Здравейте,
дано не слагам темата на грешно място.
Наскоро си купих Cherokee 2,1 дизел 1988г. Не съм имал джип до сега, но ми се налага да ходя по кални пътища, които не стават за кола...понякога и дори ги няма.
Тези дни ще дърпам една кола с джипа около 30км (по асфалт), а не съм наясно със бавните му скорости. Във форума прочетох доста неща и много се обърках, явно е говорено по темата, но хората които разбират повече, се обръщат един към друг с доста сравнения на ниво, разбираемо за тях, а аз като съм бос и ми трябват конкретни отговори.
Не ми е ясно, мога ли да използвам бавните, за да набере скорост джипа и после да превключа и продължа да карам и дърпам на бързи, за да не тормозя съединителя? Като при камион на баир например.
Замисля ме това, че степените на лостчето са: нормални скорости, 4х4 и накрая бавни. Та това означава ли, че ако използвам бавните и те винаги са с включено 4х4?
От форума разбрах, че това е part time джип и по асфалт е изключено 4х4, само където съм сигурен, че ще преплъзва - сняг, кал, трева.
Това важи ли тогава и за бавните?
Мога ли да превключвам в движение на бавни или трябвада съм спрял...трябва ли да е натиснат съединителя, докато премествам лостчето за 4х4 и бавните?
Ако е така,значи бавните ги изключвам като вариант да дърпам нещо с тях като камион с товар.
Изкачих страшно стръмен баир на първа бавна и се държеше добре...черен път...това правилна употреба ли е?
Още като го взех и пробвах бавните 3 метра на асфалт, но нещо май чатна и се стреснах и спрях...направих ли бела? Идеята ми беше да спусна много стръмен асфалтов баир, но спрях като зачатка.
Не съм "гороломник" и искам да използвам правилно джипа, а не да се тежкаря, а като отида на майстор и почва...ооо ти си с джип...скъпи сачастите...ремонта е сложен, като направи ремонта и пее - абе айде покарай така, ще пробваме после друго...егати и майсторите.
Друг въпрос, от Русе съм, за специфични неща при кой да отида да ги погледне, ако имате наблюдения за майстори.
Предварително благодаря, че децата ми се пъхат из ръцете и едва пиша тука!
дано не слагам темата на грешно място.
Наскоро си купих Cherokee 2,1 дизел 1988г. Не съм имал джип до сега, но ми се налага да ходя по кални пътища, които не стават за кола...понякога и дори ги няма.
Тези дни ще дърпам една кола с джипа около 30км (по асфалт), а не съм наясно със бавните му скорости. Във форума прочетох доста неща и много се обърках, явно е говорено по темата, но хората които разбират повече, се обръщат един към друг с доста сравнения на ниво, разбираемо за тях, а аз като съм бос и ми трябват конкретни отговори.
Не ми е ясно, мога ли да използвам бавните, за да набере скорост джипа и после да превключа и продължа да карам и дърпам на бързи, за да не тормозя съединителя? Като при камион на баир например.
Замисля ме това, че степените на лостчето са: нормални скорости, 4х4 и накрая бавни. Та това означава ли, че ако използвам бавните и те винаги са с включено 4х4?
От форума разбрах, че това е part time джип и по асфалт е изключено 4х4, само където съм сигурен, че ще преплъзва - сняг, кал, трева.
Това важи ли тогава и за бавните?
Мога ли да превключвам в движение на бавни или трябвада съм спрял...трябва ли да е натиснат съединителя, докато премествам лостчето за 4х4 и бавните?
Ако е така,значи бавните ги изключвам като вариант да дърпам нещо с тях като камион с товар.
Изкачих страшно стръмен баир на първа бавна и се държеше добре...черен път...това правилна употреба ли е?
Още като го взех и пробвах бавните 3 метра на асфалт, но нещо май чатна и се стреснах и спрях...направих ли бела? Идеята ми беше да спусна много стръмен асфалтов баир, но спрях като зачатка.
Не съм "гороломник" и искам да използвам правилно джипа, а не да се тежкаря, а като отида на майстор и почва...ооо ти си с джип...скъпи сачастите...ремонта е сложен, като направи ремонта и пее - абе айде покарай така, ще пробваме после друго...егати и майсторите.
Друг въпрос, от Русе съм, за специфични неща при кой да отида да ги погледне, ако имате наблюдения за майстори.
Предварително благодаря, че децата ми се пъхат из ръцете и едва пиша тука!
Коментар