Компютъра отчита ,че индикатора е здрав.Какъв е евенталния проблем и в най-лошия случай какво е финансовото му изражение?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Индикатора за движение на заден мост на Чероки Либерти не чете .
Свий
X
-
От: Индикатора за движение на заден мост на Чероки Либерти не чете .
За кой индикатор говорим - за този в раздатъчната кутия, който определя в коя позиция е превключен лоста /2WD; 4Part Time; 4Full Time; 4Lo / или за датчика на ABS, който е разположен върху диференциала на задния мост и следи оборотите на колелата? Ако става въпрос за датчика на раздатъчната кутия /Transfer Case Position Switch/, то е възможно да не подава точните стойности. Това е една резисторна матрица с плъзгач върху нея, от чиято позиция се подават различни стойности на съпротивление към ECU - Body Controll Module, който от своя страна управлява индикацията на приборното табло. Разположен е отгоре върху кутията /раздатката/ и е достъпен след демонтиране на защитния чохъл и основата на лоста на раздатката. Възможно е в него да е влязла вода, да се окислил вътре и да не подава коректно съответните стойности:
Ето пример за износени и окислени пластини на плъзгача:
Това са стойностите, на съпротивление които трябва да подава датчикът, в зависимост от позицията на лоста:
Ако нещата не са такива, то вероятността да се ремонтира не е много голяма. Вероятно е да се наложи смяната му с нов.
P.S. Като оригинална част на Mopar го намирам на цена около US$70
Успех!Последно редактирано от Алекс Маринов; 18-10-14, 20:51.Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
First impression is not always true. Get inspired.
Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
Reading is sooo boring, unlike writing!
-
От: Индикатора за движение на заден мост на Чероки Либерти не чете .
Първоначално публикуван от vako844 Преглед на мнениеСтава въпрос за индикатора на АВС ,намиращ се на задния мост .Компютъра отчита ,че е здрав,но не чете движение.
Иначе сензорът е разположен отгоре на диференциала и чете /брои/ зъбите на един диск на короната. Ето тези:
Фиксиран е с един болт и не е кой знае каква философия да се свали.
Освен да е зацапан отвътре до толкова, че да не чете коректно, но за това трябва да се свали и огледа. Сменяно ли е маслото в задния диференциал, и ако да, то тогава би трябвало всичко вътре да е измито, почистено и огледано за следи от износване, стружки, зацапване и т.н.
На куплунга трябва да има вход от към кабела +12V и изходен сигнал от сензора.
Преди всичко, ако не е правна диагностика с подходящ скенер я направете за да се ориентирате има ли записани кодове за грешки и какви точно са. Така просто гадаем по подхвърлени няколко думи.
Поздрави!Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
First impression is not always true. Get inspired.
Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
Reading is sooo boring, unlike writing!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар