени неща в нея, багажника е смешен, екипа дизайнери се е провалил на 100%, проектантите изобщо не са се старали, щом падат шарнирите...

                        Разхода на Либърти е 18.8 по каталог, за шест цилиндъра 3.7 кубика и 1770 килограма собствено тегло, WJ-я тежи 1820 кила, или само 50 в повече, лапа 22 литра градско, но мотора му има 1000 кубика повече, и 8 цилиндъра, сериозната разликата е във въртящ момент, WJ-я дава 400 Nm, а Либърти има само 307 Nm, което в гората си е доста важно, и като ги караш се усеща ,че WJ-я има много повече сила и мощ в ниските обороти, от там му идва и по-доброто ускорение.

                        Ако ги сложиш една до друга, визуално WJ-я стои много по-величествено, гордо, има стойка, за салона и екстрите няма какво да говорим, съпоставката е смешна, Либертито си е един беден роднина, ако разбира се човек оценява оборудването, и ако знае какво означава Limited, да вярно е че WJ-я дава ядове с парното, но всичко се прави, и не е някаква болка, щом аз изгледах един клип, и се справих съвсем сам.

                        Тази зима му се отвозих на моя WJ в снега и леда, 4.7 QD с раздатка 242, разорах Бонсови поляни, голям кеф, пробвах и с блокиран среден диф, много приятно се държи на всякакви терени, и според мен управлението му е преди всичко въпрос на свикване и навици, колата е нервна и много много пъргава, като му знаеш темперамента и буйния нрав, погалваш внимателно газта като жена, избягваш резки натискания в неподходящи моменти, и всичко е перфектно, има си отлична проходимост, и на сняг, и на лед се държа прекрасно, може би го усещам малко тежичък в спускане по заледено, но това е цената да имаш всички екстри в една огромна джипка, натежала е повечко.

                        Изтеглих закъсал Галант от канавка, по жестой лед, и лек налкон, слизам от колата и падам на земята, можех да го тегля само нагоре по наклона, защото беше забил задницата си в канавката, и нямаше никакъв друг начин, направо ме изуми WJ-я, заигра се наляво надясно по леда, но леко леко, и на удар го извадих от канавката, вярно че и гумите са ми чисто зимни, и почти нови, но малко джипки биха повторили точно това упражнение, на точно това място.

                        За мятането на задницата, да определено има такава склонност, но мисля че донякъде е въпрос на гуми, и опит зад волана, който е карал задни предавания, и има навика да контрира веднага с волана, ще остане много приятно изненадан, защото хем те поднася, хем всичко е под пълен контрол, за мен е изключително приятно, и го отчитам за предимство, ако ми стоеше като труп, щеше да ми е скучна за каране, може би има значение че винаги я карам с пълен резервоар бензин, и огромна 90 литрова газова бутилка тип резервна гума, които дават една сериозна тежест и стабилност точно на задния мост.

                        За високата скорост, на магистрала моята чука 195-200 км., и си ги поддържа до София, стои си отлично на магистралата, може би новите ми малко по-твърди амове, и фланците 38 мм. спомагат, но не ме плаши с нищо при висока скорост, не усещам люлеенето като заплаха ако съм зад волана, и си я газя до дупка, на задната седалка е по-страшно, особено ако си пиян и те вози жена. На старт не отказвам да разплача някой пернишки голф из София, дори ги търся специално, много сълзи са им изтекли.

                        И стига с това клатене, как няма да не се клати WJ-я, след като е окачен толкова меко, това е кола която е направена да те вози като лодка, първия път като се качих не можах да повярвам, карам я по чукари, а тя вози страшно меко, и се поклаща като огромна лимузина, все едно няма никакви препятствия пред нея, не я сравнявайте никога с останалите друсарници тип Лада нива, в които неволно охкаш като минаваш неравност, не случайно този модел е кръстен ГРАНД !!!

                        Истината е че всеки модел, и всяка комплектовка се държи по различен начин на сняг, и всичко е компромис, и личен избор, пробвал съм почти всичко от Витара до Ескалейд, всяка марка се държи по свой начин, мен лично извън пътя TOYOTA ме впечатлява най-много, намирам ги за най-проходими, но за сметка на проходимостта са доста твърдо окачени, и значително по-тромави и бавни, затова най-добре е човек да се качи и да покара колите които ще избира в сняг, и на шосе, и тогава да избере тази която му допадне лично на него.
                        Последно редактирано от TOYO; 09-01-15, 00:54.
                        TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

                        Коментар


                        • #87
                          От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                          Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
                          За сравнението...
                          Амин!
                          WG 2.7 CRD

                          Коментар


                          • #88
                            От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                            Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
                            За вървене Либерти върви добре с 3.7 бензин 213 коня, който е най-мощния им мотор, но дори с него има ускорение от 8.8 секунди , и едва ли ще избяга на WJ 4.7 които прави същото за 8,3 секунди, ( справка testdrive,bg, надявам се да не грешат )
                            Грешат. Ама зависи от кутията. Сайтове разни с разни резултати. А по-горе някой беше писал, че WJ правел 100 км./ч за 7 (седем) секунди
                            Ето го:
                            Първоначално публикуван от D_Boy Преглед на мнение
                            Ускорението на атмосферния осмак е голям кеф (някъде около 7сек. 0-100км/ч за HO, 258 к.с.)
                            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                            Коментар


                            • #89
                              От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                              ... А по-горе някой беше писал, че WJ правел 100 км./ч за 7 (седем) секунди
                              Може да е гледал времето, за което прави от 0 до 60 mph. Иначе официалната от 0-100 км/ч за V8 HO е 8.3 с, а за V8 - 9.
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • #90
                                От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                                .....................

                                Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
                                За сравнението между двата модела, аз съм твърдо за WJ-а, някак много по-сериозно ми изглежда, Либертита съм карал няколко, 3,7 бензин, но ми е малко като детска играчка, вътре си е теснотийка, салона ми напомня за PT Cruiser, не съм го мачкал по тежки терени, възможно е да се държи добре.

                                За вървене Либерти върви добре с 3.7 бензин 213 коня, който е най-мощния им мотор, но дори с него има ускорение от 8.8 секунди , и едва ли ще избяга на WJ 4.7 които прави същото за 8,3 секунди, ( справка testdrive,bg, надявам се да не грешат ), като цяло не ме впечатлява с нищо това Либърти, много ми е спартанска вътре, има недомислени неща в нея, багажника е смешен, екипа дизайнери се е провалил на 100%, проектантите изобщо не са се старали, щом падат шарнирите...
                                ............................
                                Ако ги сложиш една до друга, визуално WJ-я стои много по-величествено, гордо, има стойка, за салона и екстрите няма какво да говорим, съпоставката е смешна, Либертито си е един беден роднина, ако разбира се човек оценява оборудването, и ако знае какво означава Limited, да вярно е че WJ-я дава ядове с парното, но всичко се прави, и не е някаква болка, щом аз изгледах един клип, и се справих съвсем сам.

                                и според мен управлението му е преди всичко въпрос на свикване и навици, колата е нервна и много много пъргава, като му знаеш темперамента и буйния нрав, погалваш внимателно газта като жена, избягваш резки натискания в неподходящи моменти, и всичко е перфектно, има си отлична проходимост, и на сняг, и на лед се държа прекрасно, може би го усещам малко тежичък в спускане по заледено, но това е цената да имаш всички екстри в една огромна джипка, натежала е повечко.

                                И........................направо ме изуми WJ-я, ..............но малко джипки биха повторили точно това упражнение, на точно това място.

                                За мятането на задницата, да определено има такава склонност, но мисля че донякъде е въпрос на гуми, и опит зад волана, който е карал задни предавания, и има навика да контрира веднага с волана, "ще остане много приятно изненадан", защото хем те поднася, хем всичко е под пълен контрол, за мен е изключително приятно, и го отчитам за предимство, ако ми стоеше като труп, щеше да ми е скучна за каране, може би има значение че винаги я карам с пълен резервоар бензин, и огромна 90 литрова газова бутилка тип резервна гума, които дават една сериозна тежест и стабилност точно на задния мост.

                                За високата скорост, на магистрала моята чука 195-200 км., и си ги поддържа до София, стои си отлично на магистралата, може би новите ми малко по-твърди амове, и фланците 38 мм. спомагат, но не ме плаши с нищо при висока скорост, не усещам люлеенето като заплаха ако съм зад волана, и си я газя до дупка, на задната седалка е по-страшно, особено ако си пиян и те вози жена. На старт не отказвам да разплача някой пернишки голф из София, дори ги търся специално, много сълзи са им изтекли.

                                И стига с това клатене, как няма да не се клати WJ-я, след като е окачен толкова меко, това е кола която е направена да те вози като лодка, първия път като се качих не можах да повярвам, карам я по чукари, а тя вози страшно меко, и се поклаща като огромна лимузина, все едно няма никакви препятствия пред нея, не я сравнявайте никога с останалите друсарници тип Лада нива, в които неволно охкаш като минаваш неравност, не случайно този модел е кръстен ГРАНД !!!
                                .............................
                                Да, Амин! След това какво друго да се каже! А дали пък да не вземете да поспрете с празните дитирамби и хвалебствени слова, да слезете на земята и да прочетете малко суха статистика и тогава да пишете?! Ето за който го итересуват точни размери и данни:
                                Сравняван показател Liberty KJ Grand WJ Grand WJ vs Liberty KJ
                                Wheelbase /междуосие/ - inches/mm 104.2" = 2646.68 mm 105.9" = 2690.368 mm Разлика от 43.688 mm
                                + за WJ
                                Обща дължина 2001-04:174.2" (4420 mm)
                                2005-07: 174.7" (4440 mm)
                                1999–2000: 181.5" (4610 mm)
                                2001-03: 181.6" (4613 mm)
                                2004: 181.3" (4605 mm)
                                Разлика от 210 mm. предимно в дължината на багажника за WJ
                                Ширина 2001-04: 73.2" (1860 mm)
                                2005-07: 71.8" (1820 mm)
                                1999–2000+2004: 72.3" (1836 mm)
                                2001–03: 72.6" (1844 mm)
                                24 mm + за KJ до 2004г.
                                Височина 2001-04: 73.2" (1860 mm)
                                2005-07: 69.8" (1770 mm)
                                1999–2000+2004: 69.4" (1763 mm)
                                2001–03: 70.3" (1786 mm)
                                124 mm + за KJ до 2004г.
                                16 mm + за WJ
                                Собствено тегло 4070lb lb (1846 kg) 3989 lb (1809kg) 37 kg > за KJ
                                Front track/ Предна следа 60.0" = 1524 mm 59.5" 1511.3 mm 12.7 mm + за KJ
                                Rear track / Задна следа 59.7"- 1516.38 mm 59.5"- 1511.3 mm 5.08 mm + за KJ
                                Luggage volume
                                Обем багажник/ном./макс.
                                29.0 cu.ft. / 69.0 cu.ft
                                0.8211 / 1.9538 куб.м
                                39.0 cu.ft. / 72.3 cu.ft
                                1.1043 / 2.0473 куб.м
                                Основна разлика! 0,2832 до 0,0935 куб.м + за WJ
                                Front legroom - макс. разстояние
                                за краката отпред
                                40.8" - 1036.32 mm 41.4" - 1051.56 mm 15,24 mm + за WJ
                                Rear legroom - макс. разстояние
                                за краката отзад
                                37.2" - 944.88 mm 35.3" - 896.62 mm 48,26 mm + за KJ
                                Front headroom Разстояние от тавана до ниво на сядане отпред 40.7" – 1033.78 mm 39.7" - 1008.38 mm 25,4 mm + за KJ
                                Rear headroom Разстояние от тавана до ниво на сядане отзад 42.1" – 1069.34 39.5" - 1003.3 mm 66,04 mm + за KJ
                                Front hiproom – Ширина на нивото на сядане отпред 57.0" - 1447.8 mm 56.5" - 1435.1 mm 12,7 mm + за KJ
                                Rear hiproom - Ширина на нивото на сядане отзад 47.4" - 1203.96 mm 52.4" – 1330.96 mm 127 mm + за WJ
                                Front shoulder room - ширина при нивото на раменете отпред 56.5" – 1435.1 mm 58.9" – 1496.06 mm 60,96 mm + за WJ
                                Rear shoulder room - ширина при нивото на раменете отзад 56.5" - 1435.1 mm 57.8" – 1468.12 mm 33,02mm + за WJ
                                Passenger volume - общ размер на пространството за пътниците в салона 104 cu.ft. - 2.944 куб.м 95 cu.ft. - 2.690 куб.м 0,254 куб.м + за KJ
                                Turning radius/радиус на завой/feet/meters 17.9' - 5.46 m 18.7' - 5.7 m 0,24 m < за KJ
                                Ground clearance
                                Пътен просвет
                                9.5" - 24.13 mm 9.1" - 23.114 mm 1,016 + за KJ
                                Drag coefficient / Коефициент на въздушно съпротивление .42 .45 .03 < KJ
                                Поздрави!
                                Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                                First impression is not always true. Get inspired.
                                Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                                Reading is sooo boring, unlike writing!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X