Здравейте колеги, смених двигателчето от 2,5 на 4.0 на черокито и гуми от 31 на 33 и взе да ми троши каретата като ненормално, може би някой от вас ще каже нормално, ок но въпроса е какво да направя: нови мостове нещо от гранд ли да търся или някакъв тунинг / подсилени карета знам ли . Благодаря на всички отговорили предварително !
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблеми с моето Чероки
Свий
X
-
От: Проблеми с моето Чероки
Ако правилно съм те разбрал, НЕ си сложил автоматика на 4 литровия Черок и там е разковничето, свикнал на дизелака да раздаваш газ и резултатите са налице, смени маниера на каране или сложи автоматик
И последно но не по значение, за да сложиш 33ки гуми явно си направил повдигане а.к.а. лифт на черока, обзалагам се, че след лифта НЕ си оправил ъглите на карданите от което страдат каретата на карданите а другите на предния мост явно са ти били вече полумъртви, сложи хубави, карай малко по-мъдро и при навит волан МНОГО умерено с газта, щото и УНИМОГСКИ мостове да сложиш ако караш душманската пак ще трошиш нещо, сега са карета, после ще е съедитинител, скорости, кардани и т.н.Бъдете живи и здрави!
-
От: Проблеми с моето Чероки
Интересно как човек, неспособен сам да се оправи с прост спирачен апарат, дава акъли за по-сложни неща... Би ли ми обяснил например, като как се променят ъглите на карданите, при преминаване от 31" към 33гуми?"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
От: Проблеми с моето Чероки
Ами като на проЗт човек ти обяснявам, 33ки в Чероки БЕЗ лифт НЯМА да стане работата, ще стърже, ще опират, за това малко лифт си трябва и ако е само с подложки и повдигане на ресори, ъгъла на карданите се променя, уж си механик а такива прости неща не са ти ясни
И да ти повторя, че явно не си паметлив, НЯМА технически проблем на тоя свят с който да съм се борил и да не съм го разрешил по един или друг начин, особено в последните 2-3 години, така, че питай, ще помагаме безвъзмездно
Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнениеИнтересно как човек, неспособен сам да се оправи с прост спирачен апарат, дава акъли за по-сложни неща... Би ли ми обяснил например, като как се променят ъглите на карданите, при преминаване от 31" към 33гуми?Бъдете живи и здрави!
Коментар
-
От: Проблеми с моето Чероки
Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнениеБи ли ми обяснил например, като как се променят ъглите на карданите, при преминаване от 31" към 33гуми?
Това с АСК с/у ръчка при замяна на двигателя също звучи правдоподобно.Последно редактирано от Bogoljub Gagic; 22-09-14, 07:35.България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!
Коментар
-
От: Проблеми с моето Чероки
Човека е прав ъглите са спазени, аз не разбирам много но гледайки, майстора който прави джипа, наистина премества карданите , караха се на стругар прави нещо, за да се спази ъгъла, като оригинала или поне да е близко до него. Да повдигнат е доста джипа за да побере 33 може и карето да не е много читаво за да го троши и да ръчка 4.0 е на е автомат, да ми препоръчате подсилени или от някой качествени доставчициза каре на Джип Чероки
мерси
Коментар
-
От: Проблеми с моето Чероки
Вземи едно старо каре с чашките и иди до магазин за лагери, НЕ им казвай от какво е карето, прави се на тъп и кажи, че не знаеш, братчеда те е накарал да намериш, че му е строшена колата и ти му помагашза джипове цените стават двойни при джамбазите, за ДЖИЙП тройни
Има каре с гресьорка от микробус Ивеко става 1 към 1, дебелината на чашките е перфектна, но разстоянието от чашка до чашка е с 1мм по-късно на Ивекото, цената беше около 40 лева с ДДС без да се пазаря, ако вземеш 3-4 карета се пазари, при дилъра Балканстар цената беше около 175 лева с ДДС. Това за карета за преден мост говоря.
Ако си фен, хвани каталози за лагери или намери връзка в магазин за лагери и виж размера на твоето каре и търси аналози, нека ти кажа една истина, тук в Англия най-евтиното каре което съм намирал беше за 1-2 кинта от надеждна фирма за тежки машини, просто когато нямат марка са една цена а когато седят зад името СКФ и т.н. цените стават с поставяне на нули отзад...
Ако кажеш за кой модел мостове и кои точно карета ще ти издирим и размери да ти е по-лесно в каталозите и по магазините.
Ако бързаш и не ти пука за цени вземи от балканстар, малко по-евтини но и качеството също е много надолу - фирма Скорпион нещо си, виж в Интернет точното име.
Първоначално публикуван от besssen Преглед на мнениеЧовека е прав ъглите са спазени, аз не разбирам много но гледайки, майстора който прави джипа, наистина премества карданите , караха се на стругар прави нещо, за да се спази ъгъла, като оригинала или поне да е близко до него. Да повдигнат е доста джипа за да побере 33 може и карето да не е много читаво за да го троши и да ръчка 4.0 е на е автомат, да ми препоръчате подсилени или от някой качествени доставчициза каре на Джип Чероки
мерси
Бъдете живи и здрави!
Коментар
-
От: Проблеми с моето Чероки
Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнениеВземи едно старо каре с чашките и иди до магазин за лагери, НЕ им казвай от какво е карето, прави се на тъп и кажи, че не знаеш, братчеда те е накарал да намериш, че му е строшена колата и ти му помагашза джипове цените стават двойни при джамбазите, за ДЖИЙП тройни
Има каре с гресьорка от микробус Ивеко става 1 към 1, дебелината на чашките е перфектна, но разстоянието от чашка до чашка е с 1мм по-късно на Ивекото, цената беше около 40 лева с ДДС без да се пазаря, ако вземеш 3-4 карета се пазари, при дилъра Балканстар цената беше около 175 лева с ДДС. Това за карета за преден мост говоря.
Ако си фен, хвани каталози за лагери или намери връзка в магазин за лагери и виж размера на твоето каре и търси аналози, нека ти кажа една истина, тук в Англия най-евтиното каре което съм намирал беше за 1-2 кинта от надеждна фирма за тежки машини, просто когато нямат марка са една цена а когато седят зад името СКФ и т.н. цените стават с поставяне на нули отзад...
Ако кажеш за кой модел мостове и кои точно карета ще ти издирим и размери да ти е по-лесно в каталозите и по магазините.
Ако бързаш и не ти пука за цени вземи от балканстар, малко по-евтини но и качеството също е много надолу - фирма Скорпион нещо си, виж в Интернет точното име.
Коментар
-
От: Проблеми с моето Чероки
Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнениеВземи едно старо каре с чашките и иди до магазин за лагери, НЕ им казвай от какво е карето, прави се на тъп и кажи, че не знаеш, братчеда те е накарал да намериш, че му е строшена колата и ти му помагашза джипове цените стават двойни при джамбазите, за ДЖИЙП тройни
Има каре с гресьорка от микробус Ивеко става 1 към 1, дебелината на чашките е перфектна, но разстоянието от чашка до чашка е с 1мм по-късно на Ивекото, цената беше около 40 лева с ДДС без да се пазаря, ако вземеш 3-4 карета се пазари, при дилъра Балканстар цената беше около 175 лева с ДДС. Това за карета за преден мост говоря.
Ако си фен, хвани каталози за лагери или намери връзка в магазин за лагери и виж размера на твоето каре и търси аналози, нека ти кажа една истина, тук в Англия най-евтиното каре което съм намирал беше за 1-2 кинта от надеждна фирма за тежки машини, просто когато нямат марка са една цена а когато седят зад името СКФ и т.н. цените стават с поставяне на нули отзад...
Ако кажеш за кой модел мостове и кои точно карета ще ти издирим и размери да ти е по-лесно в каталозите и по магазините.
Ако бързаш и не ти пука за цени вземи от балканстар, малко по-евтини но и качеството също е много надолу - фирма Скорпион нещо си, виж в Интернет точното име.
Коментар
-
От: Проблеми с моето Чероки
Първоначално публикуван от besssen Преглед на мнениеDana 40869 289-2 Rev-P 092591 пред.число 4.1 610391-3 това пише на диференциала
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар