Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Регулиране на фарове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Регулиране на фарове

    Първоначално публикуван от Сандо Преглед на мнение
    Днес минах през кварталния пункт за ГТП, за да питам дали могат да ми регулират фаровете.

    Ми не можело....
    А къде може?
    Ааа никъде, то няма кой да се наеме, за да не потроши щипките на фаровете!

    Сега почвам да обикалям малко по-далечните ГТП-та, да ги видя дали са същите хаймани...
    Kaжи поне къде си, та да те насочим.

    Коментар


    • #17
      От: Регулиране на фарове

      Привет на всички.
      Аз по способа на проба-грешка и мотото на Шерлок Холмс "логиката логична, но не е дело за всеки" успях да реша проблема. Настройката на фаровете във хоризонталната плоскост /ляво-дясно/става от болче, до което се стига през отвор на гредата над фара за късите светлини. А настройката във вертикалната плоскост /горе-долу/ става от механизъм, голям бял пластмасов болт, който механично е свързан с едно черно пластмасово зъбно колело и се намира на капака на фара за дългите светлини. Регулирането става според индивидуалната преценка на шофьора и качеството на зрението през нощта. Това е свързано и с индивидуалната търпимост да отправяне пожелания до роднините от страна на др. участници в движението.
      Jeep Grand Cherokee 2.7 crd-2002 год.

      Коментар


      • #18
        От: Регулиране на фарове

        Всъщност това са глупости.

        Прекалено високите къси светлини, освен че пречат на насрещните, всъщност не осигуряват достатъчно количество светлина там където се очаква - на пътя. В небето и по тополите пътни препятствия няма.

        Коментар


        • #19
          От: Регулиране на фарове

          [QUOTE=valls;2649920 Регулирането става според индивидуалната преценка на шофьора и качеството на зрението през нощта. Това е свързано и с индивидуалната търпимост да отправяне пожелания до роднините от страна на др. участници в движението.[/QUOTE]

          УЖАС!!!

          Коментар


          • #20
            От: Регулиране на фарове

            Ясене,до някъде съм съгласен с теб.Но я ми изчисли само, ако късите ти осветяват 5 или 10 метра пред автомобила а ти се движиш с разрешените 50км/ч, колко време за реакция и колко спирачен път ти трябва,за да избегнеш препятствие появило се на 11-я метър? Разбира се не казвам и да са настроени за борба със самолети, но така ча да позволяват на водача да вижда на растояние при което може да:види,предвиди,реагира,предотврати.
            Jeep Grand Cherokee 2.7 crd-2002 год.

            Коментар


            • #21
              От: Регулиране на фарове

              Че то по тая логика,ако водачът е кьорав, дай да ослепи и бедните несретници,имали злата карма да се разминат с него след 18.00

              Коментар


              • #22
                От: Регулиране на фарове

                За да не заслепяваш бедните несретници,по правило левият фар се регулира да осветява право напред,образно не по в ляво от осовата линия,и малко по ниско от десния. Но имайки в предвит,че фаровете на джипа са почти на нивото на главата на шофьора на нормален седан,ще е по добре да караш на габарити и халогени и голям процент вероятнос да прегазиш някой или да предизвикаш птп поради грешна реакция. Избора е индивидуалан.
                Jeep Grand Cherokee 2.7 crd-2002 год.

                Коментар


                • #23
                  От: Регулиране на фарове

                  Първоначално публикуван от valls Преглед на мнение
                  За да не заслепяваш бедните несретници,по правило левият фар се регулира да осветява право напред,образно не по в ляво от осовата линия,и малко по ниско от десния. Но имайки в предвит,че фаровете на джипа са почти на нивото на главата на шофьора на нормален седан,ще е по добре да караш на габарити и халогени и голям процент вероятнос да прегазиш някой или да предизвикаш птп поради грешна реакция. Избора е индивидуалан.
                  Май доста бъркаш нещата...... Ето ти последно замерване на крушки за начало и до колко метра достига светлина..... Позагледай се. Всичко е на стенд при еднакви настройки на фаровете. няма нужда да ги вириш във въздуха. Инвестирай някой лев в качествени маркови крушки. Аз си взех вече тия фиипси +130% и разликата дори от предишния модел +100 % е осезаема.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1415481813_4_FT77_ergebnistabelle-fotoshowimage-c6301c25-820376.jpg
Прегледи:1
Размер:66.1 КБ
ID:5628621
                  висете отпуснато

                  Коментар


                  • #24
                    От: Регулиране на фарове

                    Откъде ги купи и има ли Н4?
                    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                    Неизвестен мъдрец

                    Коментар


                    • #25
                      От: Регулиране на фарове

                      До колкото успях да се ориентирам в таблицата,растоянията варират от 37 до 81 метра,което си е осезателна разлика от 5-10 или 15 метра. Ще се повторя че не говоря за настройки на фаровете като за противовъздушна отбрана. И ще дам общ пример без претенции да съм абсол.точен. При скорост 50 км/ч, спитачния път е около 35 метра. Фарове които светят на 20 м. - скорост 60 км/ч и велосипетист на 30 м. в неосветен участък, какво става? Става голяма 'веселба'.
                      Jeep Grand Cherokee 2.7 crd-2002 год.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Регулиране на фарове

                        Колега при правилно регулиране - 1.25 процента - границата на осветеност на ниво 0 на пътя ще е към 50 м, а не 10-15 м. Важно е и добре да са насочени хоризонтално да не се припокриват и да светят в едно тясно петно и когато десния фар е леко по високо ( където се очакват велосипедисти, които задължително имат поне светлоотразител) нещата си идват на място. Ако пък след регулиране ти идва късо винаги може леко да ги вдигнеш от копчето ( когато си ги регулирам оставам копчето в средно положение) докато почнат да ти светкат отсреща и тогава връщаш едно назад

                        Коментар


                        • #27
                          От: Регулиране на фарове

                          Не съм съгласен с колегите... Фаровете се центроват ляво/дясно да светят точно напред (става въпрос разбира се за 'ъгъла')..
                          Всяко странично отклонение има негативен ефект защото:
                          - ако го насочиш вдясно ще влошиш осветяването на банкета. Да, ще намали осветяването особено на дистанция на обекти по банкета... Който не вярва - да помисли защо е така или да пробва...
                          - ако го насочиш вляво ще подобриш осветяването на банкета в дистанция, но пък ще започнеш да заслепяваш насрещните на по-голяма дистанция (високата част на 'чавката' ще има зона в насрещното платно...
                          По височина също е добре да бъдат на абсолютно едно ниво... Разликата в осветяването на банкета е заради формата на 'чавката'...
                          Добре е фаровете да бъдат вдигнати до максимално допустимото им ниво... Та ако можеш да вдигнеш още някой от фаровете без да пречиш на другите (ама не субективно, а направено с измерване или мнооого опит), то значи другия фар не ти е настроен оптимално...
                          Затова и фаровете са еднакво вдигнати при правилна центровка...
                          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Регулиране на фарове

                            Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                            Не съм съгласен с колегите... Фаровете се центроват ляво/дясно да светят точно напред (става въпрос разбира се за 'ъгъла')..
                            Абсолютно точно. Всеки който мисли различно, да се върне към началото на темата и приложените схеми, за да разбере защо фаровете се регулират на една височина. Глупостите че десния фар се регулира по-високо мога да си ги слушам и в СБА- Враца.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Регулиране на фарове

                              Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                              Откъде ги купи и има ли Н4?
                              Зех ги от продавалника, а пича, който ми ги продаде ги бил взел от emag.бг. Мойте са точно Н4. Заслужават си много....
                              висете отпуснато

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X