Здравейте, след няколко години неуспешни опити да свикна да карам лек автомобил,пак се върнах на старото-определено повече ми допада да се качвам в превозното средство,отколкото да се навеждам и да сядам в него. От Вранглера ми насам на сърце ми беше KJ /не ми се обяснява защо-всеки си има свое виждане по въпроса/.
Сдобих се с един екземпляр и много му се радвам,но за съжаление тоя път уцелих греда.....оказа се ,че губи охладител без да има локви под него и видимо излиза през ауспуха.Проверихме го с тестера-газове в казана колкото щеш. Мои приятели-съвестни и добри механици започнаха да го разглеждат по-обстойно,като започнахме от малкия дявол-радиатора на EGR-a....цък и тук греда -идеално заварен и от двете страни от брат италианец.Явно глава.Отвориха го и започна чуденето-нямаще следи от газове между гарнитурата и метала....в Понеделник ще я нося да я проверят дали е спукана.
Налагало ми се е да ремонтирам двигател и на други коли и не ме плаши това,но докато разглеждахме в този какво се случва се зачудих дали има смисъл да се прави защото:
-по разпределителните валове има сериозни следи от корозия,не от износване
-цилиндрите хич не изглеждат добре и по тях същата работа освен,че са поизносени-явно колата е седяла доста дълго с водица навсякъде.
Та молбата ми е за съвет-има ли смисъл да го правя или да си потърся някой затворен работещ двигател и да го сменя,защото се съмнявам да са много чак толкова занемарените двигатели.
Колата си ми харесва и имам огромно желание да си я карам.
Благодаря предварително и поздрави на всички.
Сдобих се с един екземпляр и много му се радвам,но за съжаление тоя път уцелих греда.....оказа се ,че губи охладител без да има локви под него и видимо излиза през ауспуха.Проверихме го с тестера-газове в казана колкото щеш. Мои приятели-съвестни и добри механици започнаха да го разглеждат по-обстойно,като започнахме от малкия дявол-радиатора на EGR-a....цък и тук греда -идеално заварен и от двете страни от брат италианец.Явно глава.Отвориха го и започна чуденето-нямаще следи от газове между гарнитурата и метала....в Понеделник ще я нося да я проверят дали е спукана.
Налагало ми се е да ремонтирам двигател и на други коли и не ме плаши това,но докато разглеждахме в този какво се случва се зачудих дали има смисъл да се прави защото:
-по разпределителните валове има сериозни следи от корозия,не от износване
-цилиндрите хич не изглеждат добре и по тях същата работа освен,че са поизносени-явно колата е седяла доста дълго с водица навсякъде.
Та молбата ми е за съвет-има ли смисъл да го правя или да си потърся някой затворен работещ двигател и да го сменя,защото се съмнявам да са много чак толкова занемарените двигатели.
Колата си ми харесва и имам огромно желание да си я карам.
Благодаря предварително и поздрави на всички.
Коментар