Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Quadra trac vs Quadra drive

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Quadra trac vs Quadra drive

    Първоначално публикуван от АлКБ Преглед на мнение
    ...А с ел блокажи в повечето им разновидности съм карал доста коли.... жив таш@к е положението
    Какво имаш предвид под ел.блокаж? И каква е разликата между поведението например на ел-блокажа и героторната помпа (като изключим, че ел навярно е по-здрав от помпата, но навярно не държи много на топене във вода)
    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

    Коментар


    • #32
      От: Quadra trac vs Quadra drive

      Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
      Какво имаш предвид под ел.блокаж? И каква е разликата между поведението например на ел-блокажа и героторната помпа (като изключим, че ел навярно е по-здрав от помпата, но навярно не държи много на топене във вода)
      Разликата е, че има няколко теми за неработещи било предно предаване, било блокажи на WJ и че "требе сичката газ" за да врътнат предните гуми, и още повече газ, за да сработят блокажите, та понякога вече е късно.
      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

      Коментар


      • #33
        От: Quadra trac vs Quadra drive

        Имам предвид, че електрическите блокажи едва ли са 'жив таш@к' защото вместо помпа преместването на зацепването (или пакета съединителчета) става от ел-двигателче...
        Не виждам конструктивен проблем в това ел. решение (освен споменатото мокрене, ако не са достатъчно водоплътни)... Докато за помпите - там има история ..
        На WJ не знам да има електрически блокаж... На WK2 Quadradrive 2 го има (на раздатка и на заден диференциал)...
        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

        Коментар


        • #34
          От: Quadra trac vs Quadra drive

          Джип с ел блокаж не съм карал
          Визирах леките коли които съм имал с видовете им системи: тракшън контроли, ел.блокажи и т.н.
          ASR, ETS, ASC, DSC, ESP, BAS и т.н.
          Та при тези системи за да се осигури нужната "тракция" системата следи скоростта на въртене на двете (или четирите при ESP) колела. Като някое се завърти по-бързо, сиреч пробоксува, веднага му се подава спирачно усилие и така диференциалът подава момент към другото колело. При някои от системите има и контрол върху дроселовата клапа, сиреч връща ти газта автоматично, за да зацепят колелата (специално за мерцедес говоря).
          На хартия, на теория е супер, реално спреш ли на баирче, дори и 5-6см сняг да има, там си оставаш. Мигат и светят по таблото разни триъгълници, удивителни, стрелкички и т.н. но дотам.
          Хубавото е, че повечето коли имат копче за изключване на системата та понякога успяваш с много газ да излезнеш.

          За WK WH и т.н. нямам представа с какви системи са. Ако има пакет съединителчета в дифа и ел. зацепването работи не виждам проблем. Едва ли от Jeep са се изложили
          Изразих моето мнение, че повечето ел. блокажи на КОЛИТЕ са пълен таш@к.

          Относно куадра драив-а при WJ- поне моите наблюдения са че системата сработва моментално, никога не ми се е налагало да раздавам цялата газ, за да зацепят колелата.Зацепва дори и с равна газ примерно 1000-1200 оборота, поне при моя джип е така.
          Ако се държи по споменатия от Боголюб начин, явно има проблем.
          Дали има теми за неработещо 4Х4 или блокажи при WJ- сигурно има, нормално е, масово това са джипове на по 15г и на незнайни километри, но има и теми, съвсем пресни, за неработещи ел. моторчета в раздатката на следващия модел, който е в най-лошия случай на 8г и на доста по-малко километри: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=191588
          Та темите за проблеми с даден автомобил едва ли могат да са критерии относно здравината на дадена система.
          Последно редактирано от АлКБ; 18-12-14, 17:01.
          Jeep Cherokee XJ 2.1TD- продаден
          Grand Cherokee Limited V8 Quadra Drive

          Коментар


          • #35
            От: Quadra trac vs Quadra drive

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:elsd.jpg
Прегледи:1
Размер:86.5 КБ
ID:5629678
            Eвгени Филчев
            Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

            Коментар


            • #36
              От: Quadra trac vs Quadra drive

              Първоначално публикуван от АлКБ Преглед на мнение
              Джип с ел блокаж не съм карал
              Визирах леките коли които съм имал с видовете им системи: тракшън контроли, ел.блокажи и т.н.
              ASR, ETS, ASC, DSC, ESP, BAS и т.н.
              ...
              За WK WH и т.н. нямам представа с какви системи са. Ако има пакет съединителчета в дифа и ел. зацепването работи не виждам проблем. Едва ли от Jeep са се изложили
              Изразих моето мнение, че повечето ел. блокажи на КОЛИТЕ са пълен таш@к.

              Относно куадра драив-а при WJ- поне моите наблюдения са че системата сработва моментално, никога не ми се е налагало да раздавам цялата газ, за да зацепят колелата.Зацепва дори и с равна газ примерно 1000-1200 оборота, поне при моя джип е така.
              Ако се държи по споменатия от Боголюб начин, явно има проблем.
              Дали има теми за неработещо 4Х4 или блокажи при WJ- сигурно има, нормално е, масово това са джипове на по 15г и на незнайни километри, но има и теми, съвсем пресни, за неработещи ел. моторчета в раздатката на следващия модел, който е в най-лошия случай на 8г и на доста по-малко километри: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=191588
              Та темите за проблеми с даден автомобил едва ли могат да са критерии относно здравината на дадена система.
              Тона изобщо не са блокажи, дето го описваш. Нали сме тук много сериозен технически, че и специализиран по марката раздел дайте да не пишем измишльотини. Включително и да не смесваме ел. моторчето, заместващо лоста за избор на режим 4х4 с блокажи. Освен в руския сайт, системите са описани и във фирмения сайт на Jeep, моля да разгледате там, има и клипчета, преди да пишете генерални обобщения тука.
              Теми за прецакани героторни помпи и муфи колкото щеш:
              Тук (от #161 мнение), тук , тук и т.н.
              В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

              Коментар


              • #37
                Да питам , QD при WJ в нормален режим на работа какво е разпледелението преден/заден диф ? 0/100 или 48/52 .

                Коментар


                • #38
                  Първоначално публикуван от bmwww Преглед на мнение
                  Да питам , QD при WJ в нормален режим на работа какво е разпледелението преден/заден диф ? 0/100 или 48/52 .
                  0/100
                  WG 2.7 CRD

                  Коментар


                  • bmwww
                    bmwww коментира
                    Редактиране на коментар
                    И спира гумата с повече обороти и подава на тази с по-малко , съответно и с мостовете така ? Да разбирам ли , че тогава ако предните ми гуми са на 1.8бара , а задните на 2.8бара (теоретично) ще съм 100% винаги само на задно ? Или ако тоя пример не важи , тогава предните ми гуми са 245/55 , а задните 245/65 ?

                  • imarh
                    imarh коментира
                    Редактиране на коментар
                    С промяна на налягането няма да промените особено много обиколката на гумата. Ако гумата е мека и може да я смачкате отдолу, то тя ще се раздуе отгоре. А специално за примера ако гумите на преден/заден мост са с еднакви обиколки, то така или иначе джипката е 100% на задно предаване и без да се налага да форсирате гумите на задният мост да правят по-малко обороти.

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X