От: Блокирала героторна помпа/муфа на WJ
Аз дето съм малко бос с техниката, ама съм препатил, съм с Дедо Владо. Щом тресе, търси кучето да е заровено в задното каре на предния кардан. Ако ти е здрав маншона, си търси само каре. По-горе в темата има заменяеми карета от Алфа, Ланча и Фиат. Същите са като нашите, но трябва да намериш стругар за малки корекции. Цената на заместителя е 1/3 от Вестауто. Ако маншона ти е за смяна, по-добре си поръчай комплекта за около 130 лв. пак от там. За виенето не е задължително да изчезне, като смениш карето. Той предния си вие и от масла и от луфт и от други американски простотии... Търси ефекта да ти изчезне тресенето, а ако намалее виенето си е бонус, ако не намалее и те дразни търсете луфтове в предния диф.
За лаик се изказах много смело, но като се има предвид, че съм от патилите, може да ми се има доверие...
П.П. Зависи кога усещаш че тресе. Ако е само при при завой, то по-скоро ще предния диференциал, където първо сменяш маслата, като при източването на старото гледаш за аномалии - стружки и/или пресечено масло. Ако не знаеш кога е сменяно по-добре първо смени маслото, за едни 50-на лв. и тогава търси други проблеми. При всички положения вижте задното каре на предния кардан.
Аз дето съм малко бос с техниката, ама съм препатил, съм с Дедо Владо. Щом тресе, търси кучето да е заровено в задното каре на предния кардан. Ако ти е здрав маншона, си търси само каре. По-горе в темата има заменяеми карета от Алфа, Ланча и Фиат. Същите са като нашите, но трябва да намериш стругар за малки корекции. Цената на заместителя е 1/3 от Вестауто. Ако маншона ти е за смяна, по-добре си поръчай комплекта за около 130 лв. пак от там. За виенето не е задължително да изчезне, като смениш карето. Той предния си вие и от масла и от луфт и от други американски простотии... Търси ефекта да ти изчезне тресенето, а ако намалее виенето си е бонус, ако не намалее и те дразни търсете луфтове в предния диф.
За лаик се изказах много смело, но като се има предвид, че съм от патилите, може да ми се има доверие...
П.П. Зависи кога усещаш че тресе. Ако е само при при завой, то по-скоро ще предния диференциал, където първо сменяш маслата, като при източването на старото гледаш за аномалии - стружки и/или пресечено масло. Ако не знаеш кога е сменяно по-добре първо смени маслото, за едни 50-на лв. и тогава търси други проблеми. При всички положения вижте задното каре на предния кардан.
Коментар