Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помагайте, проблем с ключалката на контактния ключ.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Помагайте, проблем с ключалката на контактния ключ.

    Звънни утре имам нещо в скада само трябва да проверя дали става за твоята !
    Еди Рангелов : 0885 088 444
    Няма незаменими има незабравими хора !!!

    Коментар


    • #17
      От: Помагайте, проблем с ключалката на контактния ключ.

      Първоначално публикуван от edirangelov Преглед на мнение
      Звънни утре имам нещо в скада само трябва да проверя дали става за твоята !
      Ще.
      WG 2.7 CRD

      Коментар


      • #18
        От: Помагайте, проблем с ключалката на контактния ключ.

        Тъй. При мен патрона се оказва, че е здрав. А заключващия механизъм на воланът, точно под конзолата, който седи между патронът и клеморедът се е сбахнал. Та вече втори ключар ме праща да търся такова нещо по моргите. На мен може би и заради това не ми се е заключвал воланът, но защо ли пък си мислех, че на WJ/G-овете не ми се заключва воланът.
        WG 2.7 CRD

        Коментар


        • #19
          От: Помагайте, проблем с ключалката на контактния ключ.

          Погледни го от към хубавата страна. Или, така да се каже, това е "по-малкия дявол". Този детайл ще го намериш от някой разглобен WJ по моргите и след смяната му всичко ще е както трябва. Ако беше проблема в патрона, щеше да се наложи да го смениш, а с него и ключа за палене. След това вече ще имаш два различни ключа - за палене и за вратите, да се налага да ходиш при дилър за синхронизиране на нов ключ в имобилайзера и т.н.
          Успех!
          Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
          First impression is not always true. Get inspired.
          Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
          Reading is sooo boring, unlike writing!

          Коментар


          • #20
            От: Помагайте, проблем с ключалката на контактния ключ.

            Аз да ти кажа, предпочитам даже да заобиколим въпросната защита на воланът(тя и до сега е отсъствала, а и не мисля, че ще ме спаси от крадци ако ме харесат), но всички ключари вдигат рамене и твърдят, че не може. Да съм бил издирвал въпросната част.
            WG 2.7 CRD

            Коментар


            • #21
              От: Помагайте, проблем с ключалката на контактния ключ.

              Има ли я тази част на снимка да я видя? Тук /у наше село/ има едно Liberty разглобено и продаващо се на части и може да се окаже, че са еднакви и взаимозаменяеми. Макар че не ми се вярва в София, при толкова автоморги да няма откъде да се намери, но все пак я снимай и я постни тук.
              Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
              First impression is not always true. Get inspired.
              Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
              Reading is sooo boring, unlike writing!

              Коментар


              • #22
                От: Помагайте, проблем с ключалката на контактния ключ.

                70лв. го намерих най-тънко в една морга заедно с патронник.
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150415_155154059_HDR.jpg
Прегледи:1
Размер:97.0 КБ
ID:5654358
                Патронника естественно се сваля и излиза след отключване и натискане на един палец, като се заменя с вашият си, като така не се налага пренареждането му.

                Ей тази метална пишка дето стърчи старее и се троши.
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150415_155203770_HDR.jpg
Прегледи:1
Размер:76.1 КБ
ID:5654359
                От една смотана шуплива алуминиева сплав е. Всъщност само тя е проблема и ако успеете да залепите отчупеното парче или доизработите нов край с необходимият П-образен профил за да да влиза в клемореда, значи не ви трябва нова такава конзола, която още дръжи патронника, управлява заключването на волана и жилото за освобождаване на скоростния лост. В п-профила върви тънката пластмасова пишка, която се подава навън когато се вкара ключа и колата да започне да прави бип-бип-бип.....

                Между другото след като свалих моето го отворих за да го разгледам и след като се натъкнах на едни лостчета и пружинки никак не ми стана приятно че резето, което излиза за да заключи волана(а така и не успях да намеря по кормилния прът жлеб в който да влиза въпросното резе, може би е към крайните положения) разчита именно на тази доста нестабилна и амортизираща се конструкция от пружинки и лостчета да не излезе по време на движение(на него естественото състояние му е щръкнало и след вкарване на ключа и завъртане пада надолу след като един палец го подпре). Та се притесних и взех, че разкарах тази защита и оставих само тази за скоростния лост да не може да се изкара от P без вкаран ключ.

                И още нещо по съвет на Еди. При манипулации около конзолата в никакъв случай не разкачайте буксата на имобилайзера колкото и да ви пречат кабелите, че си забравя ключовече и после трябва го ту дъ дилър уит ДРБ3. Както и клемореда се сваля след развиването само на един хронмиран(не черните) винт еврейска звесзда с дупка и после се натиска с отверка един бял клиновиден палец(всъщност отзад към таблото има още един, но не ми се наложи да натискам и него) за да излезе от конзолата. Общо взето малко пипкава работа за 1-2 часа за спокоен човек. За нервак може и 3-4
                WG 2.7 CRD

                Коментар


                • #23
                  От: Помагайте, проблем с ключалката на контактния ключ.

                  Я, това с чука явно го е гледал и предишният собственик в Италия. Чудех се от къде е нащърбеното по края на ключа . Но пък явно са отстранили проблема, защото за няколко месеца не е имало драма вече.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X