Здравейте, да видим дали ще се получи брейнсторминг върху следния проблем:
Джипката (Jeep Cheorkee XJ 1986 4.0 l6) се развали от нищото
.
Ето и в какво се състои развалянето:
Един ден слизам да препаркирам на сянка пред блока. Въртя ключа- пали от раз, качва до 3000 оборота и гасне. "Брех", викам аз и въртя втори път- същото. Така 2- 3 пъти. Имам газова- реших, че няма газ и превключих само на бензин. Същата работа. Викам си- "ХУБАВО, като ще правиш фасони". Въртя ключа и натискам газта- вдига обороти (много високи, с малко натиснат педал). Задържах го така за около 4-5 секунди, отпуснах педала на газта и двигателят почти изгасна отново. Появи се ново явление- оборотите започнаха да варират (без натиснат педал на газта) между 400 и 2000 и така циклично и неравномерно- при вдигане насичаше. Реших да си задържа крака на газта на едно положение- пак качи доста оборотите и продължи да работи МНОГО грубо- насичаше, кихаше, бе ужас- просто беше решил да се бори с мен и да ме тормози
.
Препаркирах го в това му, нестабилно състояние, успях да го загрея малко на място и двигателя успя леко да "заглади косъма" и да държи някакви обороти- пак вариращи, но по- малко и пак с груба работа.
Реших да му дам 1 ден почивка- същата работа. Седнах да чета истинските американци (в техните лоши, капиталистически форуми
) имат ли подобен проблем- всички набеждават, при подобно поведение, I.A.C (Idle Air Control). Една "джиджавка", която отговаря за празния ход и се чисти, когато има проблем. Току що се прибрах от операция по хубаво почистване (използвах Throttle body cleaner- специален спрей, защото според повечето хора, другите спрейвое не са подходящи за този сензор, бе като по дебелите книги- почистване- леко търкане с четка за зъби и т.н.)- резултат НИКАКЪВ. Ето защо и реших да си разнообразя вечерта и да потърся мнения тук. Отворен съм към предложения. Надявам се и Деди да се включи, защото сямтам, че горното обяснение е доста по- обширно от онова, което му дадох по телефона
.
Джипката (Jeep Cheorkee XJ 1986 4.0 l6) се развали от нищото

Ето и в какво се състои развалянето:
Един ден слизам да препаркирам на сянка пред блока. Въртя ключа- пали от раз, качва до 3000 оборота и гасне. "Брех", викам аз и въртя втори път- същото. Така 2- 3 пъти. Имам газова- реших, че няма газ и превключих само на бензин. Същата работа. Викам си- "ХУБАВО, като ще правиш фасони". Въртя ключа и натискам газта- вдига обороти (много високи, с малко натиснат педал). Задържах го така за около 4-5 секунди, отпуснах педала на газта и двигателят почти изгасна отново. Появи се ново явление- оборотите започнаха да варират (без натиснат педал на газта) между 400 и 2000 и така циклично и неравномерно- при вдигане насичаше. Реших да си задържа крака на газта на едно положение- пак качи доста оборотите и продължи да работи МНОГО грубо- насичаше, кихаше, бе ужас- просто беше решил да се бори с мен и да ме тормози

Препаркирах го в това му, нестабилно състояние, успях да го загрея малко на място и двигателя успя леко да "заглади косъма" и да държи някакви обороти- пак вариращи, но по- малко и пак с груба работа.
Реших да му дам 1 ден почивка- същата работа. Седнах да чета истинските американци (в техните лоши, капиталистически форуми


Коментар